escalibur
"Random Tech Channel" @ YouTube
- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 9 470
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole hyvä uutinen tämä, jos pitää paikkansa. MS ei herätä luottamusta oikein millään osa-alueella, ja en usko, että tämä voi siten vaikuttaa positiivisesti myöskään Obsidianiin.
Valve lisännyt Wine tuen Steamiin Linuxile: Steam for Linux :: Introducing a new version of Steam Play
D3D10/D3D11 -> Vulkan (DXVK). Itse pelannut The Witcher 3 jo pidemmän aikaa Linuxilla (RX580) ~60fps (1080p, kaikki tapissa paitsi Hairworks off). Muutama vihollinen on vielä näkymätön, koska Vulkan ei tue Stream Output:a.
Piraattien vihaaman Denuvo-kopiointisuojauksen toimintaa ollaan laajentamassa kattamaan myös peleissä huijaamisen estäminen.
Denuvon omistukseensa hankkinut Irdeto teetti laajan selvityksen moninpeleissä huijaamisesta. Yli puolet pelaajista suhtautui huijareihin nihkeästi. Peräti 75 prosenttia oli sitä mieltä, että moninpeleissä täytyy olla käytössä jonkinlainen huijauksenesto, TorrentFreak kirjoittaa.
Irdeto otti asiasta onkeensa. Yhtiön Bob Hernandezin mukaan on hyvä asia, että pelitalot ovat alkaneet suhtautua huijareihin yhtä vakavasti kuin piraatteihin. Denuvolla on tässä osansa esitettävänä tulevaisuudessa.
Denuvon pian esiteltävät huijauksenesto-ominaisuudet estävät hakkereita manipuloimasta pelin dataa ja ohjelmakoodia hankkiakseen itselleen epäreilun edun. Sama koskee huijareiden mahdollisuuksia hankkia etua ohittamalla pelinsisäiset mikromaksut, joiden avulla voidaan ostaa muun muassa tehokkaampia varusteita.
Ironisinta on, että Denuvon toiminnan laajentaminen on hyvä uutinen piraateille, sillä moninpelissä huijaavat syövät peli-ilon kaikilta, TorrentFreak muistuttaa
Dear Survivors,
After careful consideration, we’ve made the difficult decision to sunset Just Survive on Wednesday, October 24 at 11 a.m. PT. The excitement of the game’s promise was palpable and its loyal community is still full of ideas for its future. Unfortunately, we are no longer in a position to fulfill its greatness and the current population of the game makes it untenable to maintain.
Just Survive was part of our first Early Access project, and we learned a great deal during its development. As with any open world game, the greatest stories came from our passionate players. From the incredibly skilled base builders to the free-ranging gangs, and all of the players named variations of “ImFriendly” and “PleaseDontShootMe”, we hope everyone had amazing adventures across Pleasant Valley and Badwater Canyon.
Thank you for taking the time to play the game, to help test it when we opened the Test servers to the public, and for all of the suggestions and feedback throughout Early Access. We truly appreciate everyone’s commitment and your contributions throughout the development process. Our promise is to do better and learn from every experience along the way.
Just Survive servers will remain available for play until Wednesday, October 24 at 11 a.m. PT, and starting immediately all Steam purchases and in-game transactions have been disabled. To find out if you are eligible for a refund via Steam, please visit this link.
Thank you again for your support and dedication to Just Survive.
Best,
The Just Survive Team at Daybreak Games
Kingdoms of Amalur: Reckoning News - THQ Nordic Has Bought the Rights to the Kingdoms of Amalur Franchise
Olisihan se aina mukavaa jos peleille tehtäisiin jatkoakin.
Noh, EA:n tahkontaa voi seurata ihan niitten investors -sivulta ja aika lujaa niillä nyt näyttää menevän.
Electronic Arts Inc. - Earnings Releases
Kasvojen menettämisestä en tiedä mutta kyllä ne rahaa tahkoo käppyröitten ja netistä löytyvien koosteiden mukaan. Minusta MEA, BFII ja muut kusi ihan totaalisesti ja EA menetti mun simlissä kasvonsa lootbox häsmän vuoksi (joka rinnastettiin uhkapeluuseen), mutta kyllä toi EA näyttää pärjäävän noista edellä mainituista peleistä huolimatta ja tahkoo sitä rahnoo.
Mulla mitään hajua mihin noi statsit perustuu mutta Fifat ja muut tuottaa statsin mukaan hyvin. BFII:n menestyksestä mulla mitään varsinaista tietoa, mut noi muut näyttää kompensoivan tilannetta. Ja tietääkseni MEA tuotti hyvin, eli some-flopista (ja mielipiteestäni ja lootbox luonteesta) huolimatta MEA oli taloudellinen menestys ja kaiken tän EA:n datan voi tarkistaa tuolta EA:n investors -sivulta jonka linkin löydätte tosta ylempää.
Noh, mutta, EA:lla menee statsien mukaan lujaa. Varsinaiseen tuottoon ja tulokseen noi 'flopit' ei näytä vaikuttavan. Joten olettaisin että kyseessä on PR tempaus joka liittyy lootboxeihin ja joka alko 2017. MEA:n lootboxit ovat pysyneet sellaisenaan, BFII:sta mitään havaintoa.
Veikkaan kuitenkin että BFII ei ollu fiasko, vaan tuotti EA:lle MEA:n tapaan hyvin rahnoo. Imago saatto kärsiä, mut EA on kasvusuhdanteessa. Eli mikä on se summarum summarum?
Peter Calloway has already signed on to be the showrunner and writer, which might be quite good news. Calloway was the executive producer for the exceptional (and exceptionally weird) Legion TV series, as well as writing a couple of episodes. His other credits include the terminally boring Under the Dome and the soapy superhero drama Cloak & Dagger.
Alan Wake writer Sam Lake is involved, too, serving as executive producer. Contradiction Films’ Tomas Harlan told Variety that Lake is a “huge part” of the show and that, ultimately, it’s still “his baby”.
While the game followed Alan Wake throughout, with other characters serving as obstacles or allies, the show will develop those characters and the universe itself beyond what we’ve already seen.
Yllätyslaatikot ovat pelien uusi villitys – Suomen poliisi selvittää asiaa, koska se vaikuttaa laittomalta.
Belgian syyttäjänlaitos aloitti vastikään rikostutkinnan maksullisista, videopelien sisältämistä yllätyslaatikoista. Suomessa arpajaishallinto linjasi loot boxien voivan täyttää arpajaisten tunnusmerkistön.
Nykyajan videopelit keräävät pelaajiltaan yhä enemmän rahaa pelin sisällä: euroja ja dollareita vastaan kaupitellaan virtuaalisia esineitä ja ominaisuuksia, joilla voi esimerkiksi nopeuttaa pelissä etenemistä.
Etenkin niin sanotut loot boxit eli palkinto- tai yllätyslaatikot yleistyvät vauhdilla. Boxi eli laatikko ostetaan oikealla rahalla. Laatikon avaamalla peli arpoo pelaajalle palkinnon, joka esimerkiksi taistelupelissä voi olla uusi ase tai hienompi vaatetus.
Muusta pelien sisällä kaupiteltavasta tavarasta yllätyslaatikot eroavat siinä, ettei ostaja välttämättä tiedä, mitä hän saa vastineeksi rahoilleen.
Nyt.fi: Yllätyslaatikot ovat pelien uusi villitys – Suomen poliisi selvittää asiaa, koska se vaikuttaa laittomalta
Kuulostaa erittäin hyvältä, toivottavasti saavat kiellettyä nämä koko EU:n alueella lopuksi. Ahneella on paskainen loppu ja semmoista.![]()
The console will come pre-loaded with 20 classic titles, including fan-favorites such as Final Fantasy VII, Jumping Flash, Ridge Racer Type 4, Tekken 3, and Wild Arms.
En kyllä ymmärrä tätä buumia kun vanhoja konsoleita julkaistaan nyt uudelleen. Suurinosa noista kuitenkin päätyy keräilijöiden hyllyihin pölyä keräämään. Ja onhan siinä nyt enemmän fiilistä omistaa se alkuperäinen vanha konsoli kuin joku uudelleenjulkaisu.
Peli 80 ja päälle dlctFallout 76 on ilmestymässä lähiaikoina mutta Bethesda ei jää laakereille makaamaan. Sen sijaan se on kovaa vauhtia työstämässä tulevaisuuden pelejään kuten esimerkiksi uutta Elder Scrollsia ja Starfieldiä.
Yrityksen markkinoinnin varajohtaja Pete Hines on kertonut haastattelussa, kuinka innoissaan hän odottaa miten tulevaisuuden pelit muovautuvat seuraavalle konsolisukupolvelle.
Hines pohtii eri konsolisukupolvien välisten graafisten ominaisuuksien olevan dramaattisia, kiitos teräväpiirron.
Lisäksi hän spekuloi pelien hinnoista, sillä ison luokan pelien kehittämisen hinnat tulevat väistämättä nousemaan. Tämä tulee heijastumaan pelien myyntihintoihin.
“Starfieldin kaltaisten AAA-pelien kehittäminen ei ole koskaan ollut halpaa. Tiimien kokoluokat kasvavat, sillä Morrowindiä oli kehittämässä 35 henkeä. Se ei ole lähelläkään Fallout 76:n kehittäjien määrää”, Hines tuumailee.
Aika näyttää mitä pelien hinnoille oikein tapahtuu – ja kuinka pelaajat tulevat reagoimaan tähän. Miltä maistuisi yli 80 euron uutuuspeli?
Tuo 80€ nyt on jonku toimittajan hatusta heittämä luku.
Hypin riemusta jos EA ja kumppanit saavat lopulta mitä ansaitsevat, mutta en uskalla tuulettaa etukäteen.
En tiedä onko se sitten kamalasti parempi, että lootboxien sijaan myydään tavaraa joka tiedetään ennalta, mutta se on täysin ylihinnoiteltu. Esimerkiksi PUBG myy nykyisellään 5€ takkeja, laskuvarjoja, 10$ kultaisia aseskinejä. Näitä ei voida lukea arpajaislain vastaiseksi, joten kauppa saa jatkua varmasti ihan samanlaisena myös tulevaisuudessa.
Telltale Games has laid off a significant number of staff with only 25 out of 250 remaining.
Earlier reports stated the studio had shut its doors, but a new report from The Verge states this is not the case just yet. A small number of employees remain at Telltale Games, but that won’t be the case for much longer.
Reports state once Telltale finishes up with the last episode of The Walking Dead Season: The Final Season, it will close it doors.
This means The Wolf Among Us 2 and Stranger Things will not be developed.
Tästä olen täysin samaa mieltä.Eihän noiden pelit edes ole mitään pelejä, vaan lähinnä cut scenejä missä saa valita dialogia, eikä tekemillä valinnoilla ole loppujen lopuksi mitään merkitystä.
Tästä taas en. Teltta on (oli?) yksi nykyhetken yliarvostetuimpia pelifirmoja, mutta sen vaikutus pelialaan on kiistämätön. Studion pelit ovat innoittaneet muita firmoja kopioimaan kaavaa ja tekemään sen paremmin. Ensimmäinen Walking Dead räjäytti pankin emotionaalisella, puoli-interaktiivisella tarinallaan, joita on sittemmin nähty aika monessa pelissä. Toki voidaan sanoa ettei firma on jälkensä maailmaan jättänyt eikä sen kaatuminen enää tässä vaiheessa paljoa hetkauta.Eipä ole mikään iso menetys pelialalle.
Teltta on (oli?) yksi nykyhetken yliarvostetuimpia pelifirmoja, mutta sen vaikutus pelialaan on kiistämätön. Studion pelit ovat innoittaneet muita firmoja kopioimaan kaavaa ja tekemään sen paremmin. Ensimmäinen Walking Dead räjäytti pankin emotionaalisella, puoli-interaktiivisella tarinallaan, joita on sittemmin nähty aika monessa pelissä. Toki voidaan sanoa ettei firma on jälkensä maailmaan jättänyt eikä sen kaatuminen enää tässä vaiheessa paljoa hetkauta.
InXile kyllä tekee parhaillaan Wasteland 3:a, siitä on trailerikin ulkona. Obsidianista ja niiden tulevasta Outer Worlds -pelistä sen sijaan on vain huhuja.Kummallakaan firmalla ei taida tällä hetkellä olla mitään uutta työn alla, julkisesti siis ainakaan..
InXile kyllä tekee parhaillaan Wasteland 3:a, siitä on trailerikin ulkona. Obsidianista ja niiden tulevasta Outer Worlds -pelistä sen sijaan on vain huhuja.
Wasteland 3 olikin jo mainittu.Jahas, MS menny ostamaan Obsidianin ja InXilen, lupaavat että "They will continue to operate autonomously", mutta saa ny kattoa mitä tapahtuu.. Kummallakaan firmalla ei taida tällä hetkellä olla mitään uutta työn alla, julkisesti siis ainakaan..
Microsoft Studios buys 'Fallout: New Vegas' house Obsidian
For the three months ended September 30th, the publisher reported net sales of $139.5 million - a staggering year-on-year increase of 1,403% over the $9.3 million reported for the same period in 2017.
In his statement, founder and CEO Lars Wingefors dubbed the period "another strong quarter with continued momentum". He also said the publisher has 55 games in development, of which 35 are unannounced, and hinted at more acquisitions to come.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.