Penninvenyttäjän suoratoistopalvelut

Onko Amazon lopettanut tarjoamasta ilmaisia kuukauden pätkiä Primestä. kun ei tunnu löytyvän enää?
Tällä hetkellä minulle tarjoaa ilmaiskuukautta ainakin Amazon.com ja .pl, mutta käyttöhistoriahan näihin vaikuttaa. Jos harrastaa näiden käyttöä vuorotellen kuten minäkin teen, niin kannattaa kirjoittaa muistiin mistä otti milloinkin.

Tulipas vihdoinkin tehtyä tuo Primen kielenvaihdos, kun jäänyt vaiheeseen. Eli ensimmäisessä viestissä olevalla kikalla onnistui kielen vaihto Suomeksi, niin sisältökin vähän parempaa nyt (ja VPN kautta aukeaa muut maat tarvittaessa).
Ei kyllä oo paha tuolla reilun 16 euron vuosi hinnalla Puolan Prime tilaus...
Itsellä uusiutuu myös syksyllä Prime hintaan 16,20€, juuri hyväksyin tuon korotuksen.

Jos sattuu olemaan iPhone tai iPad käytettävissä, niin tällä ohjeella itse Turkkilaista YouTube Premiumia tilailen edullisesti:

Eli uusi Apple tili Turkkiin -> lunastaa TRY iTunes lahjakortteja -> tilaa tällä tilillä Premiumin jatkuvalla laskutuksella -> voi vaihtaa takaisin alkuperäiseen tiliin.
Laskutus menee siis jatkossa tuolta uinuvalta tililtä, sinne pitää aina välillä käydä laittamassa uusi lahjakortti, jotta maksut jatkuu. Ja toimii siis jo olemassa olevaan YouTube tiliin, niin ei tarvitse aloittaa edes tyhjältä pöydältä uudella.
harmillisesti tämä ei enää toimi, voisi toimia jos olisi aiemmin tilannut youtube premiumin jolloin voisi app storessa päivittää tilauksen mutta uutta ei saa koska youtube herjaa tarkistamaan maan.. En ainakaan löytänyt keinoa googlesta tämän kiertämiseen.

harmillisesti tämä ei enää toimi, voisi toimia jos olisi aiemmin tilannut youtube premiumin jolloin voisi app storessa päivittää tilauksen mutta uutta ei saa koska youtube herjaa tarkistamaan maan.. En ainakaan löytänyt keinoa googlesta tämän kiertämiseen.
Ilmeisesti YT tili on tässä tapauksessa flägätty ja joko pitäisi luoda uusi YT tili tai kokeilla ladata jotain videota, kuten täällä on vinkattu:

Jotkin avainkaupat myyvät 3kk premium tiliä youtubeen muutamalla eurolla. Uhka vai mahdollisuus?
Itse tilasin reilu kuukausi sitten G2G:stä 12kk spotify premiumin ja tulin huijatuksi. Tili Lakkasi toimimasta kuukauden kuluttua, ja myyjä katosi kokonaan palvelusta. Myyjällä oli kuitenkin useita kymmeniä positiivisia palautteita pitkältä ajalta, mutta silti kävi näin. Pari kymppiä hävisin tuossa kokeilussa.

Itse tilasin reilu kuukausi sitten G2G:stä 12kk spotify premiumin ja tulin huijatuksi. Tili Lakkasi toimimasta kuukauden kuluttua, ja myyjä katosi kokonaan palvelusta. Myyjällä oli kuitenkin useita kymmeniä positiivisia palautteita pitkältä ajalta, mutta silti kävi näin. Pari kymppiä hävisin tuossa kokeilussa.
Oliko tämä siis valmis tili, jonka ostit? Sanoisin, että noissa valmiissa tileissä on riski paljon suurempi kun ostaminen koodina, jonka voi sitten syöttää omalle tilille.

Ei ollut. Oli oma tili ja "manual top up", eli tilin tunnarit annetaan pajeetille ja se päivittää free tilin premiumiksi. Tilin maa myös muuttuu tuossa, tässä tapauksessa muuttui Pakistaniksi. Sellainen huomio myös, että nämä banaanivaltioiden spotify tilit eivät sisällä losslessia - jos hyvää äänenlaatua kaipailee.

Tuollainen koodisysteemi onkin toki varmempi. Sattui vain nyt kaikki myynnissä olevat olemaan noita manual top uppeja...

Ostin juuri G2Playsta 12kk YouTube Premiumin 41,07 EUR hinnalla. Ostaessa pyydettiin antamaan Google tunnuksen tiedot tai vaihtoehtoisesti ottamaan myyjään yhteyttä chatissa. Pyysin chatissa suoraan aktivointilinkin joka johti Googlen aidoille sivuille ja sieltä sai aktivoitua YouTube Premium Flipkart BLACK tilauksen. Tilauksenhallinnassa ei lue kauanko tämä on voimassa mutta aina voi ottaa Paypaliin yhteyttä jos lakkaisikin toimimasta ennen sovittua 12kk määräaikaa.

Puhelimessa on muutenkin YouTube ReVanced mutta telkkaria varten tuo tulikin ostettua, niin on 5 vuotiaan helpompi hallita.

Nyt kun ton linkin kautta menee näyttää hinnaksi 17,50€ :hmm:

Pitäis kyllä itekki tilata toi YT Premium, oikeastaan itellä sama ku sullaki. Puhelimessa ReVanced ja en tiedä blokkaako tuo Adguard selaimessa kaikki YT mainokset(ei ole muuta mainoksen estoa asennettu), mutta TV:ssä nuo mainokset pikkusen ketuttaa kun tulee suht usein ja kestoltaan jotain +1min luokkaa :tdown:

Nyt kun ton linkin kautta menee näyttää hinnaksi 17,50€ :hmm:

Pitäis kyllä itekki tilata toi YT Premium, oikeastaan itellä sama ku sullaki. Puhelimessa ReVanced ja en tiedä blokkaako tuo Adguard selaimessa kaikki YT mainokset(ei ole muuta mainoksen estoa asennettu), mutta TV:ssä nuo mainokset pikkusen ketuttaa kun tulee suht usein ja kestoltaan jotain +1min luokkaa :tdown:
Minulle näyttää 18€. Peruin Youtuben toukokuun loppuun. Täytyypä kokeilla tätä. Olisi selvää säästöä jos tämä onnistuisi.

Minulle näyttää 18€. Peruin Youtuben toukokuun loppuun. Täytyypä kokeilla tätä. Olisi selvää säästöä jos tämä onnistuisi.

No tämä oli varsin nopea homma. Maksoin ja heti chattiin linkki missä tuo Premium aktivoidaan ja nyt YT näyttää, että olen Premium asiakas. Mites tämä muuten toimii niinkö jatkossa? Tämä on nyt vuoden voimassa, mutta uusiutuuko tuo tilaus jotenki automatik vai määräaikainen eli vuosi ostettu ja päättyy siihen?

E: Tein tän siis ihan just äsken ja näytti nyt mullekki hinnaksi 18€

Statistiikka

Viestiketjuista
306 653
Jäsenet
82 929
Uusin jäsen
käyts

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom