Pääsimpä viimein asunnosta ulos. Samana viikonloppuna kun itse muutin, myös kaksi muuta saman talon asukkia muutti pois. Myös viereisestä talosta ainakin yksi asukki muutti pois. Yhden kanssa juttelin pikaisesti ja hänellä on kaveri joka on myös tehnyt häiriöilmoituksia saman kerroksen asukista kuin minä tein. Eli ilmeisesti möly on kuulunut myös seinänaapureille, mutta siltikään isännöitsijä ei pistänyt rikkaa ristiin.Noniin, olitte oikeassa. Neljännen häiriöilmoituksen, lukuisten sähköpostien ja yhden soiton jälkeen meininki ei ole muuttunut mihinkään. Minä luovutin ja irtisanoin sopimukseni.
On tämä uskomaton taloyhtiö. Jos yläkerran mulkku ei katso ohjelmaansa yön pikkutunneille, niin aamulla saa herätä koiran räksytykseen. Sitäkin jatkunut jo useita kuukausia.
Voi voi sitä seuraavaa asukkia joka tämän asunnon ottaa nimiinsä. Varoituksen sana tästä taloyhtiöstä on paikallaan As Oy Vantaan Melissa – Premico Kodit
Välttäkää, ellette halua asua maanpäällisessä h*lvetissä.
Surukseni huomasin että asuntoni on heti ilmestynyt muunmuassa oikotielle 42,5 m² Elmontie 7 B, 01400 Vantaa Kerrostalo Yksiö vuokr...
Käsittämätöntä toimintaa että ongelma-asukkia ei poisteta ja uutta ihmistä otetaan suoraan sisään kärsimään samoista ongelmista kuin minä. Vuokratulot näyttävät menevän kaiken edelle.
Myös samainen koiran räksytys jatkui edelleen. Nyt vain odotellaan vuokravakuuden palautusta, jota varmaan pihtailevat viimeiseen asti. Asunnostahan varmaan löytyy jotain moitittavaa minun jälkeeni.
Netissä pitäisi olla palvelu "arvostele taloyhtiö".