ProShop kokemuksia?

Ilmeisesti Proshop ei enää myy kyseistä laitetta, ei ainakaan osunut itselle silmään.
Olinkin näköjään aivan puusilmä.
Kyllähän he vielä tuota myyvät.
Elikkä meinasivat, että takuuvaihdon sijaan palauttavat sen 161,90 jonka alunperin siitä maksoin ja ostan heiltä uuden tilalle hintaan 214,90?
Justiinsa joo.
Eikä siis palautetussa summassa ole minulla mitään valittamista, vaan siinä, että ovat ominpäin päättäneet palauttaa rahat.

Tätäpä just mietinkin.
Samassa paketissa tuli myöskin 64Gb DDR5 kitti hintaan 180€, nykyään 800-900€.
Eikös nuo takuutkin ole kuitenkin ihan kuluttajansuojalain alaisia, ettei kukaan nyt voi alkaa arpomaan korvataanko tuote vaiko palautetaanko rahat jos nykyään uusi maksaa moninkertaisesti
Tuskin sinne Suomen kuluttajansuojaa sovelletaan. Sen takia kannattaa tilata ennemmin kotimaasta.

Olinkin näköjään aivan puusilmä.
Kyllähän he vielä tuota myyvät.
Elikkä meinasivat, että takuuvaihdon sijaan palauttavat sen 161,90 jonka alunperin siitä maksoin ja ostan heiltä uuden tilalle hintaan 214,90?
Justiinsa joo.
Eikä siis palautetussa summassa ole minulla mitään valittamista, vaan siinä, että ovat ominpäin päättäneet palauttaa rahat.
Pystyn lämpimästi suosittelemaan asiointia Corsairin kautta suoraan. Toimittavat kotiovelle ja palautusasiatkin hoitui ongelmitta. Kaksi viimeisintä virtalähdettä olen sieltä tilannut ja hintakin oli kohdillaan vs. jälleenmyyjät.

Päivitystä tilanteeseen. Aspasta vastattiin ja tarjoutuivat laskuttamaan palautetun summan takaisin heille ja lähettämään uuden virtalähteen, eli homma päättyi kuitenkin ihan hyvin tällä kertaa.
Täytynee kuitenkin jatkossa yrittää hoitaa asiat suoraan valmistajan kanssa ilman välikäsiä, mikäli mahdollista.

Proshopissa pitäisi olla koko joulukuun ilmainen toimitus, mutta kun valitsen tuotteen ja menen maksamaan niin lävähtää 16,90e PostNord maksu? Olenko ymmärtänyt jotain väärin?

Näyttää aluksi 0 euroa kunnes syöttää laskutus ja toimitusosoitteen, jolloin tulee tuo 16,90e.

EDIT: Eli toimitusosoittetta ei saa asettaa. Luulee kotiinkuljetukseksi.

Viimeksi muokattu:
En nyt jaksa uutta topicia tehdä tämän takia, mutta onko kellään Coolshopin kanssa mitään kokemuksia? Itselleni uusi tuttavuus.

Ainakin palautuksen kustannukset pitää itse maksaa :hmm:

En nyt jaksa uutta topicia tehdä tämän takia, mutta onko kellään Coolshopin kanssa mitään kokemuksia? Itselleni uusi tuttavuus.

Ainakin palautuksen kustannukset pitää itse maksaa :hmm:
Ehkä kaksi kertaa tilannut, molemmat tilaukset tuli kyllä perille reilussa viikossa.

Black Friday tarjouksista tilasin Corsairin Nautilus 360 ARGB Black AIO:n 99,90 € 29.11. Silloin näytti, että tulee heidän varastoon tukkurilta 10.12. ja toimitus 12.-18.12. No eipä tullut. Sitten parin päivän päästä päivittyi uusi arvio, että tulisi heidän varastoon 28.12. ja toimitus 2.-7.1.2026. Yllätys, yllätys eipä tullut vieläkään ja nyt taas lukee tilaussivulla "Viivästynyt - odottaa päivitystä". Tuotteen sivulla lukee 7-10 arkipäivää toimitukseen. Kyllä ovat huonoja tavarantoimittajia valinneet, jos arviot ei pidä ollenkaan paikkaansa. Tuote ei kuitenkaan ole mikään, minkä valmistuksessa käytettäisiin jotain erikoisia ja vaikeasti saatavia materiaaleja.

Aiemminkin täältä olen tilannut ja tavarat tullu nopeasti, kunhan niitä on heillä varastossa. Turhauttavaa, että myyvät tarjouksella tuotteita joita heillä ei edes ole, eivätkä saa tukkureilta nopeasti.

Statistiikka

Viestiketjuista
296 287
Jäsenet
81 105
Uusin jäsen
böötti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom