Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama oli kaverilla kun smurffilla pelasi placementit luciolla statseilla 10-0 niin tuli rank 3400. Main accountilla ei ikinä edes yli 3k@Tikiti
Sama homma myös, tuli vähän mietittyä että tuskin ihan tänne kuuluu, placementeista sitten tasan 3k 7-3 tai 8-2 placementeilla.
Noissa peleissä ei ole väliä, millä herolla pelaa. Olen itse ollut solo healaamassa luciolla, bastion, solttu, junkrat, mcree, tracer tiimiä. Vihut puskee meta compilla, winston, d.va, tupla heal, solttu ja genji. Eikä saaneet eichenwaldessa (en tiä kuinka korjoitetaan) ekaa pointtia. Team sr:t noin 3400.
Kaikki compit toimii, kun katsot mitä omat tekee, ja kukaan ei tarkoituksella heitä
Älä kato mitä muut on pelannut muuten! Sun oma teho laskee vaikka ihan tietämättäsi, jos huomaat että jonkun ohjaimissa on hero jota ne ei oo pelannut.

Tästähän on ollut paljon keskustelua mm. redditissä, että atm. paljon koulu-ikäisiä on lomilla ja pelaamassa (lue: pilaamassa) pelejä. Noihin mainitsemiisi aikoihin jonnet on nukkumassa tai muissa iltapuuhissa.Kumma kuinka kellonajat tuntuu vaikuttavan siihen kuinka comp-matsit menevät. Aikaisin aamulla (06-10) ja myöhään illalla (22-aamyö) tuntuu olevan asiallisinta porukkaa liikeellä kun taas iltapäivällä melkein jokainen peli tuntuu menevän täysin reisille. Johtuisikohan siitä että kyseisinä kellonaikoina on vähiten toxic-jonneja liikkeellä.
Tästähän on ollut paljon keskustelua mm. redditissä, että atm. paljon koulu-ikäisiä on lomilla ja pelaamassa (lue: pilaamassa) pelejä. Noihin mainitsemiisi aikoihin jonnet on nukkumassa tai muissa iltapuuhissa.
Vastaavanlaiset huomiot itselläkin. Harmi kun normaali työssäkäyvä ihminen ei ikävä kyllä pääse pelailee niin paljoa 06-10 ja 22-06![]()

PTR:llä testasin lootbox-hommelia nii 5 boksista ei tullu yhtään duplia, ja leveliä PTR:llä oli 500.Olinpa paska DoomfistilläEi tämä näköjään ihan näin pakasta otettuna heti lähtenyt toimimaan, ensin kokeilin erilaisia key bindeja ja matsissa sitten oli vaikea saada tehoja irti ja nyrkin iskuja osumaan. Noh, onneksi tiimi kärräsi vaikka QP:ta olikin niin voittosarakkeeseen Doomfist ja pitänee harjoitella ennemmin pikkuhiljaa Mystery heroesin puolella. Sombran kanssa mulla taisi mennä puoli vuotta samalla tyylillä ennen kuin lähti jotenkin toimimaan
Loot boxin fiksi näköjään on aika huomattava. Viimeiset pari kuukautta on tyypillisesti tullut 3-4 duplikaattia, nyt ei tullut yhtään (tosin pelasin vain yhden boksin). Myös ne tähtäimen (rectangle) muutokset vaikuttaa alustavasti hyvältä.

Pari viikkoa takaperin voice chat lakkasi toimimasta Overwatchissa. Kuulen muut pelaajat, mutta he eivät kuule minua. Lokitiedostot kertovat että OW löytää kyllä ne ihan oikeat audiolaitteet ja käyttää niitä, mutta jostain mystisestä syystä se puhe ei vaan siirry muille pelaajille. Foorumeilta löytyi lukuisia threadeja aiheesta (Isoin threadi 26 sivua, toiseksi isoin 13), mutta ei yhtäkään toimivaa fixiä. Millään muulla sovelluksella tai pelillä ei tunnu olevan samoja ongelmia eikä näissä langoissa ehdotetut portinavaukset, ajureiden päivitykset ja oletuslaitteiden edestakaisinvaihdot auttaneet yhtään. Taitaa siis näillä näkymin loppua pelin pelaaminen kokonaan. Vielä kun saisi refundit tästä kun yhtäkkiä jonkun päivityksen yhteydessä lakkasi toimimasta.![]()
Kokeilin renkata push-to-talkin ja open-micin välillä mutta ei tunnu auttavan yhtään, mulla ei tule edes sitä ikonia sinne kun koitan puhua.Mullakin on joskus tapahtunut niin että ääneni on yhtäkkiä lakannut kuulumasta, vasemmassa ylänurkassa näkyi vain pelaajan kuvake jonka vieressä oli punainen mikin kuva. Ongelma ratkesi sillä että vaihdoin open micin push to talkiin ja siitä sitten takaisin openiin ja rupesi taas toimimaan, omituista. Ja on käynyt myös noin mainitsemallasi tavalla mutta chat rupesi taas toimimaan kun käynnistin pelin uudestaan.
Kokeilin renkata push-to-talkin ja open-micin välillä mutta ei tunnu auttavan yhtään, mulla ei tule edes sitä ikonia sinne kun koitan puhua.
En ole, mutta tällä yhteydellä se tulee kyllä olemaan koko päivän jobi.Mites uudelleenasentaminen, oletko kokeillut vielä?
En ole, mutta tällä yhteydellä se tulee kyllä olemaan koko päivän jobi.

