Kyllä, se tarkoittaa nimenomaan huonoa käytöstä. Junttimaista, moukkamaista, itsekästä, toksista käytöstä. Hämmentävää, että monille aikuisille ihmisille on vielä jotenkin uutta se, että ihmissuhteissa on nimenomaan väliä sillä, miten asioita sanotaan. Tässä suhteessa naiset ovat yleensä hieman herkempiä kuin miehet, kyllä. Jos ei sitä osaa eikä halua toiminnassaan huomioida miettimällä kaksi kertaa, miten etenkin sensitiiviset asiat sanoittaa, niin ei ole ihme jos suksee naisten kanssa ei ole valtaisa.
Muoks. Enkä edes jaksa tarttua tuohon lapselliseen trollaukseen "kaiken pitäisi olla positiivista". Enkä siihen, etteikö tulisi olla rehellinen.
Nämä suorapuheisuuttaan hehkuttavat "mä nyt oon vaan tämmönen"-töksäyttelijät ovat usein jännästi itse imemässä ensimmäisenä hernepalkoja sieraimiinsa, mikäli joku kehtaa kyseenalaistaa kyseisen henkilön tekemisiä tai käytöstä. Tai vaikka olla vaan eri mieltä jostain.
Ylipäätään naurettavaa verhota oma idiotisminsa "suorapuheisuudeksi" tai "rehellisyydeksi". En ole ikinä nähnyt että aidosti rehellisen ja avoimen ihmisen pitäisi tuoda asiaa jotenkin erikseen esiin paskaa jauhamalla.