Pelimaailman uutisia

Google Stadia sulkee omat kehitysstudionsa.
Firma siirtyy tukemaan ulkopuolisten kehittäjien pelejä, joten omia pelejä ei ole tulossa vuoden 2021 jälkeen.

"Creating best-in-class games from the ground up takes many years and significant investment, and the cost is going up exponentially," Harrison wrote. "Given our focus on building on the proven technology of Stadia as well as deepening our business partnerships, we’ve decided that we will not be investing further in bringing exclusive content from our internal development team SG&E [Stadia Games and Entertainment], beyond any near-term planned games." - Stadia vice president and general manager Phil Harrison

 
Embracer Group (ent. Nordic Games/THQ Nordic) ostaa Gearboxin.

Borderlands maker Gearbox Entertainment said the Embracer Group is acquiring the triple-A game studio for up to $1.3 billion.

The Frisco, Texas-based Gearbox will become a wholly owned subsidiary of the Karlstad, Sweden-based company. The transaction gives Gearbox access to new capital to help it make more games and become a significant part of the Embracer Group, which has 5,500 employees around the world.

Now it is adding Gearbox’s team of 550 in Frisco, Texas, and Quebec City, Canada, to its roster. Gearbox will become Embracer Group’s seventh operating group.

---

Under the deal, Embracer will pay $188 million in cash and $175 million in newly issued Embracer B shares. If Gearbox hits targets for operations in the next six years, it will also get a maximum of $1.01 billion. Of that amount, $360 million will be issued in Embracer B shares and the remaining $655 million will be in cash.

Embracer Group acquires Borderlands maker Gearbox Entertainment for $1.3 billion
 
Tämmönen tuli vastaan, enkä kyllä sanoisi hyväksi muutokseksi vaikka codemasters on itsekkin shaissea suoltanut ulos
Codemasters has approved EA's $1.2 billion acquisition
Joo, Codemasters nimi on jo itsessään vitsi. Vaikka pakkohan se on todeta, että ovat tehneet parhaan ralli pelin (Dirt Rally 2). Haastajia tosin ei oikeastaan ole (ainakaan VR tuen kanssa).
Vähän lose-lose tilanne, EA pakottanee puskemaan vielä useammin copy-paste pelejä ulos. Mutta ehkä myös pakottavat vihdoin tekemään F1 sarjaan VR tuen.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Rankka meininki
 
Täytyy sanoa etten ymmärrä tätä GTA V myyntihehkutusta, itsekin latasin pelin Epicistä kun sen ilmaiseksi sai. Jotenkin on näyttänyt jo hetken aikaa että siltä että joko tuossa tehtaillaan vaan jotain "myynti"ennätystä, tai sitten otsikoita joka auttaa myynnissä, tai molempia. En vaan ymmärrä mitä myyntiä se sellainen on jonka hinta on 0,00$.
 
Täytyy sanoa etten ymmärrä tätä GTA V myyntihehkutusta, itsekin latasin pelin Epicistä kun sen ilmaiseksi sai. Jotenkin on näyttänyt jo hetken aikaa että siltä että joko tuossa tehtaillaan vaan jotain "myynti"ennätystä, tai sitten otsikoita joka auttaa myynnissä, tai molempia. En vaan ymmärrä mitä myyntiä se sellainen on jonka hinta on 0,00$.
Onkohan tähän laskettu nuo ilmaiset EGS pelit myös mukaan
 
Viimeksi muokattu:
Mandalorian (Pedro Pascal) ja Game of Thronesin Lyanna Mormont (Bella Ramsey) valittu Joelin ja Ellien rooleihin The Last of Us -tv-sarjaan HBO:lla. Kaiketi tämän vuoden lopulla tulee striimattavaksi.


 
Täytyy sanoa etten ymmärrä tätä GTA V myyntihehkutusta, itsekin latasin pelin Epicistä kun sen ilmaiseksi sai. Jotenkin on näyttänyt jo hetken aikaa että siltä että joko tuossa tehtaillaan vaan jotain "myynti"ennätystä, tai sitten otsikoita joka auttaa myynnissä, tai molempia. En vaan ymmärrä mitä myyntiä se sellainen on jonka hinta on 0,00$.
Kaikkihan ei todellakaan ole keränneet peliä itselleen silloin kun se oli ilmaisena, varmasti on myynyt hyvin senkin jälkeen. Jos katsoo vaikka steamin myyntitilastoja niin peli on ollut top10 myydyimmissä viikoilla 51-2, eli 5 viikkoa putkeen.
 
Konamin vuonna 2009 peruma Six Days in Fallujah julkaistaan tänä vuonna.

Konami’s cancelled Six Days in Fallujah has been revived

The action game, which was due to depict the real-life Iraq battle via a mix of gameplay and interview footage from marines who were there, was cancelled in 2009 due to criticism from the press, British military veterans and anti-war groups.

Now, Victura – a publisher formed by the CEO of original developer Atomic Games – has announced that the game is back in development at Highwire Games, the studio founded by Bungie veterans by Jaimie Griesemer, Jared Noftle and Marty O’Donnell. It will release this year for consoles and PC.

According to the announcement, Six Days in Fallujah remains a first-person tactical military shooter based on “true stories” from the Second Battle for Fallujah in 2004.

Konami’s cancelled Six Days in Fallujah has been revived | VGC
 
Viimeksi muokattu:
Kaikkihan ei todellakaan ole keränneet peliä itselleen silloin kun se oli ilmaisena, varmasti on myynyt hyvin senkin jälkeen. Jos katsoo vaikka steamin myyntitilastoja niin peli on ollut top10 myydyimmissä viikoilla 51-2, eli 5 viikkoa putkeen.
Vähän tarkempaa tietoa tuosta pitäisi saada. Voi olla että on vain oma harhainen mielikuva, mutta jossain näin jo tuosta jonkun videon missä spekuloitiin että myynti ei muka lakkaisi ollenkaan. Mutta jos tuosta olisi jotain käppyrää jossain valuuttayksikössä niin sitten häviäisi tämä harhainen mielikuvakin hyvin äkkiä.
 
Best of Steam - 2020 Vielähän tuo oli tuoton puolesta Steamin eniten tuottavien pelien joukossa viimekin vuonna ja tainnu olla joka vuosi sitä ennenki niin kauan ku sitä on steamissa myyty.
 
Viime vuonna täysin puskista tullut Black Myth: Wukong sai uuden trailerin. Kiinalaisilta on tottunut saamaan lähinnä mobiilimoskaa, joten onhan tämä selkeä parannus.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Kingdom Hearts pelit tulossa PC Epic Game Storeen

The iconic KINGDOM HEARTS series is finally on PC! Start your journey and join Sora & friends as they fight against the darkness in beloved Disney and Pixar worlds.


- Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 Remix

Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 Remix is an HD remastered collection is an essential collection, featuring:

  • Kingdom Hearts Final Mix
  • Kingdom Hearts Re:Chain of Memories
  • Kingdom Hearts 358/2 Days (HD Remastered cinematics)
  • Kingdom Hearts II Final Mix
  • Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix
  • Kingdom Hearts Re:coded (HD Remastered cinematics)
Start your Kingdom Hearts journey now!

- Kingdom Hearts HD 2.8: Final Chapter Prologue

  • Kingdom Hearts Dream Drop Distance HD – A full-HD remaster. Sora and Riku take on the Mark of Mastery exam in preparation for their coming showdown with Master Xehanort.
  • Kingdom Hearts ? Back Cover (movie) – A new HD movie that tells the mysterious story of the Foretellers from the series’ origins
  • Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep – A fragmentary passage – – A brand new episode that links to Kingdom Hearts III.
- Kingdom Hearts III + Re Mind

Sora is joined by Donald Duck and Goofy, two emissaries sent by King Mickey from Disney Castle, to stop an evil force known as the Heartless from invading and overtaking the universe. Through the power of positivity and friendship, Sora, Donald and Goofy unite with iconic Disney-Pixar characters old and new to prevail tremendous challenges and persevere against the darkness threatening their worlds

Also includes Re Mind—the other tale that unfolded during the climax of Kingdom Hearts III. In this additional chapter, Sora travels to the Keyblade Graveyard determined to rescue Kairi and discovers truths that he never before imagined.

