Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Taas voi perustella hintojen korotusta ku Postin pitää investoida noihin tulostinpisteisiin tietokoneet ja tulostuslaitteet.No nyt...
Eli nyt Posti siirtää jo Helposti-koodien pakettikorttien tulostuksenkin asiakkaalle itselleen. Itse tosin yleensä printtaan ja liimaan sen pakettikortin kuitenkin, en luota pelkällä koodilla lokeroon jätettyyn pakettiin mutta silti. Kohta varmaan saa itse kuskata pakettinsa lähimpään lajittelukeskukseen![]()
Postilta mullistava uudistus pakettien lähettämiseen
Helposti-koodillisille paketeille avautuu itsepalvelupisteitä, joissa voi tulostaa pakettitarran itse.www.iltalehti.fi
No, ilmeisesti pelkkä Helposti-koodi toimii jatkossakin eikä tuo pakettikortin tulostaminen ole pakollista, mutta itse kyllä suosittelen kaikille että laittaa suosiolla sen pakettikortin siihen paketin kylkeen, menee suuremalla todennäköisyydellä pienemmällä Postin sähläyksellä paketti perille.
Pistä juttuvinkkiä johonkin iltapäivälehteen niin eiköhän joku kiinnostuLyhyen ajan sisällä jo kolmas kerta, kun äpistä varattussa lokerossa on jonkun toisen lähettämä tai vastaanotettava paketti. Ja tämä sattunut vielä kahdessa eri kaupungissa. Luulisi, että joku taho kiinnostuisi tästä.
Pistä juttuvinkkiä johonkin iltapäivälehteen niin eiköhän joku kiinnostu
Itselläni ei ole tainnut olla kuin kerran jonkun tuntemattoman paketti lokerossa, mutta kyllä siinäkin oli aikanaan jonkin verran selvittelemistä.

Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.