PC, PlayStation, XBOX & Nintendo - yhteinen väittelyketju

Kyllä Xbox pelaajat on hyvin jo koulutettu etteivät mene vihollisen tuotteeseen koskemaan ja varsinkin niin ettei ole ”ilmaiseksi” game passin kautta.
Helldivers 2 menee kyllä ostoon Xboxille ( ellei sitten juuri sillä hetkellä ole jotain kiinnostavampaa tai koukuttunut johonkin )

Mua näin xbox käyttäjänä vähän alkanut vaivaa tämä Microsoftin strategia Xboxin suhteen: juuri tuupattu markkinoille käsipelikonetta brändättynä Xbox logolla, mutta silti eivät käsittääkseni kykene Xboxin pelejä pyörittämään. Sitten päälle nämä massiiviset Xbox- studioiden lakkautukset ja seuraavan konsolin huhutaan pyörittävän Steamia.

En nyt ainakaan edes näe sitä koko kuvaa jonka Microsoft haluaisi minun näkevän Xbox käyttäjänä. Tietävätkö Microsoftilla edes itsekään?

Helldivers 2 kaiken alkuhypen jälkeen loppuunsa aika samaa toistava ja absoluuttista grindausta vaativa keskiverto peli. Ostin julkaisun aikoihin PS5:lle ja saihan siitä jonkin verran iloa porukalla aikaan.

Hyvä vaan että pelejä saadaan useammille alustoille pelattavaksi vaikka se taas jälleen ketjun asiantuntijoita tuntuu harmittavan yllättävän paljon. Toivottavasti ette yöunia menetä tämän takia.

Älä viitsi leikkiä tyhmää. Ihanko oikeasti kuvittelet että jos codin myynnit laskisi 50%, niin se katoaisi kaikilta top listoilta? Se möisi silti enemmän kuin juuri mikään muu peli mitä samana vuonna julkaistaan. Gta6 toki vetää ohi silloin kun tulee, ei tarvi alkaa whatabouttaamaan siitä.

Niinkö? Onko mittakaava myynneissä nyt muotoa ”markkinoiden parhaiten/todella huonosti”. Mitään välimuotoa ei ole.

Mäsälläki vissiin kaikki paitsi yks peli on nyt sit ”todella huonosti myyviä”?!?
Sinun logiikka vedetään pöntöstä jo siinä, et MW3 ei ilmestynyt gamepassiin kun taas Bo6 ilmestyi. Tulevaa codia ja Bo6 voidaan(ota talteen😉) verrata kun lähtökohdat on samat🤷 saa esittää korjauksia jos olen väärässä.

Helldivers 2 menee kyllä ostoon Xboxille ( ellei sitten juuri sillä hetkellä ole jotain kiinnostavampaa tai koukuttunut johonkin )

Mua näin xbox käyttäjänä vähän alkanut vaivaa tämä Microsoftin strategia Xboxin suhteen: juuri tuupattu markkinoille käsipelikonetta brändättynä Xbox logolla, mutta silti eivät käsittääkseni kykene Xboxin pelejä pyörittämään. Sitten päälle nämä massiiviset Xbox- studioiden lakkautukset ja seuraavan konsolin huhutaan pyörittävän Steamia.

En nyt ainakaan edes näe sitä koko kuvaa jonka Microsoft haluaisi minun näkevän Xbox käyttäjänä. Tietävätkö Microsoftilla edes itsekään?
Imo ne käsikonsolit on vain tapa tuoda steami xbox merkin yhteyteen tulevaisuutta ajatellen. Mitä studioihin tulee, niin mitenköhän paljon kovaa vauhtia kehittyvä AI on syynä🤔 toki perfect dark oli 7v kehityksessä eikä tullut valmista, ja Forza on mennyt alamäkeä jo kahden viimeisen pelin kohdalla.

Sinun logiikka vedetään pöntöstä jo siinä, et MW3 ei ilmestynyt gamepassiin kun taas Bo6 ilmestyi. Tulevaa codia ja Bo6 voidaan(ota talteen😉) verrata kun lähtökohdat on samat🤷 saa esittää korjauksia jos olen väärässä.
Aha, kaipa sen on saanu steamin ulkopuolelta jo kauan aikaa, eikö? Miksi gamepass olisi tässä ratkaiseva niitti, sehän on vain kalliimpi pelata gamepassin kautta, vs. steam?

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
281 575
Jäsenet
78 250
Uusin jäsen
kop

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom