Paras rattiohjain ja muut autopelivarusteet

Ja vänkäys jatkuu. ilman minkäänlaista oikeaa sisältöä.. huhhuh.
Vähän alkaa vaikuttamaan siltä että et omista edes simurigiä vaan olet tullut räbän puolelta vänkäämään vänkäämisen ilosta.
Pään aukomisen sijasta voit kertoa miten hall-anturointi korreloi suoraan paineanturointia? :) Osalla simukamojen valmistajista löytyy juuriki hydrauliset järjestelmät ihan syystä

Pään aukomisen sijasta voit kertoa miten hall-anturointi korreloi suoraan paineanturointia? :) Osalla simukamojen valmistajista löytyy juuriki hydrauliset järjestelmät ihan syystä
Anteeksi vaan mutta sinä se olet tässä tullut aukomaan päätäsi ilman että olet antanut edes YHTÄ kongreettista esimerkkiä argumenteillesi. Eli olet tehnyt pelkkiä nollapostauksia.
Mene oikeasti sinne räbän puolelle huutelemaan...

Tuokin "Osalla simukamojen valmistajista löytyy juuriki hydrauliset järjestelmät ihan syystä" on pelkkä nollapostaus jos et edes anna linkkiä yhteen esimerkkiin.

Anteeksi vaan mutta sinä se olet tässä tullut aukomaan päätäsi ilman että olet antanut edes YHTÄ kongreettista esimerkkiä argumenteillesi. Eli olet tehnyt pelkkiä nollapostauksia.
Minä kysyin alkujaan oletko kokeilut oikeiden autojen käsijarruja johon kykenit vastaamaan tasoa tesla ja my summer car :) hall-anturointi ei mittaa painetta vaan liikettä joten sen simulointi vastaamaan oikeata autoa on hieman hankalaa

Minä kysyin alkujaan oletko kokeilut oikeiden autojen käsijarruja johon kykenit vastaamaan tasoa tesla ja my summer car :) hall-anturointi ei mittaa painetta vaan liikettä joten sen simulointi vastaamaan oikeata autoa on hieman hankalaa
Ja edelleen et osaa antaa linkkiä esimerkki käkkäriin. Voi hyvä luoja sinun kanssasi. Fanatecillakin on vain perus load celliä.

Vaikuttaa että käsijarrusta keskustelu ei johda mihinkään niin…

Onko kellään kokemusta Mozan CRP2-polkimista?
Itsellä on nyt SR-P Litet, eikä oikein nappaa ostaa mitään kaasumodia. Jarrupolkimeen oon jo tehnyt Mozan oman päivityksen.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
293 173
Jäsenet
80 433
Uusin jäsen
multimasa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom