Horizon Zero Dawnista katselin aikoinaan pelivideoita ja vaikutti mielenkiintoiselta. Yksinoikeus perseilyn takia jäi toki hankkimatta. Nyt voi sitten tehdä saman kuin GTA V ja RDR2 kohdalla, eli hankkia uutena pelinä PC:lle ja todennäköisesti parhaana mahdollisena versiona. Hyvin vähän on tullut pelejä ostettua lähivuosina, kun niin monet itseäni kiinnostaneet ovat olleet melko floppeja. Kympillä joku geneerisen tylsä FarCry 5 on tainnut viimeksi koriin päätyä. Hinta ei oikeastaan ohjaa hankintaa, enemmänkin mielenkinto, joten tuo 50€ on ihan ok. Pitääpä samalla tutkia mikä tuo Death Stranding on.
Offtopic...
@Henkka77 on tosiaan oikeassa noiden hintojen kanssa. Vuonna 94 maksoin 400 mk (~96 € vuonna 2020) TIE Fighterista. Silloin myöskään pelikonsoli ei ollut mikään ihmisoikeus ja se maksoin sen minkä maksoi ja ne keillä oli varaa, sellaisen ostivat. Nykyään jos koitetaan tehdä vähän parempaa kalliimmalla, niin hirveä itku ja hyvä jos ei tee ihmisoikeusrikosta kun kaikilla ei ole varaa. Eli kyllä pelit ja elektroniikka on nykyään naurettavan halpaa verrattuna siihen, mitä ne olivat kun itse olin kersa. Toki aina löytyy top endia, mikä on vieläkin kalliimpaa.
Offtopic...
@Henkka77 on tosiaan oikeassa noiden hintojen kanssa. Vuonna 94 maksoin 400 mk (~96 € vuonna 2020) TIE Fighterista. Silloin myöskään pelikonsoli ei ollut mikään ihmisoikeus ja se maksoin sen minkä maksoi ja ne keillä oli varaa, sellaisen ostivat. Nykyään jos koitetaan tehdä vähän parempaa kalliimmalla, niin hirveä itku ja hyvä jos ei tee ihmisoikeusrikosta kun kaikilla ei ole varaa. Eli kyllä pelit ja elektroniikka on nykyään naurettavan halpaa verrattuna siihen, mitä ne olivat kun itse olin kersa. Toki aina löytyy top endia, mikä on vieläkin kalliimpaa.