Paras konsertti / livetaltiointi

Onhan tuo Bukaresti parempi keikkataltiointi tuolta aikakaudelta. Oslossa paistaa aurinko, ja muutenkin kuvattu varmaan jonkun paikallis tv:n toimesta. Bukarestista tuli virallinen live, sen huomaa näiden laatuerossa.
Bukarest on hyvä mutta en ole varma tykkäänkö DVD:n editoinnista hirveästi. Liikaa näyttää muuta kuin Michaelia. Tuo Oslo on ihan virallisesti kuvattu mutta ei julkaisua varten. Jokainen keikka kuvattiin sen tyyliin näytettäväksi screeniltä keikan aikana ja ne tallennettiin nauhalle. Fanit ostivat sen nauhan kopion joltain keräilijältä. Itse pidän Michaelin äänestä enemmän kiertueen alkupäässä ja sen lisäksi settilistassa on The Way You Make Me Feel ja Bad. Oslon lisäksi Kööpenhamina, Bremen ja Buenos Aires on Youtubessa samaan tyyliin jotka on hyviä.

The warning

Mun yks nykyisiä suosikki bändejä ja bongasin tämän ihan tuurilla youtuben suositusten takia vuosia sitten.
Mun piti oikein googlettaa jotta löysin niiden bandcamp sivun ja sain ostettua albumit ja viimein viime vuonna niiltä tuli ihan kunnon kaupallinen julkaisu kun viimeinkin saivat levytyssopimuksen ja ihme kyllä sain ostettua sen emp:sta sillä viikkoa myöhemmin niitä ei enää ollut tarjolla.
Vielä isompi yllätys oli kun niiden biisi soi psvr2:n switchback pelin lopputekstien aikana.

Koko konsertti on vielä ihan niiden omalla youtube kanavalla jota ei voi kuin arvostaa.

Statistiikka

Viestiketjuista
278 565
Jäsenet
77 770
Uusin jäsen
jpmnn

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom