PS5 vikakoodi

Eli täysin uusi ps 5 freezaa pelin hetkeksi ja sit sammuttaa pelin ja sanoo että pelissä ilmaantu ongelma etc, virhekoodeja kun kattoo niin kyseessä on Error Code CE-108255-1 mitä oon lukenu niin aika yleinen vika vissiin

Ja toi on siis ihan 2pv vanha pleikkari ja heti kun menin ekaa kertaa tohon Astro Bot peliin niin noin 30s pystyin pelata ja sit heittää ulos ja oon testannu nyt Fortniteä, BO6 ja tota Astro Bot niin mitään ei pysty pelata kun ihan hetken

Mitä oon kokeillu tähän mennes niin poistanu pelin ja ladannu uudestaan, Kokeillu eri käyttäjillä pelata, HDMI johdon vaihtanu, Performance moden oon laittanu päälle, Cachen oon clearannu ja databasen rebuildannu, ja mikään näistä ei oo auttanu

Olisko viallinen tallennus median ohjain, voisit kokeilla käyttää "ulkoista" tallennus mediaa (jos et jo käytä). Eli virhehän viittaa internet haun perusteella korruptoituneeseen dataan... Taisitten suoraan takuuseen.

Olisko viallinen tallennus median ohjain, voisit kokeilla käyttää "ulkoista" tallennus mediaa (jos et jo käytä). Eli virhehän viittaa internet haun perusteella korruptoituneeseen dataan... Taisitten suoraan takuuseen.
eli poistan pelin ja lataan sen uudestaan ulkoselle kovalevylle ?

Statistiikka

Viestiketjuista
294 851
Jäsenet
80 773
Uusin jäsen
Ei tarpeeksi nörtti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom