Pelien tunnistusketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kaotik
  • Aloitettu Aloitettu
Muistan pelanneeni joskus kolmiulotteista minigolf-peliä. Vuosi lienee ollut jotain 2003-2008 tai sinne päin. Muistaakseni se oli aika minimalistinen grafiikoiltaan. Radat vain kelluivat tyhjyydessä, eli mitään ympäristöä ei varsinaisesti ollut. Luulen että se olisi ollut joko Flash tai Shockwave -pohjainen. Mikä peli voisi olla kyseessä?

Muistan pelanneeni joskus kolmiulotteista minigolf-peliä. Vuosi lienee ollut jotain 2003-2008 tai sinne päin. Muistaakseni se oli aika minimalistinen grafiikoiltaan. Radat vain kelluivat tyhjyydessä, eli mitään ympäristöä ei varsinaisesti ollut. Luulen että se olisi ollut joko Flash tai Shockwave -pohjainen. Mikä peli voisi olla kyseessä?

Eli oliko tässä siis ihan polygonigrafiikkaa, jossa kameraa pystyi kiertelemään? Yksi mikä vastaa muuten kuvausta on Fuzzy's World of Miniature Space Golf, mutta se ei ollut kuitenkaan oikeaa 3D:tä.

Fuzzys_World_of_Miniature_Space_Golf.png

Voisiko olla Vertigolf?

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
298 131
Jäsenet
81 430
Uusin jäsen
Tietomiehenkone

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom