Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katsoo videon niin tietää paljon se maksaa, mitkä ihmeen pääkohdat, niitä on yksi ja se lukee siinä, eikä ainakaan minun tarvitse kirjautua mihinkään että videon voi katsoa.Siis paljonko tuon aloituspostauksen videon mukaan älypuhelimen valmistus sitten maksaa? Voisi laittaa edes ranskalaisilla viivoilla videon pääkohdat muiden luettavaksi. En jaksa kirjautua youtubeen tuon takia että pääsisi katsomaan ( youtube pakottaa kirjautumaan joka kerta koska käytössä mullvad selain ja vpn )
Käytössä iPhone 16 pro, päteekö videon sanoma myös siihen?
No oikeesti.Katsoo videon niin tietää paljon se maksaa, mitkä ihmeen pääkohdat, niitä on yksi ja se lukee siinä, eikä ainakaan minun tarvitse kirjautua mihinkään että videon voi katsoa.
Sitten linkki videoon, jotta edes tietää mitä kysyt niin pitää katsoa joku epämääräinen video loppuun. Kuullostaa ihan klikkikalastelulta jolla tarkoitus tienata rahaa.Kun kaikkea mitä netistä löytyy, ei tietenkään voi uskoa tai tietää pitääkö paikkansa, niin onko jollain tietoa, pitääkö tämä paikkansa.
No kun se on mm. täälläkin säännöissä kerrottu että "videoilla keskustelu" on ns kielletty. eli jos linkkaat videot niin siitä pitäisi kertoa pääkohdat, eli tässä tpaauksessa juuri se mitä se videontekijä on hinnaksi omasta mielestään sanonut.Katsoo videon niin tietää paljon se maksaa, mitkä ihmeen pääkohdat, niitä on yksi ja se lukee siinä, eikä ainakaan minun tarvitse kirjautua mihinkään että videon voi katsoa.