Tää nyt ei ole tämä nimenomainen näyttis mutta kuitenkinEikös 1060 vastaa enemmänkin 970? ainakin vertailuissa ovat aika tasoissa mitä olen katsonu. Itellä kyllä pyörii ihan 140+ paikkeilla ultrilla vaikka kone ei mikään uusin ole.
http://i.imgur.com/vmfZpPE.png Tuollaset asetukset ovat itsellä.
Tämä peli on sopivassa seurassa täyttä timanttia, mutta soolona pelatessa useimmiten kusista vattua.
Erityisesti jos pelailee päivänvalon aikaan niin competitive on täynnä käsittämättömiä idiootteja eikä pelaamisesta tule mitään. Olen tippunut ~3000 --> ~1700 ja jäänyt sinne elo helliin jumiin koska ainoat pelihetket ajoittuneet kesällä klo. 09.00 - 20.00 välille.
Toissapäivänä pelailin klo. 23.00 jälkeen jolloin ei ollut retardeista tietoakaan ja oli tosi viihdyttäviä, tiukkoja matseja. Rankkikin tais nousta hiukan.
Rankista en kauheasti piittaa mutta jos tarkoitus on saada hyviä pelejä, kuten itse haluaisin, kannattaa peli pitää hyvin pitkälti suljettuna päivisin.
Peli pyörii mun masiinalla 30-40fps vaikka kaikki on minimissä, mutta silti herolla kun herolla on 2-3 kultaa joka pelissä. Eli nousuvaraa rankissa on kunhan vaan malttaisi pelata vain öisin.. tietysti konettakin voisi päivittää.![]()
Ei löytyis vanhaa näyttistä myyntiin?En tiedä pitäisikö olla ylpeä vai häpeissään tiimistä kun tankilla (rein kaikissa paitsi yhdessä kartassa d.va) ottaa 5 rundin king of the hillissä (vai mikä se on kun samaa pointtia molemmat koittaa) kullat damagessa, tapoissa, obj. tapoissa ja hopeaa obj. timessä
Mutta mutta - mitkäs asetukset merkkaa eniten tossa FPS:ssä nykyään? Välillä tuntuu kyykkäävän alle 60 FPS:n kovassa tappelussa mitä ei tapahtunut vanhalla GTX 980 4GB:llä, nyt käytössä 1060 6GB minkä pitäisi olla aika samoissa tehoissa (GTX:stä tuli tuuletinvammainen niin pakko vaihtaa)
Firman näyttiksiä, tässä tapauksessa MSI:n pressisample 980, ei taida viittiä myydä eteenpäinEi löytyis vanhaa näyttistä myyntiin?
En tiedä johtuuko seasonin lopusta vai mistä, mutta ihan samanlaista on itselläkin 3000-3400 tasolla.Onko kenelläkään muulla ollut ongelmaa nyt viimeisen 2vk aikana tiimien kanssa? Peleissä (3200-3900sr) ehkä 1/7 pelistä jotenkin järkevä että tiimi kommunikoi eikä instalockkaa 5dps ja heitä heti. Pitänee varmaan seuraavalla seasonilla lopettaa suoraan 3vk ennen seasonin loppua ja pelata seuraavan kerran vasta placementit.
Tämän kun saisi oikeasti, tästä voisi maksaa vaikka ihan paperirahaa.
Hienosti lähti contenders s1 tulille![]()
Yksilötaitoa niillä kyllä riittää, mutta homma ei vaan toimi kun niiden taktiikat alkaa kasvaa sammalta ja muut tiimit on päässy jo hyvin jyvälle siitä miten niitä vastaan pitää pelata. Esimerkiksi Soon on vissiin niin järkähtämätön one trick että jo se rajottaa joukkueen taktisia vaihtoehtoja.Tuo Rogue joukkue on mun mielestä ihan liian yliarvostettu, rankatttu esim. EnvyUS:n yläpuolelle maailman rankingissa vaikka pärjäsivät Apexissa huomattavasti huonommin.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.