PC, PlayStation, XBOX & Nintendo - yhteinen väittelyketju

Niin joku puolitoista vuotta meni PS5 julkaisusta, että tuli mitään uutta, vain ps5:lla pelattavissa olevaa kontenttia, ton Astro demon lisäksi. Tämän takia piti siis ostaa heti julkkarissa PS5 ja vain "pelien takia".

Jos tiesit, että mitään uutta PS5 vaativaa peliä ei ole tulossa aikoihin julkkarin jälkeen, niin miksi se piti saada heti? En minäkään osta näytönohjainta vaan sen takia, että niitä julkaistaan. Ne menee kovaan käyttöön heti.
Olihan siellä se astro’s playroom. Selvästi 600€ arvoinen peli. Osa kans ostaa romuja ihan vaan tekniikan tutkimisen takia, ei siksi että arvostaisi suorituskykyä tai että edes pelaisi pelejä.

Ite ostan
Niin joku puolitoista vuotta meni PS5 julkaisusta, että tuli mitään uutta, vain ps5:lla pelattavissa olevaa kontenttia, ton Astro demon lisäksi. Tämän takia piti siis ostaa heti julkkarissa PS5 ja vain "pelien takia".

Jos tiesit, että mitään uutta PS5 vaativaa peliä ei ole tulossa aikoihin julkkarin jälkeen, niin miksi se piti saada heti? En minäkään osta näytönohjainta vaan sen takia, että niitä julkaistaan. Ne menee kovaan käyttöön heti.
Itse ostan joka sukupolvessa useamman näytönohjaimen vain sen takia että niillä saa leikkiä, en sen takia että tarvisin enemmän tehoa, se on vain kiva lisä. Sitä mieltä olen myös että jos on jonkun konsolin varmuudella jossain kohtaa ostamassa, niin kyllä eniten saa rahalle vastinetta saa ostamalla sen mahdollisimman lähellä julkaisua.

Hinnat noissa laitteissa tippuu niin maltillisesti elinkaaren aikana ja oletus on se, että mitä aikaisemmin laitteen ostaa niin sitä enemmän sillä tulee olemaan käyttötunteja.
Eikö paras hinta-laatusuhde saavuteta kun hinta laskee elinkaaren aikana ja kun pelejä kasaantuu tarpeeksi paljon mitä voi putkeen pelata? Luulisi huonompaa vastinetta saada jos niitä pelejä odottelee elinkaaren alussa

Eikö paras hinta-laatusuhde saavuteta kun hinta laskee elinkaaren aikana ja kun pelejä kasaantuu tarpeeksi paljon mitä voi putkeen pelata? Luulisi huonompaa vastinetta saada jos niitä pelejä odottelee elinkaaren alussa
Ei itsellä ainakaan aika riitä edes nyt pelaamaan kaikkia pelejä mitä haluaisin. Saati sitten että tarkoituksella antaisi kasaantua vielä.

Edellisillä ei pelata enää muutenkaan kun uusi tulee.
Mut siis miten saat enemmän pelitunteja uudella konsolilla alottamalla uuden konsolin aina aikasemmin vs. vaikka aina kaks vuotta julkaisusta? Eihän tossa ole mitään tolkkua, ku pelituntien määrä pysyy samana.

Mut siis miten saat enemmän pelitunteja uudella konsolilla alottamalla uuden konsolin aina aikasemmin vs. vaikka aina kaks vuotta julkaisusta? Eihän tossa ole mitään tolkkua, ku pelituntien määrä pysyy samana.
EIkö se ole paras sykli pelata konsolilla juuri julkaisusta uuden konsolin julkaisuun? Aluksi varmasti niille tulee myös samoja pelejä, mutta miksi niitä pelaisi PS4:llä kun voi pelata laadukkaampana PS5:llä?

Niin no. Itse saatan ostaa laitteita ihan ostamisen ilosta. Miten muuten selittää vaikkapa tuon minun 3XSwitch1 OLED + Switch2 kombon? Olisiko hankintoja pitänyt jotenkin optimoida, että kelpaisi herralle? Väärin ostettu?

Niin no. Itse saatan ostaa laitteita ihan ostamisen ilosta. Miten muuten selittää vaikkapa tuon minun 3XSwitch1 OLED + Switch2 kombon? Olisiko hankintoja pitänyt jotenkin optimoida, että kelpaisi herralle? Väärin ostettu?
kyse on vaan teikäläisen johdonmukaisuuden puutteesta. puheet ja toimet täysin vastakkain

kyse on vaan teikäläisen johdonmukaisuuden puutteesta. puheet ja toimet täysin vastakkain

Millä lailla vastakkain? Avaatko asiaa, niin ehkä ymmärrän itsekin sen nerokkuuden, mitä en toistaiseksi näe...

Eikös ostaa Switch, ostaa toinen Switch, ostaa kolmas Switch, ostaa Switch 2 ole aika johdonmukaista. :lol:

EIkö se ole paras sykli pelata konsolilla juuri julkaisusta uuden konsolin julkaisuun? Aluksi varmasti niille tulee myös samoja pelejä, mutta miksi niitä pelaisi PS4:llä kun voi pelata laadukkaampana PS5:llä?
Voi olla. Kommentoin vaan höpöväitettäsi että pelitunteja kertyisi enemmän.

Statistiikka

Viestiketjuista
302 726
Jäsenet
82 211
Uusin jäsen
Skalex

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom