Postaa kokkauskuvia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DonX
  • Aloitettu Aloitettu
Eilen illalla ruiskusuolasin noin 1,2kg possun kasslerin ja tänään paistoin nyhtöpossuksi 95°C asteen sisälämpötilaan.

Lisukkeeksi uuden sadon varhaisperunoita.

DSC00282.JPG

DSC00279.JPG

Ai halvattu noita Livingin kuvia.... Paljon sulle pitää maksaa et tuut mun luo kokkaas :lol::lol::lol:

Sun ihan oikeet pitäs olla häärimässä ravintolakeittiössä, selkeest lahjoja löytyy.

Eilen illalla ruiskusuolasin noin 1,2kg possun kasslerin ja tänään paistoin nyhtöpossuksi 95°C asteen sisälämpötilaan.

Lisukkeeksi uuden sadon varhaisperunoita.

DSC00282.JPG

DSC00279.JPG
Itse oon tuollaista myös tehnyt, mutta ruiskusuolaukseen olen laittanut myös nestesavua, tuo mukavaa lisämakua. Sitten kypsennän uunissa PAISTOPUSSISSA useita tunteja eikä siinä mittareita tarvii koska sen näkee koska se on niin mureaa että repytyy itsekseen. Sitten paistopussi pois ja nesteet käkeen ja vähäks aikaa grillivastusten alle niin että pinnasta tulee rapea. Toisin kuin pulled porkin niin mä en revi sitä riekaleiks vaan syön "paloina" jotka tosin käytännössä hajoaa kuten pulled pork mutta mukavampi syödä ns. normiruokana esim pottumuusin kanssa. Samasta voi toki repimällä tehdä pulled porkia jota sitten syö sämpylöiden ja pitaleipien välissä.
Tulee aina tehtyä iso satsi ja laitettua foliovuokiin ja pakkaseen.

Statistiikka

Viestiketjuista
304 483
Jäsenet
82 492
Uusin jäsen
Siwa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom