- Liittynyt
- 04.12.2016
- Viestejä
- 1 588
Kannattaattaahan tuote saada mahdollisimman moneen kauppaan myyntiin. Varmasti egsillä faneja jotka boikotoi steamia ymsEnemmän tuossa pisti silmään että myös epic storessa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaattaahan tuote saada mahdollisimman moneen kauppaan myyntiin. Varmasti egsillä faneja jotka boikotoi steamia ymsEnemmän tuossa pisti silmään että myös epic storessa...
NVIDIA sanoi:NVIDIA is kicking off an exciting new game remastering program. We’re cherry-picking some of the greatest titles from the past decades and bringing them into the ray tracing age, giving them state-of-the-art visuals while keeping the gameplay that made them great. The NVIDIA Lightspeed Studios team is picking up the challenge starting with a title that you know and love but we can’t talk about here! We’re building a team of talented, dedicated game developers who are ready to get going quickly.
Shroud siirtyy Twitchistä Mixerille.
Ninja's move to Mixer brought more streamers to Microsoft's platform — but not more viewersOnko missään tietoa, että kuinka hyvin Ninjan katsojakunta on seurannut miestä Twitchistä Mixeriin? Itse en ole kiinnostunut kumpaakaan näistä tyypeistä katsomaan, mutta kiinnostaa tietää kuinka kannattavia nämä mixerin "ostot" ovat.
En tiedä onko mitään kunnollisia lukuja, mutta mitä oma silmä nähnyt niin 15k tienoilla pyörii luvut. Kait nuo on "ok" tai hieman normaalia alemmat mitä twitchissä. Melko laskusuhdannettahan Ninjalla oli twitchissä pidemmän aikaa.Onko missään tietoa, että kuinka hyvin Ninjan katsojakunta on seurannut miestä Twitchistä Mixeriin? Itse en ole kiinnostunut kumpaakaan näistä tyypeistä katsomaan, mutta kiinnostaa tietää kuinka kannattavia nämä mixerin "ostot" ovat.
Talven aikana oman uusioversiokäsittelyn saava ensimmäinen Panzer Dragoon ei jää vain Switch-pelaajien huviksi. Jo aiemmin paljastetun Nintendo-version lisäksi vahvistuksen on näin perjantaina saanut myös pelin Steam-versio, joka sekin näyttäisi tekevän tuloaan talvella.
Sen Steam-sivut ovat avautuneet ihmeteltäväksi jo näin ennakkoon.
Uusioversiokäsittelyn takaa lyötyy puolalaisjulkaisija Forever Entertainment sekä sen kehitystiimi MegaPixel Studio, jotka ovat tehneet useampiakin uusioversiosopimuksia Segan kanssa. Ensimmäisen Panzer Dragoonin jälkeen modernisoinnin pitäisi kokea vielä myös Panzer Dragoon 2 sekä kaksi ensimmäistä The House of the Dead -räiskintää.
Valve working on a new VR headset, Half-Life VR prequel - report - VG247
Olen jo pidempää miettinyt että jos Half Life on joskus tulossa takaisin niin se tulee VR:nä koska Valve on panostanut siihen niin paljon. Nyt näköjään oma ennustus on käymässä toteen!![]()
Jää vain todella pienen joukon pelattavaksiLainaan itseäni aikalailla vuosi sitten postaamaani juttua:
Nyt voisin lyödä jo 50€ vetoa että seuraava Half Life tullaan julkaisemaan VR:lle. Valve haluaa että jokainen HL julkaisu on uniikki: Half life 1 toi mukanansa hyvä fysiikkamoottorin, cutscenet ja tapahtumat suoraan pelaajan näkökulmasta. Half Life 2 taas esitteli fysiikkamoottorin mahdollistaman Gravity gunin, tarkat ihmismodelit ja sen aikaisesti hienot visuaalit. Näistä lähtökohdista jos Half Life 3 haluaa olla edeltäjiensä veroinen, sen tulisi käyttää tämän ajan huipputekniikkaa pelin julkaisussa. VR:lle ei ole vieläkään julkaistu kunnollista tripla-AAA peliä, joka olisi sille alustalle suunnattu alusta lähtien. Valve jos kellä on kaikki mahdollisuudet toteuttaa tämä sillä se on suunnitellut kokonaisen VR-ekosysteemin ja se hallinnoi isointa PC-pelien digitaalista kauppapaikkaa Steamia joten se voi hyödyntää sekä teknistä etumatkaansa että markkinavoimaansa tuomalla VR:lle HL3. Esimerkiksi Valven Index laseissa taitaa olla parhaat ohjaimet jotka pystyvät tunnistamaan kaikki sormet. Varmaan aika vaikuttava pelikokemus kun otat vaikka gravity gunin käteesi ja voit sormissasi tuntea sen voiman kun ammut sirkkeleitä zombeja päin.
Minusta olisi törkeän siistiä näillä puheilla siis jos Valve toisi tämän VR:lle. Jonkun täytyy viedä immersiota ja laatua eteenpäinIso yläpeukku!
![]()
Onkohan kellään jotain esimerkkejä missä tämmöset jatkuvat kehittäjänvaihdokset on tuottaneet hyvän pelin?Niin, kyllä se vaan Dead Island 2 tulee näkemään julkaisupäivän vaikka peli on on ollut kehitteillä jo vuodesta 2014 lähtien
Uskokaa pois: Kuuden vuoden ajan kehittäjältä toiselle pompoteltu zombipeli on edelleen työn alla - Tilt
Jos pelkkä IP:n siirto riittää niin Prey (2017) on hyvä peli. Mitään tekemistä sillä ei tietenkään ole Prey (2006) kanssa. Mutta jos varsinaisesti mitään pelikoodia tai assetteja ollaan siirretty keskeneräisenä tiimiltä toiselle niin ei kyllä itselläkään tule ulkomuistista yhtään peliä, joka olisi noussut ns. suosta.Onkohan kellään jotain esimerkkejä missä tämmöset jatkuvat kehittäjänvaihdokset on tuottaneet hyvän pelin?
Prey minua ärsytti suuresti kun aina uudelle aluelle sirtyessä peli latasi ja questit vei todella kauaksi joskusJos pelkkä IP:n siirto riittää niin Prey (2017) on hyvä peli. Mitään tekemistä sillä ei tietenkään ole Prey (2006) kanssa. Mutta jos varsinaisesti mitään pelikoodia tai assetteja ollaan siirretty keskeneräisenä tiimiltä toiselle niin ei kyllä itselläkään tule ulkomuistista yhtään peliä, joka olisi noussut ns. suosta.
En kyl jaksa uskoa, että edes Halffiksen maine nostaisi VRää jotenkin radikaalisti suositummaksi.
Taitaa yks peli tulla mieleen, 2006 vuoden Preyhän oli alunperin 3D Realmsin kehittämä, jonka Human Head Studios sitten viimeisteli. Kehittäjänvaihdokset on kyllä yleisesti ottaen aina vähän sellasta puljaamista et siihen keskeneräseen tuotteeseen ollaan syydetty jo sen verran rahaa et se halutaan laittaa ulos, jotta on ees mahollisuus saada omiansa takasin. Yleensähän noi tosiaan vaihtaa vaan kerran kehittäjää, tai ainakaan itellä ei tuu mieleen sellaista peliä joka ois samanlaista kehityslimboa kokenu kun tää peli, mutta useimmiten se ykskin kehittäjävaihdos ilman kokonaan alusta alottamista riittää takaamaan aika höyryävän lopputuloksen. Esimerkkinä Duke Forever, muuta kun ei nyt satu tulemaan mieleen.Onkohan kellään jotain esimerkkejä missä tämmöset jatkuvat kehittäjänvaihdokset on tuottaneet hyvän pelin?
VR-peli, mutta huhujen mukaan pyörii ilmankin.
GameXpo on kertonut lopettavansa toimintansa.
”Haluamme tehdä elämyksellisiä tapahtumia, joissa voi kokeilla ja kokea monenlaista uutta. Nykyisellä konseptilla järjestetyllä pelitapahtumalla emme pystyneet vastaamaan kuluttajien toiveisiin” GameXpo kertoo ja jatkaa:
”Pitkällisen pohdinnan jälkeen olemme tehneet raskaan päätöksen, että GameXpoa ei jatkossa järjestetä. Päätös perustuu taloudellisiin faktoihin, jotka vastuullisena tapahtumajärjestäjänä meidän on huomioitava. Myös GoExpo Winter järjestettiin nyt viimeistä kertaa.
Pelialan toimijoita on jatkossakin esillä muun muassa Helsingin Kirjamessuilla, Lapsimessuilla ja Hupiconissa.
GameXpo kiittää kaikkia GameXpossa vuosien saatossa mukana olleita kävijöitä, yrityksiä, kumppaneita ja esiintyjiä!”
Päivityksen näet alta.
Aiemminkin luotettavaksi osoittaunut tietovuotaja paljastaa Capcomin suunnittelevan Resident Evil 3:n uusintaversiota ensi vuodelle.
Alkuvuodesta ilmestynyt Resident Evil 2 sai osakseen valtavasti kehuja, ja Capcomin on huhuttu jatkavan Resident Evil -pelien uudelleenkäsittelyjä seuraavaksi Resident Evil 3: Nemesis -klassikkopelin myötä. Nyt tuore vuoto lisää vettä huhumyllyyn.
VG24/7:n mukaan tubettaja Spawn Wave kertoo kuulleensa, että Resident Evil 3:n uusi versio on kuin onkin tekeillä, ja hänen mukaansa Capcom aikoo julkaista pelin jo vuoden 2020 aikana. Spawn Waven mukaan pelin julkistus saatetaan nähdä jo joukukuun alussa järjestettävän The Game Awards -gaalan yhteydessä.
Kyse on tietenkin pelkästä huhusta, johon kannattaa suhtautua epäilevästi. Spawn Wave on tosin aiemminkin ollut oikeassa vuodoissa. Hän oli VG24/7:n mukaan ensimmäinen, joka vuoti julkisuuteen tiedon Dark Souls -kehittäjien ja George R.R. Martinin yhteistyöstä tulevassa The Elden Ring -pelissä.
Kuten aiemmin tänä vuonna kerroimme, on Capcom itsekin saattanut jo vihjailla Resident Evil 3:n uusintaversiosta. Jäämme siis odottamaan uteliaina yhtiön tulevia julkistuksia.
Voi pojat että on nätin näköinen peli - tämäkin. Eipä haittaisi jos tästä graafisesta tyylistä tulisi uusin villitys alalla.Jotkut näemmä kyllästyivät odottelemaan The Last Nightin valmistumista ja päättivät alkaa tekemään jotain hyvin samanlaista.
Ohrasesti kävi myös CDPR wither korttipelille, joskaan ei saanut sentäs taloa nurin.The Lord of the Rings: Adventure Card Game -pelin kehityksestä vastannut Fantasy Flight Interactive on ilmoittanut taipaleensa päättymisestä.
Studion vetäjä Tim Gerritsen ilmoitti asiasta LinkedIn-palvelussa julkaistussa viestissä, jossa hän kertoo ovien sulkeutuvan lopullisesti ensi kuussa ja etsivän parhaillaan itselleen ja tiimilleen toista työpaikkaa. Studio perustettiin vuonna 2017.
Viestissä ei käy kuitenkaan ilmi, mitä studion ainokaiselle pelille, Lord of the Rings: Adventure Card Gamelle, ja sen servereille käy jatkossa. Pelin pelaajamäärät eivät ole kuitenkaan olleet järin mairittelevat viime aikoina.
The Lord of the Rings: Adventure Card Game on hearthstonemainen digitaalinen korttipeli, joka keskittyy muita genren pelejä enemmän yhteistyölliseen ja kerronnalliseen sisältöön
Eikös tuo Gwent ole vielä ihan normaalisti pelattavissa ja mitään ei näkyny että sillä menisi huonosti ?Taru sormusten herrasta -korttipelin kehittänyt Fantasy Flight Interactive sulkee ovensa
Ohrasesti kävi myös CDPR wither korttipelille, joskaan ei saanut sentäs taloa nurin.
Itse en ollut tainnut edes kuulla koko lordin korttipelistä.
Osa CES-messuilla esitellyistä laitteista jää kokonaan julkaisematta, joten saa nähdä, miten käy Alienwaren "Concept UFO":lle. Kyseessä on PC-pelejä varten viritelty käsikonsolin (lue: Nintendo Switchin) näköinen laite.
"Tämä on kokonainen PC. Se pyörittää Windowsia. Se on PC uniikissa kotelossa", kerrotaan Tom's Guiden artikkelissa. Concept UFO:n kerrotaan olevan jonkun verran Switchiä suurempi, mutta sen alumiininen rakenne tuntuu luksuksemmalta ja kestävämmältä. Näytön koko on 8 tuumaa.
Switchin tapaan sillä voi pelata mobiilisti, pöydällä pitäen tai näyttöön yhdistettynä. TomsGuiden artikkelista löytyy esimerkkikuvat kaikista tavoista. Hinnan - mikäli laite joskus kauppoihin saapuu - uskotaan olevan 500 ja 1000 dollarin välillä.
On mutta siinä ei ollut talon all innejä kuten uskoakseni Lordin talolla oli:Eikös tuo Gwent ole vielä ihan normaalisti pelattavissa ja mitään ei näkyny että sillä menisi huonosti ?
