Paskat liikennemerk(kitoteem)it

Jättäisitkö autosi alapuolisen merkin vaikutuspiiriin, jos parittoman viikon tiistai on arkipyhä? Aikarajoitushan on mustalla ilman sulkuja tai punaista väriä, eli se ei koske kuin arkipäiviä?

1777280648625.png

Minä raukka pysäköin sillä oletuksella ja tulin siirretyksi pyhätaksalla, 220€... Nyt aion lähteä sotaan kunnallista pysäköinninvalvontaa vastaan. :mad:

Ennustan huonoa menestystä valituksellesi.

Mistä minun olisi pitänyt se tietää, kun merkintätapa on täysin sama ja samaan aikaan täysin eri kuin liikennemerkeissä yleensä? :hmm:

Kaupunki lakkautti tekstiviestivaroituspalvelunkin, milloin ovat tulossa oikeasti tekemään katutöitä siirtokehotuksen voimassaoloaikana. Käytännössä siis siirrät auton kahdesti kuussa päiväksi naapurikaupunginosan puolelle, tietämättä, aikovatko ne tehdä yhtään mitään konkreettista vaiko ei.

Se on siirtokehotus eikä pysäköintikieltomerkki, että siitä vaan sotaan kerran 220€ oli liian pieni lasku. :smoke:

Mistä minun olisi pitänyt se tietää, kun merkintätapa on täysin sama ja samaan aikaan täysin eri kuin liikennemerkeissä yleensä? :hmm:

Kaupunki lakkautti tekstiviestivaroituspalvelunkin, milloin ovat tulossa oikeasti tekemään katutöitä siirtokehotuksen voimassaoloaikana. Käytännössä siis siirrät auton kahdesti kuussa päiväksi naapurikaupunginosan puolelle, tietämättä, aikovatko ne tehdä yhtään mitään konkreettista vaiko ei.
Varsin yksiselitteinen tuo on. Isoin ongelma on se että pitää katsoa kalenterista viikkonumero. Olen itsekin saanut autoni hinautettua, mutta se johtui puhtaasti siitä että sekoilin juurikin viikkonumeroiden kanssa. Kättä lompakkoon ja opiksi.

Varsin yksiselitteinen tuo on. Isoin ongelma on se että pitää katsoa kalenterista viikkonumero. Olen itsekin saanut autoni hinautettua, mutta se johtui puhtaasti siitä että sekoilin juurikin viikkonumeroiden kanssa. Kättä lompakkoon ja opiksi.
Jep. Aina pitää tarkistaa netistä mikä viikonnumero on, jos ollaan yhtään pidemmällä vuotta. Saisivat vaan listata ne päivät tuohon, ei edes veisi niin paljon tilaa.

Tuossa kylttityypissä EI käsittääkseni värikoodata viikonpäiviä toisin kuin ketjun aloittaja oli olettanut?

EDIT: Kaikissa värikoodausta tai sulku-merkkejä sisältävissä lisätietokylteissä, edellämainitut merkinnät ovat punaisen tai valkoisen kehän SISÄLLÄ.

Tuossa kylttityypissä EI käsittääkseni värikoodata viikonpäiviä toisin kuin ketjun aloittaja oli olettanut?

EDIT: Kaikissa värikoodausta tai sulku-merkkejä sisältävissä lisätietokylteissä, edellämainitut merkinnät ovat punaisen tai valkoisen kehän SISÄLLÄ.

Viimeinkin joku osaa selittää miksi olen väärässä. :geek:

Luotin kyllä etupäässä siihen, ettei kaupunki maksa pyhälisiä kenellekään muulle kuin SOTE-henkilöstölle.

Statistiikka

Viestiketjuista
306 059
Jäsenet
82 818
Uusin jäsen
Elmr

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom