PÌÎUW®[ªøËrhl¾Ç̰1¿¼
MurottajaSince2004
Kyllä Xbox pelaajat on hyvin jo koulutettu etteivät mene vihollisen tuotteeseen koskemaan ja varsinkin niin ettei ole ”ilmaiseksi” game passin kautta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Helldivers 2 menee kyllä ostoon Xboxille ( ellei sitten juuri sillä hetkellä ole jotain kiinnostavampaa tai koukuttunut johonkin )Kyllä Xbox pelaajat on hyvin jo koulutettu etteivät mene vihollisen tuotteeseen koskemaan ja varsinkin niin ettei ole ”ilmaiseksi” game passin kautta.
Onhan Mäsällä ollut jo pitkään tämä "pelaa pelejä millä alustalla haluat" motiivi ja suunnitelma menossaEn nyt ainakaan edes näe sitä koko kuvaa jonka Microsoft haluaisi minun näkevän Xbox käyttäjänä. Tietävätkö Microsoftilla edes itsekään?
Ei oo vielä markkinoilla ja on epäselvää että voiko xbox pelejä pelata.juuri tuupattu markkinoille käsipelikonetta brändättynä Xbox logolla, mutta silti eivät käsittääkseni kykene Xboxin pelejä pyörittämään.
Sinun logiikka vedetään pöntöstä jo siinä, et MW3 ei ilmestynyt gamepassiin kun taas Bo6 ilmestyi. Tulevaa codia ja Bo6 voidaan(ota talteenÄlä viitsi leikkiä tyhmää. Ihanko oikeasti kuvittelet että jos codin myynnit laskisi 50%, niin se katoaisi kaikilta top listoilta? Se möisi silti enemmän kuin juuri mikään muu peli mitä samana vuonna julkaistaan. Gta6 toki vetää ohi silloin kun tulee, ei tarvi alkaa whatabouttaamaan siitä.
Niinkö? Onko mittakaava myynneissä nyt muotoa ”markkinoiden parhaiten/todella huonosti”. Mitään välimuotoa ei ole.
Mäsälläki vissiin kaikki paitsi yks peli on nyt sit ”todella huonosti myyviä”?!?
Imo ne käsikonsolit on vain tapa tuoda steami xbox merkin yhteyteen tulevaisuutta ajatellen. Mitä studioihin tulee, niin mitenköhän paljon kovaa vauhtia kehittyvä AI on syynäHelldivers 2 menee kyllä ostoon Xboxille ( ellei sitten juuri sillä hetkellä ole jotain kiinnostavampaa tai koukuttunut johonkin )
Mua näin xbox käyttäjänä vähän alkanut vaivaa tämä Microsoftin strategia Xboxin suhteen: juuri tuupattu markkinoille käsipelikonetta brändättynä Xbox logolla, mutta silti eivät käsittääkseni kykene Xboxin pelejä pyörittämään. Sitten päälle nämä massiiviset Xbox- studioiden lakkautukset ja seuraavan konsolin huhutaan pyörittävän Steamia.
En nyt ainakaan edes näe sitä koko kuvaa jonka Microsoft haluaisi minun näkevän Xbox käyttäjänä. Tietävätkö Microsoftilla edes itsekään?
Aha, kaipa sen on saanu steamin ulkopuolelta jo kauan aikaa, eikö? Miksi gamepass olisi tässä ratkaiseva niitti, sehän on vain kalliimpi pelata gamepassin kautta, vs. steam?Sinun logiikka vedetään pöntöstä jo siinä, et MW3 ei ilmestynyt gamepassiin kun taas Bo6 ilmestyi. Tulevaa codia ja Bo6 voidaan(ota talteen) verrata kun lähtökohdat on samat
saa esittää korjauksia jos olen väärässä.