Playstation 5

Pelannut nyt last of us part kakkosta, on kyllä aivan huikee kokemus. Varmaan heittämällä paras pelisarja omaan makuun ikinä. Mitään samantyyppistä suositella? Days gone on paukutettu jo kolme kertaa :D
Sama juttu mulla Days Gonessa, aloitin neljännen läpipelikierroksen tällä kertaa Permadeathilla, koska siitä ja parista haasteesta uupuu vielä trophy. En vaan tunnu saavan tarpeekseni. :D

Itse laitoin yhdet Elitet takuuseen tuossa keväällä. Prismasta ostetut ja sitä kautta lähti myös Sonylle. Aikaa meni parisen kuukautta ja sitten sai uudet hakea hyllystä. Kaiken kaikkiaan helvetin hidas prosessi oli ja en tiedä mikä siinä kesti. Prisman myyjäkin ihmetteli ja pahoitteli pitkää odotusta.

Itse laitoin yhdet Elitet takuuseen tuossa keväällä. Prismasta ostetut ja sitä kautta lähti myös Sonylle. Aikaa meni parisen kuukautta ja sitten sai uudet hakea hyllystä. Kaiken kaikkiaan helvetin hidas prosessi oli ja en tiedä mikä siinä kesti. Prisman myyjäkin ihmetteli ja pahoitteli pitkää odotusta.
Mulla meni pleikka vitosen mistä hajos virtalähde takuuvaihdossa joku 3kk aikanaan. Ihan todella paskaa palvelua. Eka selviteltiin vikaa ja ku aloin vaatimaan rahoja takas nii uusi ilmestyi kun taikaiskusta hyllyyn haettavaksi :D

Statistiikka

Viestiketjuista
291 454
Jäsenet
80 012
Uusin jäsen
57809320251103

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom