Panchon hampurilaiset on kaukana oikeasta ravintolahampurilaisesta, käyttävät pakastepihvejä. Kunnon paikat jauhaa pihvin lihat itse ja käyttää mahdollisimman vähän valmista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Panchon hampurilaiset on kaukana oikeasta ravintolahampurilaisesta, käyttävät pakastepihvejä. Kunnon paikat jauhaa pihvin lihat itse ja käyttää mahdollisimman vähän valmista.
Mitäs luulet pakastepihvien sisältävän?Ei tulisi mieleenkään syödä hampurilaista paikassa jossa jauhavat itse lattialta lakaistut jätteet pihviksi. (Käyttävät viimeisen päivän ylittäneitä muuhun kelpaamattomia lihojaan).
En tiedä miten ne siellä tehdään mutta maku ainakin on ravintolatasoa kuten vastapäisessä Kauppuri5:ssa. Lounastarjous 9,90€ hampurilaisesta ja ranskalaisista on kyllä epäilyttävän vähän.Panchon hampurilaiset on kaukana oikeasta ravintolahampurilaisesta, käyttävät pakastepihvejä. Kunnon paikat jauhaa pihvin lihat itse ja käyttää mahdollisimman vähän valmista.
Kuulostaa tutulta, että BK:sta saa haaleaa burgeria. Muistan kerran kun menin BK:iin mielessäni "flame grilled" mainoslause. Sitten kaveri pisti pihvin tiskin takana mikroon ja sipaisi savunmakua pullosta pintaan... !
Ropisi autenttisuuspisteet... mutta söin toki tuon Whopperin ihan mieluusti... (eli sitä saa mitä tilaa... joskus)
Ainakin mitä asiaa googlettaa, niin näin on burger kingillä ollut aina, jenkeissäkin.
Pihvit grillataan liekillä ja sit pidetään lämpimänä ja tilauksen tullessa kuumennetaan mikrolla sämpylän väliin.
Ei pidä paikkaansa. Niitä missään mikrossa tehdä
Minne? Keljoon?Aukesi jyväskylään jopa toinen kingi, ja nyt jopa paikalle, jossa viitsii joskus käydäkin.
Majoneesia olisi voinut olla enemmän joka hampurilaisessa.
Hesen burgertortilla oli hyvä, mutta ei helvetissä 8€ arvoinen (ateriana).
![]()
Minun mielestä oli hyvä. Kympin lounassetelillä tuli 2 tortillaa tilattua (5€ kappale)
Vaikka hyvän makuinen olikin, nuo on liian pieniä hintaisekseen.
10€ lounassetelillä käyn mielummin lounasbuffetissa tai viikonloppupizzalla.
Oot kasvanu vain teinistä nuoreksi aikuiseksi.Tuli käytyä Hesessä ensimmäistä kertaa melkein vuoteen ja huh, onko normaali kerrosateria tosiaan kutistunut näin mitättömäksi?
Tuli käytyä Hesessä ensimmäistä kertaa melkein vuoteen ja huh, onko normaali kerrosateria tosiaan kutistunut näin mitättömäksi? Ranskalaisten laskemiseen riitti sormet ja varpaat ja itse burgeri oli kuin pienoismalli aiemmasta, ainoastaan majoneesin määrä tuntui olevan ennallaan. Kanahampurilaisen menivät pilaamaan jo aiemmin...
Lähes samaan hintaan saa Burgekingiltä tupla-steakhouse -aterian jossa laatu ja määrä on ihan toisesta maailmasta.
Itse hieman kyseenalaistin Hesen isomman aterian arvon. Ranskalaisia oli pikkusen enempi, mikä on kai OK jos niihin iskee himo, mutta desi enempi juomaa, eeeh? Näin sivusta katoin kun serkku söi.
Mietin kyllä mikä siinä ruishampparissa on, kun vähän väliä muuttaa. Muistaakseni viimeksi kun söin, siinä oli sipulirenkaita, mutta tällä kertaa ei. Melkein kuin eväsleipä Reissumiestä olisi syöny.
Club Burger, aikalailla sama kuin Kerros, mutta eri soosi. Ei ole oikein kirkkaat muistikuvat Carrollsista, mutta tuli kokeiltua. Aika ketsuppinen oli.
Kolmesti nyt löytänyt saman pizzerian pizzoista hiuskarvoja. Edellisen kerran karvan löydettyäni olin ko. pizzeriaan yhteydessä, jolloin sain ilmaisen pizzan, sekä kotiovella kuski sanoi kokin työsuhteen päättyneen välittömästi. Tuosta keissistä nyt pari viikkoa.
Taas tänään löytyi hiuskarva, joka päätyi kokoelmaani toiseksi todistusaineistoksi.Olenko nyt sitten johonkin Eviraan yhteydessä asian tiimoilta? Oksetuttaa ajatuskin enää koko paikasta, vaikka pizzat ovat muuten erinomaisia, kuskit kotosuomalaisia ja ravintola arvostelujen perusteella sitä parempaa sorttia.
Pizza-online ei halunnut asiaa käsitellä, eivätkä julkaisseet hiuskarvoja sisältävää arvosteluani ravintolasta.
![]()
![]()
![]()
Vai että työsuhde päättyisi tuosta noin vain hiuksen tms. Takia.Kolmesti nyt löytänyt saman pizzerian pizzoista hiuskarvoja. Edellisen kerran karvan löydettyäni olin ko. pizzeriaan yhteydessä, jolloin sain ilmaisen pizzan, sekä kotiovella kuski sanoi kokin työsuhteen päättyneen välittömästi. Tuosta keissistä nyt pari viikkoa.
Taas tänään löytyi hiuskarva, joka päätyi kokoelmaani toiseksi todistusaineistoksi.Olenko nyt sitten johonkin Eviraan yhteydessä asian tiimoilta? Oksetuttaa ajatuskin enää koko paikasta, vaikka pizzat ovat muuten erinomaisia, kuskit kotosuomalaisia ja ravintola arvostelujen perusteella sitä parempaa sorttia.
Pizza-online ei halunnut asiaa käsitellä, eivätkä julkaisseet hiuskarvoja sisältävää arvosteluani ravintolasta.
![]()
![]()
![]()
Sorry jos ot:
Jos käy BK ja Taco bellissä usein kannattaa harkita tradekan jäsenkorttia.
Kortilla saa alennusta 20% ja kustantaa 33,64€/kertamaksu.
Toki alea saa myös rax rax buffetista,o'learysista ym muista ja niissä myös juomista, myös alkoholi sellaisista.
Kaikista ei saa alennusta, esim. Tallinkin BK rajattu pois.
Lisäinfo:
Vuosiedut | Tradeka
EDIT: Niin ja osuuskunta kun tuo on niin jäsenmaksun saa takaisin jos eroaa jäsenyydestä.

Toimii kaikkiin mitkä on normaalihintaisia.Hetkinen.... Toimiiko nuo -20% myös niihin euron tuotteisiin esim euron kana/juustohampurilaisiin?![]()
Vai että työsuhde päättyisi tuosta noin vain hiuksen tms. Takia.![]()
elä syötä rölliä.
niin ja aattelit mennä varmasti vielä uudestaan? Miks tilaat tuolta pitsaa??!

Pancho on kyllä yleensä todella hyvää, mutta parilla viime kerralla Helsingin Kluuvin kauppakeskuksen pancho villa taso on ollut huonoa. Burgerit ovat olleet jotenkin ihan liian kypsiä ja kuivia(syönyt siis pekoni hampurilaisen). Ranskalaiset ja dippi on kyllä niin hyviä että tasottaa vähän hommaa.Kävin viime viikolla Pancho Villassa syömässä melted double cheese & bacon burgerin (17,90€) ja huomasin että se pysyi niin hyvin koossa että sen olisi voinut syödä myös käsin. Tänään otin haasteen vastaan ja se todellakin on mahdollista!
Vaikka burger on isompi kuin mikään esim. Hesestä saatava se oli yllättävästi yhtä siisti tai jopa siistimpi syödä kuin mäkkäri/heset. Käsin syödessä oikein korostuu kuinka suuri ero kyseisillä paikoilla on, ja kun ottaa huomioon Panchon oikeasti hyvät ranskalaiset ja annoskoon kyllä tämä on halvempi ja parempi.
![]()
![]()
![]()
Oulun Ideaparkin Pancho on toinen huono paikka, tai oli ainakin viime kesänä kun siellä kaksi kertaa erehdyin käymään. Ehkä syy oli kesätyötekijässä? Pihvit murenivat leikatessa pieniin palasiin eikä makua tuntunut olevan, salaatti oltiin laitettu myös väärään väliin mutta siitä ei ollut oikeaa haittaa.Pancho on kyllä yleensä todella hyvää, mutta parilla viime kerralla Helsingin Kluuvin kauppakeskuksen pancho villa taso on ollut huonoa. Burgerit ovat olleet jotenkin ihan liian kypsiä ja kuivia(syönyt siis pekoni hampurilaisen). Ranskalaiset ja dippi on kyllä niin hyviä että tasottaa vähän hommaa.
Joo tuo maku oli itsellekkin se pahin. Tuntu että ei oltu maustettu mitenkään. Varsinkin keskeltä pihviä.Oulun Ideaparkin Pancho on toinen huono paikka, tai oli ainakin viime kesänä kun siellä kaksi kertaa erehdyin käymään. Ehkä syy oli kesätyötekijässä? Pihvit murenivat leikatessa pieniin palasiin eikä makua tuntunut olevan, salaatti oltiin laitettu myös väärään väliin mutta siitä ei ollut oikeaa haittaa.
Miinuksia kun ei maistu teolliselle? Okei, makuasioita.
Juomakoot ovat sen takia koska moni ottaa ruokansa mukaan, limubuffee ei silloin hyödytä.
Ei maistu pikaruualle jota sinne menin syömään. Mä voin kotonakin syödä hampurilaisia ni miks maksaa erikseen että sais saman makuista ruokaa ostaa?Miinuksia kun ei maistu teolliselle? Okei, makuasioita.
Juomakoot ovat sen takia koska moni ottaa ruokansa mukaan, limubuffee ei silloin hyödytä.
Ei maistu pikaruualle jota sinne menin syömään. Mä voin kotonakin syödä hampurilaisia ni miks maksaa erikseen että sais saman makuista ruokaa ostaa?
Esim raflojen hampparit ei maistu kotitekoiselta muttei toisaalta teolliseltakaan.
Juu.Teollinen <Pikaruoka> Kotitekoinen ?
Mutta laitetaan kuva Unkarista, paikallista kebua. Äärimmäisen loistavaa, useampi päivässä.![]()
![]()
Ei maistu pikaruualle jota sinne menin syömään. Mä voin kotonakin syödä hampurilaisia ni miks maksaa erikseen että sais saman makuista ruokaa ostaa?
Esim raflojen hampparit ei maistu kotitekoiselta muttei toisaalta teolliseltakaan.
Itse ymmärrän mitä tässä tarkoitetaan ja olen itsekkin huomannut saman seikan BKn purilaisissa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.