Porakone KRIISI

Jotain outoa on tapahtunut: Autot on alkanu kiinnostaa ja porakoneet kanssa! Jälkimmäinen pitäis hommata. Ja hommasinkin! Ryobin harjallinen akkuineen lähti 99€ Bauhausilta ja nähtyäni hinnan romahtavan 89€:n vitutukseni on suuri ja pikkumaisuuteni motivoi palauttamaan tuotteen lunastaakseni 10€: Akkuporakone Ryobi ONE+ RDD18-1C20A17
1755776273934.png

ELLEI parempi vastaava aloittelijan kohtuuhintainen generalistituote löytyisi. Sieltä löytyi mm. tämmönen Makitan kiva harjaton käikäle:
1755776296375.png

MINKÄ porakoneen nappaan?
MILLÄ perusteella?
Ja ONKO vaimoni raskaana?! MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA???

Kiitos. :)

PS: Oliks noita Makitan juttuja vastaavilla edullisemmilla akuilla? Tästä olen kuullut... Joku Milt vai Milton vai mikälie. Ryobissa on kyl kiva ku ekosysteemi vietävän laaja. Voit aiheuttaa sähkötulipalon jo yli kolmellasadalla erilaisella laitteella!!!

Jotain outoa on tapahtunut: Autot on alkanu kiinnostaa ja porakoneet kanssa! Jälkimmäinen pitäis hommata. Ja hommasinkin! Ryobin harjallinen akkuineen lähti 99€ Bauhausilta ja nähtyäni hinnan romahtavan 89€:n vitutukseni on suuri ja pikkumaisuuteni motivoi palauttamaan tuotteen lunastaakseni 10€: Akkuporakone Ryobi ONE+ RDD18-1C20A17
1755776273934.png

ELLEI parempi vastaava aloittelijan kohtuuhintainen generalistituote löytyisi. Sieltä löytyi mm. tämmönen Makitan kiva harjaton käikäle:
1755776296375.png

MINKÄ porakoneen nappaan?
MILLÄ perusteella?
Ja ONKO vaimoni raskaana?! MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA???

Kiitos. :)

PS: Oliks noita Makitan juttuja vastaavilla edullisemmilla akuilla? Tästä olen kuullut... Joku Milt vai Milton vai mikälie. Ryobissa on kyl kiva ku ekosysteemi vietävän laaja. Voit aiheuttaa sähkötulipalon jo yli kolmellasadalla erilaisella laitteella!!!

Mutkummää himoitsen valmiiksi pureskeltua ja AJANKOHTAISTA (hinnasto) tietoa :)

Mulla on joku tuon Makitan näkönen ja hintainen 15 vuotta sitten ostettu akkuporakone ja hyvin on toiminu. Todella hyödyllinen tuo muovinen laukku jossa koko settiä säilytetään ja kuljetetaan, ei mene osat hukkaan. Poran, laturin, akkujen ja mukana tulleiden ruuviväännin päiden kaveriksi laukun sisälle mahtui erillinen 2.5cm x 20cm x 15cm poranteräsarja.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
284 737
Jäsenet
78 863
Uusin jäsen
pillai

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom