Puhelin lahjaksi

Ajattelin, että voisin ostaa eräälle naishenkilölle puhelimen lahjaksi, kun hänen vanha iPhonensa alkaa olla tukossa ja vanha. Puhui itse, ettei tiedä onko seuraava puhelin Android vai Omppu, eli ei ainakaan mikään fanaattinen Apple-käyttäjä ei ole kyseessä. Onko suosituksia, mikä olisi "hyvä ja edullinen" jos nyt ajatellaan vaikka 300 € hintaluokkaa? Tai vinkkejä hyviin puhelintarjouksiin.

Ajattelin, että voisin ostaa eräälle naishenkilölle puhelimen lahjaksi, kun hänen vanha iPhonensa alkaa olla tukossa ja vanha. Puhui itse, ettei tiedä onko seuraava puhelin Android vai Omppu, eli ei ainakaan mikään fanaattinen Apple-käyttäjä ei ole kyseessä. Onko suosituksia, mikä olisi "hyvä ja edullinen" jos nyt ajatellaan vaikka 300 € hintaluokkaa? Tai vinkkejä hyviin puhelintarjouksiin.

Näissä kannattaa olla kyllä tarkkana, ettei kelvotonta osta. Iphonea jos käyttänyt, niin varmaan Iphone menee jatkossakin ok.
Jos on "amatööri", niin Iphone 16e oli jossain välissä ok tarjouksessa, mutta ei todellakaan pääse 300e summalla..
Iphoneissa muutenkin niin --> Iphone 15 eteenpäin, että on usb-c.

Android maailmassa on vaihtoehtoja.

OnePlus Nord 4 5G , tästä esim. vanhan puhelimen kanssa jos löytyy romu antaa kierrätykseen, niin pääsee jopa 250e hinnalla (kierrätys etu ja teliakoodi). Hyvinä vaihtoehtoina myös OnePlus 13R, jolla päästään samoilla koodeilla ja vaihdokilla telialla 440e hintoihin... Ja jos vielä vähän panostaa, niin S25 samsungilta priima-malli niin saa 549e vaihdokin kanssa ja wathc 7 päälle dna:lta, ja kello on itseasiassa oikein hyvä niin siitä kyllä sen 80-100e saa myydessä, niin jää 449e hintaa tai jos ostaa 128gb muistilla niin 400e luokkaa..

Omasta mielestä paras tarjous on tuo S25, mutta vaatii toki kellon myynnin ellei itsellä sille käyttöä.. Siinä pitkät päivityslupauksetkin, josta voi maksaa.

Myös Pixel 9a 399e hintaan on ok.

Itse ostaisin joko OnePlus Nord 4 "halvalla" 250e hintaan tai sitten S25 Samsung noin 449e loppuhinta..
-

Mutta jos henkilö on Ipone ihminen, niin se on siinä, sitten on maksettava vähintään se 600e jos haluaa usb-c mallin jota suosittelen.. Toki Telialta voi ostaa jonku recycled iphone 13, jos köyhäilee..

Statistiikka

Viestiketjuista
280 053
Jäsenet
78 027
Uusin jäsen
heromanni

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom