Sen voisi huomauttaa että hiirissä pienikin ero muodossa voi tuntua isoltakin erolta. Itse en mitenkään pystyisi vertailla g402 ja g502 tuntumaa samaksi, vaikka muodon idea onkin lähellä toisiaan. Toisaalta eipä G402:lle taida löytyä mitään 1:1 vastiketta kuin vanha G402.
Razerin hiiret, ainakaan uudet, eivät vaadi Synapsea taustalle toimiakseen vaan asetukset voi tallentaa hiiren sisäiseen muistiin. Poislukien RGB asetukset. Eli voit asentaa Synapsen, pistää asetukset kuntoon ja poistaa sen jälkeen. Ohjelma myös toimii nykyään ilman erillisia tunnuksiakin, joten eiköhän ne tiedot tule olemaan turvassa pirullisilta kiinalaisilta vakoojilta. Mikään täydellinen ohjelmahan ei tietenkään ole kyseessä, mutta mikäpä se ohjeislaitteen ohjelma olisi.
Mutta jos itse olisin muhkumman ergohiiren etsinnässä, niin varmaan omaan käyttöön tulisi tuo uusi G502 X, vaikka eipä tuo Basilisk myöskään huono ole ollut ja kytkimet on luotettavat. Tosin enpä ole kuullut itse ainakaan vielä mistään ongelmista G502 X:n uusien Lightforce kytkimien kanssa.
Siinä itsellä G402 ollut useamman vuoden, toimiva kaikenpuolin. Ostin kuitenkin tuon Logitech G Pro X Superlight langaton pelihiiri (valkoinen) - Gigantti verkkokauppa
Kotiin, mukava asento tuolilta sekä COD tulille. Ei. Ei.. Ei.. 30-40min pelasin ja yritin tottua. Ei sovi mun käteen. On jollain tavoin liian kevyt ja kytkin takaisin G402 ja taas sujui peli. En saa vaan tuntumaa ja luulen että johtuu tuosta keveydestä. En lähde palauttamaan Giganttiin tuota koska se tuli kaiken mahdollisien hässäkän liittymävaihtoedun, omien ja kahden eri lahjakortin kautta. Eli YV:llä melkein lahjoitushinnalla tästä saa joku varmasti hyvän pelihiiren. Kyllä luin arvosteluja ja parikin arvostelua suomen kielellä löytyy YouTubesta, toinen on ainakin Io-Techin, eli en ihan sikaa säkissä sillain lähtenyt liikenteeseen. Mutta joo, äkkiä pois nurkista. Tää vanha hiiri on oikein loistava.