Kun olisin edes jotenkin pärjänyt Gwentissä niin ehkä olisi voinut kokeilla tuota Witcherin korttipeliäkin kun kehuttaan juonen osalta.Uusi korttipohjainen The Witcher -peli Thronebreaker ei ole myynyt julkaisussaan aivan tavalla, jolla CD Projekt olisi toivonut. Yhtiön toimitusjohtaja Adam Kiciński on myöntänyt asian tämänviikkoisessa sijoittajapuhelussa, joskaan mistään maailmanlopusta ei siinä ole ollut kyse..
– Peli viehätti yhteisöä, mikä ajoi myyntiodotuksiamme ylöspäin. Valitettavasti toistaiseksi nämä odotukset eivät ole täyttyneet, Pysymme kuitenkin optimistisina. Odotamme jatkavamme Thronebreakerin myyntiä vuosien ajan, vaikka alustava vaihe ei olekaan mennyt alkuperäisten odotustemme mukaisesti, Kiciński kertoo.
Thronebreaker julkaistiin alunperin vain ja ainoastaan CD Projektin oman GOG-kauppapaikan kautta, mihin tuli muutos aiemmin tällä viikolla Steam-version myötä. Kiciński myöntääkin, että GOG on edelleen selvästi pienempi alusta kuin Steam ja julkaisutapa jätti näin ison osan Witcher-yleisöstä pelin ulkopuolelle. Asian suhteen ei auttanut edes se, että pelin saama vastaanotto on muuten ollut positiivinen.
Thronebreakerin kaltaisia pienempiä Witcher-pelejä saattaa olla kuitenkin vielä tulossa lisää tulevaisuudessa. Kiciński kokee, että vielä on liian varhaista alkaa puhua asiasta yksityiskohtaisemmin, mutta näkee jo pelkän Thronebreakerinkin vaikuttavan positiivisesti yhtiön toimintaan. Odotettua huonommista myynneistä huolimatta peli kun ei ole ollut mikään taloudellinen epäonnistuminen. Edessä pelillä on yhä myös sen konsolijulkaisu joulukuussa.
Gwent ja Thronebreaker ovat 2 eri peliäOn mutta siinä ei ollut talon all innejä kuten uskoakseni Lordin talolla oli:
Uusi The Witcher -peli jäi julkaisussaan myyntiodotuksista – Steam-julkaisu seurasi nopeasti perässä
Kun olisin edes jotenkin pärjänyt Gwentissä niin ehkä olisi voinut kokeilla tuota Witcherin korttipeliäkin kun kehuttaan juonen osalta.
Lordin korttipelistä ei ole mitään tietoa muuta kuin että talo meni nurin samalla.
No senkin pelaaminen loppuu konsoleilla:Gwent ja Thronebreaker ovat 2 eri peliä
Most types of digital entertainment are vulnerable to piracy. While illegally downloading a game is technically against the law, it is really quite easy and usually players are at no risk of getting caught whatsoever. What should a game developer do against such reckless criminals? Nothing, according to an indie developer that embraced piracy and profited from it greatly.
Piracy has been a big problem for game developers ever since torrenting came into existence. According to a 2016 study from PC Gamer, over a third of all PC gamers pirates a game every once in a while. We could accuse PC Gamer’s audience of being particularly criminal, but honestly, it’s more likely that the 35% piracy-rate among PC gamers is accurate across the board.
But that doesn’t necessarily have to be a bad thing. In a recent interview with Polygon, Shota Bobokhidze from ShotX Studio explains how and why he embraced the piracy of his newly released indie game Danger Gazers. In fact, he uploaded his game to Pirate Bay himself. According to the developer, some people are just unable to purchase the game legitimately.
I grew up pretty much in a situation where piracy was the only solution and way to obtain newly released software. There are many individuals in such positions, those who can’t afford to buy, but eager to support in other ways, be it word of mouth, sharing around social media or even a simple fan email sending their positive feedback and appreciations.
And the surprising move paid off. Bobokhidze received emails, (Steam) reviews, and even donations from gamers that wanted to express their support for the developer. He also estimates an increase of around 400% in sales after gamers found his game on Pirate Bay.
In 2013, a similar story unfolded (as reported by GamesIndustry.biz), where a developer published the game online for free for those who couldn’t afford the game otherwise. Even The Witcher 3 developer CD Projekt Red published a day-one patch on a torrenting site so that pirate players could still enjoy the game to the fullest potential. And before you buy that piece of excellence, you can check out our ‘5 years later’ review here.
It’s not that surprising, seeing gamers appreciate developers that embrace piracy. Gamers that can’t afford the game can still play, they’ll tell their friends and thus, strong word of mouth advertising is born. Besides, giving players a little preview of what the game is – even if that preview is actually the full game – could also help.
There’s no advertisement quite like enabling people to download and play a free version of the game. And with demo-versions becoming more rare as time goes on, the pirating of games will continue to fill the gap of trying a game and buying a game quite a bit. It’s just up to the player to be honest about their purchase behavior and if they can, they should always support the dedicated craftsmen and women that make their fantasies a reality for us to enjoy.
Launchereista:
Jos olisi Akseli Aktiivipelaaja, joka tykkää pelata viimeisimmät isot julkaisut, niin nykyisellään pitää omistaa:
Uplay,
Origin,
Bethesda Launcher,
Steam,
Epic Game Store,
Rockstar Launcher,
(+ Gog Galaxy)
Commandos 2 tulee remasteroituna loppuvuodesta.
Nuo symbolit varmaan joku modaa peliin jos siltä tuntuu.Tämän julkaisu olisi tämän viikon perjantaina, 24. päivä ja itse odotin tätä hartaasti, kunnes luin ettei pelissä ole alkuperäisen tyyliin co-opia ja esim natsisymbolit on sensuroitu.
Kiinnostaisi kovasti remasteroitu versio tästä huippupelistä mutta erityisesti tuo co-opin poisjättö on kyllä tosi iso miinus.
Tuota sensurointia pitää kyllä ihmetellä myös.
Nuo symbolit varmaan joku modaa peliin jos siltä tuntuu.
Itselle suurinta ihmetystä näyttää tuo itse remasteroitu. Aika pirun pieni parannus grafiikoihin tuon videon perusteella ainakin. Tuntuu, että ei muuta kuin terävämpi grafiikka![]()
Joo voi olla noinkin. Tosin olisi tuohon videoon voinut vähän panostaa ja kertoa, että mitä on tehty ja parannettu. Nyt vähän jäi sellainen fiilis tosta videosta, että: "Sharpen 0 -> 100, done"Mutta jos se tuo esim QHD tai 4K tuen niin se on plussaa. Laitapa alkuperäinen peli pyörimään 32" 4K ruudulle ja hämmästy silmamunaa puukottavia, metrin kokoisia pikseleitä..![]()
Writing for us last year, Rick Lane declared that Not every Ubisoft game needs to be a Ubisoft game. Like many players he was underwhelmed by Ghost Recon Breakpoint in particular, saying that, "Ubisoft basically released the same game again, only with additional systems scavenged from other projects and awkwardly stapled to Breakpoint’s head. These included the conversation system from Assassin’s Creed, and the loot system from The Division."
The similarities between every Ubisoft open-world game were blamed for disappointing sales of Breakpoint and The Division 2, two of Ubisoft's more significant 2019 releases. According to an exclusive published by VGC, the company's editorial team are being revamped in an effort to differentiate Ubisoft's future games.
The editorial team are a group of designers and producers based in Paris whose advice has been blamed for pushing Ubisoft's big-budget games toward their samey focus on open worlds with maps full of icons, online features, and according to VGC, "insisted that its narratives had a thematic basis in the real world, but avoided taking a political stance."
A reorganization and expansion of the editorial team is Ubisoft's proposed solution, with each of its vice president being assigned just one franchise to oversee and being given more autonomy to go their own way.
VGC adds that one in-development Ubisoft Montreal game has been canceled as part of this process, and several other games are being "reworked" to make sure each one feels unique.
Ubisoftin tuoreet julkaisut eivät ole olleet mitään varsinaisia hittipelejä.
Ghost Recon Breakpoint ja The Division 2 eivät ole käyneet kaupaksi sellaiseen tahtiin, kun Ubisoft on toivonut. Ubisoftin pelit eivät juurikaan eroa toisistaan, ja juuri sen vuoksi se on uudelleenjärjestelemässä yhtiön johtoporrasta.
Kyseessä on Ubisoftin tiimi, joka koostuu Pariisissa päämajaa pitävästä joukosta kehittäjiä ja tuottajia. Se on neuvonut Ubisoftia luomaan sellaisia ison kokoluokan pelejä, jotka ovat kaikki hyvin samantapaisia avoimen maailman julkaisuja.
Uudessa tiimissä tulee olemaan jokaista peliä varten yksi johtaja, joka valvoo kehitystyötä, ja antaa projekteille aiempaa suurempia vapauksia.
Uudistuksen myötä Ubisoft Montreal -studion pelin kehitystyö on lopetettu, ja useita muita julkaisuja ollaan muokkaamassa niin, että jokainen niistä tuntuu ainutlaatuiselta. Asiasta uutisoi PC Gamer.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.