  • Exclusive new “Element Encoder” Keyblade with purchase.
  • Adventure in Disney and Pixar Worlds.
  • Unlock the Power of the Keyblades.
  • Relive Classic Disney Shorts Through Minigames.
  • Includes Re Mind (downloadable content).
- Kingdom Hearts: Melody of Memory

Featuring many characters from the Kingdom Hearts Series as playable characters. In some stages, Disney characters will appear as guest members to lend you a hand.

With tracks from both the Kingdom Hearts series and Disney, relive the music of this series with over 140 featured tracks. Battle solo or team up with a friend as you join Sora, Donald, and Goofy to battle the Heartless.
 
Sony haastettu oikeuteen DualSense-ohjainten takia.

Ryhmäkanteen mukaan yhtiön PlayStation 5 -konsolin DualSense-ohjainten ohjainsauvat kärsivät merkittävistä ongelmista. Vian kerrotaan aiheuttavan ohjainsauvojen harhailua, jossa konsoli rekisteröi liikkeitä ilman sauvojen liikuttamista.

 
Twisted Metal-pelisarjasta tehdään TV-sarjan:


Ihmettelinkin miksei tuota pelisarjaa olisi voinut tuoda nykyisille pelialustoille. Nykyagaisilla grafiikoilla ja fysiikoilla niistä voisi tulla jotain erillaista ja virkistävää. :)
 
Vähän erikoisempi tapaus. The Sinking Cityn kehittäjä pyytää olemaan ostamatta peliä Steamista koska se ei ole heidän kehittämä:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Vähän erikoisempi tapaus. The Sinking Cityn kehittäjä pyytää olemaan ostamatta peliä Steamista koska se ei ole heidän kehittämä:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Viittaavat siihen, että julkaisija Nacon ei ollut maksanut voittoja kehittäjä Frogwaresille, vaikka Frogwares oli niihin oikeutettu. Nacon oli ennen julkaisua hyväksynyt kaiken edistymisen pelin suhteen (ilmeisesti pelin viivästyminen hyväksyttiin), mutta pelin julkaisun jälkeen päättivät, etteivät maksakaan voittoja Frogwaresille. Tuosta tuli lakikeissi ja nyt Frogwares on julkaissut pelinsä itse niillä alustoilla, joilta alustanomistajat ovat suostuneet poistamaan Naconin julkaiseman tuotoksen, jotta saisi omasta pelistään jotain rahaa käteen. Steamin versiosta rahat menee siis pelkästään Naconille.

Edit: Okei, tähän liittyy vielä hämärämpiä juttuja. Nacon oli piratisoinut tuon version ja laittanut sen myyntiin. Mitä vittua? :lol: Katsomisen arvoinen video yksityiskohdista.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Viimeksi muokattu:
The Sinking City poistettiin taas kerran Stamista. Onko tämä kolmas kerta jo? Frogwares muistaakseni lisäsi sen ensimmäisen oikeusjutun jälkeen takaisin Steamiin vähäksi aikaa. :hmm:

Update: Steam Delists The Sinking City After Developer Alleges Publisher Pirated the Game - IGN

Onhan tuossa melkosta vääntöä ollu pelin IP:n suhteen (melkonen Collectors Edition tuo versio) :o Yritin ehtiäkki tuossa sitä oikeuden päätöstä missä Naconilla oli oikeus levittää peliä... No ei ihan tällä tavoin kuitenkaan. Kuka lie laittoa monoa kauppasivulle tällä kertaa. Oliko Frogwares, Nacon vai Valve.

edit. Right of reply from NACON following Frogwares' allegations tässä ny joku selvittely :D
 
Viimeksi muokattu:

Modaaja fixasi GTA Onlinen latausajat inhimilliselle tasolle, Rockstar palkitsi 10k$ ja lisäsi fixin viimeisimpään patchiinsa mukaan.

Edit. tällä hetkellä fixi koskee vain PC:tä, konsoleista ei tietoa mutta toivottavasti olisi fixattu next gen versioihin.
 
Viimeksi muokattu:

Modaaja fixasi GTA Onlinen latausajat inhimilliselle tasolle, Rockstar palkitsi 10k$ ja lisäsi fixin viimeisimpään patchiinsa mukaan.

Edit. tällä hetkellä fixi koskee vain PC:tä, konsoleista ei tietoa mutta toivottavasti olisi fixattu next gen versioihin.
Eihän tässäkään mennyt kuin varmaan 7 vuotta (?) ja ns. amatöörin tekemänä. Sylettää Rockstar ja heidän toiminta varsinkin GTA:n suhteen. Peli on vuositolkulla ollut aivan rikki ja onlinen ongelmista ei olla päästy eroon. Ainoastaan lypsävät loputtomasti rahaa epämääräisillä dlc:llä, joissa joudut joko grindaamaan satoja tunteja tai käyttämään jopa satoja euroja oikeaa rahaa, jotta pääset käsiksi sisältöön.
 

Call of Duty -räiskintäpelistään tunnetun Activision-Blizzardin toimitusjohtaja Bobby Kotickille on maksettu 200 miljoonaa dollaria bonuksia, kirjoittaa Kotaku. Ajankohta on erittäin kiusallinen, sillä vasta eilen yhtiö uutisoi 190 työntekijän potkuista.

Jättibonukset perustuvat Kotickin sopimuksessa olevaan lausekkeeseen, joka palkitsee toimitusjohtajan viime vuoden vahvasta taloudellisesta menestyksestä. Activision-Blizzardin osake on noussut kiitettävästi pandemian tehtyä videopeleistä kansan suosikkiajanvietettä.

Bonuksen takaava lauseke vaatii osakekurssin pysyvän yli kaksinkertaisena työsuhteen aloituspäivän kurssiin verrattuna yli kolmen kuukauden ajan. Kotickin istuutuessa toimitusjohtajan työtuoliin maaliskuussa 2016 yhtiön osakkeen arvo oli 32 dollaria. Koronapandemian myötä se on noussut jopa 100 dollarin tuntumaan ja pysynyt korkealla. Näin ollen Kotickille koitti muhkea tilipäivä.


Etujärjestö CtW Investment Group on ihmetellyt, miten Kotickille voidaan maksaa moisia bonuksia. Järjestön tutkija Michael Varnerin mukaan toimitusjohtajalle maksetaan aivan liikaa, vaikka kurssinousu on heidänkin mielestään kiitettävä.

Eiliset irtisanomiset eivät ole Kotickin pestin aikana ainoat. Vuonna 2019 yhtiö irtisanoi yli 800 työntekijää. Lisäksi Activision-Blizzard sulki satoja työntekijöitä työllistäneen Ranskan konttorinsa viime vuonna.
 
Toisaalta live event väestä vähennetään vasta nyt, kun korona on kestänyt jo reilun vuoden ajan. Ei ole ihme ettei tapahtumavastaaville oikein löydy hommaa.
 
Eihän tässäkään mennyt kuin varmaan 7 vuotta (?) ja ns. amatöörin tekemänä. Sylettää Rockstar ja heidän toiminta varsinkin GTA:n suhteen. Peli on vuositolkulla ollut aivan rikki ja onlinen ongelmista ei olla päästy eroon. Ainoastaan lypsävät loputtomasti rahaa epämääräisillä dlc:llä, joissa joudut joko grindaamaan satoja tunteja tai käyttämään jopa satoja euroja oikeaa rahaa, jotta pääset käsiksi sisältöön.

Jotenkin tuntuu, että Rockstsrilla on osaavat käsikirjoittajat, animaarttorit, pelisuunnittelujat ja graafikot, mutta kunnon tekninen osaaminen vähän ontuu. Semmosia purkkavirityksiä noissa tuntuu vähän olevan ja tämmösiä ihan käsittämättömiä ja yksinkertaisia bugeja, bjoita ei saada 7 vuodessa korjattua.
 
Jotenkin tuntuu, että Rockstsrilla on osaavat käsikirjoittajat, animaarttorit, pelisuunnittelujat ja graafikot, mutta kunnon tekninen osaaminen vähän ontuu. Semmosia purkkavirityksiä noissa tuntuu vähän olevan ja tämmösiä ihan käsittämättömiä ja yksinkertaisia bugeja, bjoita ei saada 7 vuodessa korjattua.
Itelle jäänyt sellainen fiilis, että peliä hoidetaan lepsusti ja vasemmalla kädellä, kunhan rahaa tulee. Pelissä on bugeja ja varmasti korjattavissa olevia puutteita yllin kyllin, joista kaikki ovat tietoisia (yksi nämä loputtomat lataus- ja yhteysongelmat). Näitä ei vuosikausiin viitsitä korjata, mutta anna olla jos joku keksii miten rahaa saa glitchattua tai helposti grindattua (esim pacific standard heist glitch, jonka avulla finaalin pystyi pelaamaan uusiksi ja uusiksi + kuruman käyttö autotallista yms yms.) korjataan nopeasti (pahemmat glitchit tietysti nopeammin).
 
Viimeksi muokattu:
Jotenkin tuntuu, että Rockstsrilla on osaavat käsikirjoittajat, animaarttorit, pelisuunnittelujat ja graafikot, mutta kunnon tekninen osaaminen vähän ontuu. Semmosia purkkavirityksiä noissa tuntuu vähän olevan ja tämmösiä ihan käsittämättömiä ja yksinkertaisia bugeja, bjoita ei saada 7 vuodessa korjattua.
Aika vaikea on uskoa, että tuon kokoisella firmalla olisi teknisellä puolella puutteita, ellei sellaisia ole esim. jonkin korkeampi taho omalla toiminnallaan aiheuttanut. Todennäköisesti viime kädessä jokin korkeampi taho on priorisoinut kaikkea muuta edelle, sillä mitään merkittävää rahallista lisäarvoa ei suurempi panostus tekniseen puoleen heidän silmissään tuo. Miksi suotta panostaa tekniseen toteutukseen, kun rahaa tulee joka tapauksessa ovista ja ikkunoista? Toinen vaihtoehto olisi kaiketi se, että teknisellä puolella työolosuhteissa on jotain sellaista vikaa, joka ajaa osaajat pois firmasta, mutta en muista kuulleeni Rockstarin suunnalta tällaisista ongelmista. Oma johtopäätökseni on siis se, että rahaa tekniseen toteutukseen ei ole, koska rahaa tulee myös ilman tekniseen puoleen panostamista.
 
Ghost of Tsushimasta tehdään elokuva ja sen ohjaa John Wickistä tuttu Chad Stahelski. Samalla ilmoitettiin, että kyseinen peli on myynyt 6,5 miljoonaa kipaletta 8 kuukaudessa. Varmaan sanomattakin selvää, että jatko-osa pelistä on varmasti myös jo tekeillä.


Sonylla on nyt useamman pelin filmatisointi työn alla. Uncharted tulee ensi vuonna teattereihin ja The Last of Us on Chernobyl-luojan kanssa työstettävänä TV-sarjaksi HBO:lle. Pelien muuttaminen elokuviksi ei ole ollut kovin ruusuista oikein ikinä, joten odotukset eivät ole kovin kummoiset noista projekteista. TLOU-sarjassa voi olla kuitenkin potentiaalia tuolla tiimillä, jolla sitä tekevät.
 
Activisionin lakimiehet SBMMWarzonen kimpussa:

6ph1wdge5fp61.jpg

Eran ketjusta:
"
Skill-Based Matchmaking, or SBMM, has been a controversial topic in the Warzone community for several months now. When the SBMM-tracking website was launched, it provide players with an opportunity to view the lobbies that they received for each individual match and to assess where the SBMM formula was placing them. It was also a very good tool to verify players that use hacks & exploits as well, head back to your player list, and add them to your block list. To many middling and sub-par players' surprise, they would find themselves landing in Platinum and Diamond lobbies for an entire session whereas the best streamers in the world would have a normalized bell curve distribution of lobbies of Bronze, Silver, Gold, Platinum, and Diamond. Players with a handful of wins over a year of playing were stuck wondering why such a discrepancy existed.

Essentially, many players were finding that despite having negative Kill / Death ratios, they would end up with tougher competition that players with 4.0 to 6.0 Kill / Death ratios that get 10+ kill wins in their sleep. Naturally, people weren't happy about this. Fast-forward to today, and Activision is sending in its fleet of lawyers for the "protection of the privacy" of its players. I don't know. It's a small side story for a very specific community, but it just sucks that when players get more data about themselves and point out the flaws of a broken system, the people that put in the work to build out the SBMM tracking platform get shut down. "

SBMM working as intended? :D Taitaa Activision kerätä potin kotiin paskimmasta SBMM-implementaatiosta.
 
Huhuja, että PS3, PSP ja Vita kaupat sulkeutuu heinäkuussa...

The PS3, PS Vita, and PlayStation Portable stores aren’t long for this world. According to a source familiar with the situation (verified by TheGamer), the stores are due to be closed down from July. The announcement is planned for the end of this month.

PSP’s and PS3’s stores are to be closed on July 2, while the PS Vita store will stay open until August 27. After those dates, you will no longer be able to purchase digital copies of games or DLC for any of the Sony consoles mentioned above.
 
Huhuja, että PS3, PSP ja Vita kaupat sulkeutuu heinäkuussa...

The PS3, PS Vita, and PlayStation Portable stores aren’t long for this world. According to a source familiar with the situation (verified by TheGamer), the stores are due to be closed down from July. The announcement is planned for the end of this month.

PSP’s and PS3’s stores are to be closed on July 2, while the PS Vita store will stay open until August 27. After those dates, you will no longer be able to purchase digital copies of games or DLC for any of the Sony consoles mentioned above.

No prkl joo. Nyt oli tullut s-postia Sonylta, että kiinni menevät. Uusia ei saa ostettua, mutta vanhat omistamansa pelit saa edelleen ladattua.
 
No prkl joo. Nyt oli tullut s-postia Sonylta, että kiinni menevät. Uusia ei saa ostettua, mutta vanhat omistamansa pelit saa edelleen ladattua.
Ilmeisesti Sony ei ole ilmoittanu edes pelintekijöille että kauppa tullaan sulkemaan kuten tästä videosta tulee ilmi

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Muutama vuosi sitten julkistettu cyberpunk-teemainen The Last Night on jälleen kehityksessä. Peli viivästyi tuntuvasti pari vuotta sitten, kun ammattiloukkaantujat onnistuivat katkaisemaan pelin rahoituksen, mutta nyt kehittäjät ovat palanneet sorvin ääreen. Pelin sivuilta:
THE LAST NIGHT IS CURRENTLY IN PRODUCTION AS OF 2021.
WE'RE GROWING OUR STUDIO, OUR TEAM, AND OUR SKILLS TO TACKLE THIS PROJECT.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Loistavaa! Olin jo ihan varma ettei pelistä kuultaisi enää mitään. Pitääpä laittaa takaisin toivelistalle.
 
Ilmeisesti Sony ei ole ilmoittanu edes pelintekijöille että kauppa tullaan sulkemaan kuten tästä videosta tulee ilmi

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Ymmärrän kyllä hyvin sen Pleikkaripelaajien kauhun fyysisten pelien pikkuhiljaa kadotessa ja digipelien vallatessa markkinoita entistä enemmän, jos kerran alustan omistajan asenne vanhoja digipelejä kohtaan on tämä. :tdown: No lompakolla on hyvä äänestää.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Oliko tässä mikä syy takana?
Ilmeisesti pelistudion pääjehun wanhat twiitit, jossa hän "puolusti" GamerGate-meininkiä. Tässä välissä kehittäjän ja julkaisijan välillä kehittyi muutakin skismaa (josta eivät voi kertoa ATM), jolloin kehittäjä joutui taistelemaan pidemmän aikaa saadakseen pelin oikeudet kokonaan takaisin itselleen.
 
Sony on sitten sitonut Digitaaliset peliostokset PS3:lla aikaan. Eli jos CMOS paristo ei toimi enään, tarvitaan PSN yhteys ajan vahvistamiseen että aika saadaan kuntoon. Vaikka vaihtaisit pariston, ei auta ellei aikaa varmisteta netistä. Eli kun CMOS paristo kuolee ja PS3 serverit ajanvahvistukseen on ajettu alas, tulee digipeleistä turhaa kiintolevyn täytettä.

PS4:lla asia on pahempi, jopa FYYSISET peli on sidottu tuohon. Eli kun PS4 paristo on kuollut ja PS4 ajanvahvistus serverit on ajettu alas, ei edes levyllä olevat pelit toimi. Eli fyysisten pelien osto ei auta PS4:lla.

 
Sony on sitten sitonut Digitaaliset peliostokset PS3:lla aikaan. Eli jos CMOS paristo ei toimi enään, tarvitaan PSN yhteys ajan vahvistamiseen että aika saadaan kuntoon. Vaikka vaihtaisit pariston, ei auta ellei aikaa varmisteta netistä. Eli kun CMOS paristo kuolee ja PS3 serverit ajanvahvistukseen on ajettu alas, tulee digipeleistä turhaa kiintolevyn täytettä.

PS4:lla asia on pahempi, jopa FYYSISET peli on sidottu tuohon. Eli kun PS4 paristo on kuollut ja PS4 ajanvahvistus serverit on ajettu alas, ei edes levyllä olevat pelit toimi. Eli fyysisten pelien osto ei auta PS4:lla.

Eli tuossa kohtaa sitten CFW:tä sisään, NPS Browser pyörimään ja kovaa ajoa. Kuten Jim tuossa ylempänä olevassa videossa totesi: Pirate everything, jos firman toiminta on noin välinpitämätöntä.
 
Days Gone 2 ilmeisesti jää tulematta

Ensimmäinen tapausta valottava esimerkki koskee muun muassa Days Gone -seikkailun luonutta Sonyn Bend Studiota, joka ei raportin mukaan saanut vihreää valoa Days Gone 2:n kehitykselle alkuperäisen pelin heikon vastaanoton ja ongelmallisen kehitysprosessin takia.

 
Playstation Now siirtyy striimauksessa 1080p resoluutioon

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Nyt ilmeisesti Microsoft ostamassa Konami IP kuten esim Metal Gear Solid ja Silent Hill ;)



Microsoft will purchase all the IP's from Konami


YongYea laittanut myös videon kyseisestä aiheesta ulos
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Tuohan on vanha huhu. Yli vuosi sitten olisi jo pitänyt tapahtua tuon Redditin Pastebin-lähteen (heh) mukaan.
Tonight between 10PM and Midnight (est) Microsoft will finalize the purchase of the entire gaming catalogue from Konami. The deal they've been working towards is so expensive for Microsoft that it will single handed fund a new manufacturing facility Konami has been wanting build to focus on new R&D for gambling devices. Microsoft will have to keep paying royalties back to Konami on all games that Konami originally released, including future remasters. Only new games, made from the ground up, will be fully profitable for Microsoft. Konami will also retain the rights to create new gambling hardware based on any previously adult (M-rated) themed game they've released. In the deal Microsoft will be able to select a team from potential layoff employees after the sale to help found a studio in Chou City. Konami will allow for the current "Xbox Games Studios Tokyo" as a satellite office for 12-18 months on the second floor of their current headquarters in Chou City while Microsoft finalizes their plans to move to, or construct, their own studio space.

Seuraavaksi odotellaan huhua, jonka mukaan Valve ostaa Konamin IP:t, nyt kun MS ja Sony on käyty läpi.
 
Tuohan on vanha huhu. Yli vuosi sitten olisi jo pitänyt tapahtua tuon Redditin Pastebin-lähteen (heh) mukaan.


Seuraavaksi odotellaan huhua, jonka mukaan Valve ostaa Konamin IP:t, nyt kun MS ja Sony on käyty läpi.
Videon päivämäärä on toissapäivältä eli 23.4.2021, joten jostain syystä tämä taas nousi pinnalle.

Toivottavasti huhu toteututuu, niin tulisi Game Passiin taas mukavasti lisätäytettä. :tup:
 
Tuohan on vanha huhu. Yli vuosi sitten olisi jo pitänyt tapahtua tuon Redditin Pastebin-lähteen (heh) mukaan.


Seuraavaksi odotellaan huhua, jonka mukaan Valve ostaa Konamin IP:t, nyt kun MS ja Sony on käyty läpi.
Tuo video on 2 päivää vanha että oliskohan jotain nyt tapahtumassa
 

Statistiikka

Viestiketjuista
287 748
Viestejä
4 934 298
Jäsenet
79 407
Uusin jäsen
IkeKav

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom