Pyöräily

Kampiapina on lanseerannut uuden kauppapaikan fillareiden myyntiin: pyoratori.com – Käytetyt polkupyörät
Ihan tervetullut kilpailija torille ja fillaritorille, kun niissä on aika rajoitetut filtterit polkupyörille.
Toivottavasti löytää käyttäjiä. Itsellä oli ainakin vaikeuksia löytää, kun "pyörätori" ei löytänyt sivua googlessa. Piti kirjoittaa pyoratori.

esittelyvideo:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=ldM7phgjWjA

Viimeksi muokattu:
Toivottavasti lähtee lentoon. Fillaritori ei oikein taivu nykyaikaan juuri haettavuuden perusteella. Suurin ärsytys on kuitenkin nykyinen mainospolitiikka eli maksimi määrä mainoksia. Varsinkin, kun useimmiten kännykällä tarkoitus selata niin ensimmäinen koko ruudun kokoinen mainos ja tulee poistuttua sivustolta.

Buycyclestä on varmaankin myös otettu ideoita, mutta hyvä niin sillä hyvin tuotettu sivu. Videossa oli myös maininta, että tarkoitus laajentaa kategoriaa muullekin pyörätavaralle.

Olisikohan tuo tarjouksessa oleva Tunturi RX900 paras vaihtoehto jos tarvitsee pyörää vaan pari kertaa kesässä kaljan juontiin?

Muuten nappasin jonkun satasen mummon pyörän torista, mutta mikään ei vituta niin paljoa kuin nuo 20kg pyörät ja kalliimmat vaan varastetaan.

Katselin vähän Rose Hoboa, mutta M koko loppunut ja Pelagollakin olisi pari passelia mallia.

Viimeksi muokattu:
En jaksanut kirjautua mihinkään fillarifoorumille niin kysytään osaisko täällä joku auttaa.

Shimanon 7-vaihteinen napavaihde kyseessä. Vaijerin kiinnitys”mutteri” ei pysy millään paikallaan renkaan päässä. Pitäisi olla ohjeen mukaan asennettu. Muutaman vaihdon pitää mutta jossain vaiheessa sitten irtoaa. Onko tässä joku juju?

IMG_1988.jpeg

Edit: Nexus

En jaksanut kirjautua mihinkään fillarifoorumille niin kysytään osaisko täällä joku auttaa.

Shimanon 7-vaihteinen napavaihde kyseessä. Vaijerin kiinnitys”mutteri” ei pysy millään paikallaan renkaan päässä. Pitäisi olla ohjeen mukaan asennettu. Muutaman vaihdon pitää mutta jossain vaiheessa sitten irtoaa. Onko tässä joku juju?

IMG_1988.jpeg

Edit: Nexus

Ainakin oikeinpäin on tuo mutteri laitettu, mutta onko löysällä toi isoin? Mun mielestä omassa on hieman syvemmässä, mutta en tiedä onko sillä väliä. Onko indeksointi tehty oikein, eli nelosvaihteella näkyy ne keltaiset kohdat toisia vasten? Ja laita mutteri sisään niin että väännät ylöspäin, eli tuo kaapelin pää vääntyy ylöspäin kun pujotat sen paikoilleen.

Mä en tosta kuvasta näe selvästi, mutta onhan sulla runkoon vaijerin kuorenpää laitettu niin ettei se liiku? Siihen pitäs olla rungossa kiinnike vähän oikealla puolella tosta kuvasta katsottuna. Ja tarkasta että vaijeri menee oikeaa kautta sitten kun mutteri on pesässä, senkin voi saada väärästä paikasta kulkemaan.

Viimeksi muokattu:
Ainakin oikeinpäin on tuo mutteri laitettu, mutta onko löysällä toi isoin? Mun mielestä omassa on hieman syvemmässä, mutta en tiedä onko sillä väliä. Onko indeksointi tehty oikein, eli nelosvaihteella näkyy ne keltaiset kohdat toisia vasten? Ja laita mutteri sisään niin että väännät ylöspäin, eli tuo kaapelin pää vääntyy ylöspäin kun pujotat sen paikoilleen.

Mä en tosta kuvasta näe selvästi, mutta onhan sulla runkoon vaijerin kuorenpää laitettu niin ettei se liiku? Siihen pitäs olla rungossa kiinnike vähän oikealla puolella tosta kuvasta katsottuna.
Mutterin kiinnitin momentin mukaan joka oli kyllä naurettavan pieni, no vedän vähän kiireemmälle ettei ainakaan pääse liikkumaan. Hyvä pointti - tuo voi hyvinkin olla syy.

Kuorenpää on paikalla ja kohdistus oikealla vaihteella ohjeen mukaan. Vaihdoin myös vaihtajan tangosta, voikohan sekin sotkea kun oli hieman erilainen kuin alkuperäinen.

Se mistä en myöskään ole ihan varma on tuon mutterin kiinnityskohta kun minulla ei ollut siihen mittaamiseen tarkoitettua työkalua. Tavallisella viivaimella mittasin miten pystyi mutta ei siinä silti yli 2 millin heittoa pitäisi olla. Voi toki sekin vaikuttaa.

Mutterin kiinnitin momentin mukaan joka oli kyllä naurettavan pieni, no vedän vähän kiireemmälle ettei ainakaan pääse liikkumaan. Hyvä pointti - tuo voi hyvinkin olla syy.

Kuorenpää on paikalla ja kohdistus oikealla vaihteella ohjeen mukaan. Vaihdoin myös vaihtajan tangosta, voikohan sekin sotkea kun oli hieman erilainen kuin alkuperäinen.

Se mistä en myöskään ole ihan varma on tuon mutterin kiinnityskohta kun minulla ei ollut siihen mittaamiseen tarkoitettua työkalua. Tavallisella viivaimella mittasin miten pystyi mutta ei siinä silti yli 2 millin heittoa pitäisi olla. Voi toki sekin vaikuttaa.

Tuota kuvaa kun katson vielä, niin mikä toi vaijerin suoja on, vai hämääkö kuva? Tuleeko se tuohon mutteriin asti? Ainakin niissä mitä itse työstänyt, vajerit ovat olleet avoimia siitä kohdasta lähtien johon se kuori runkoon pultataan. Et pääseekö se vaijeri oikealla paikalle jos tuo suoja ulottuu ihan tohon tappiin asti?

Mä en tosta kuvasta näe selvästi, mutta onhan sulla runkoon vaijerin kuorenpää laitettu niin ettei se liiku? Siihen pitäs olla rungossa kiinnike vähän oikealla puolella tosta kuvasta katsottuna. Ja tarkasta että vaijeri menee oikeaa kautta sitten kun mutteri on pesässä, senkin voi saada väärästä paikasta kulkemaan.
Muistaakseni tuo kiinnike ei mene paikoilleen kuin yhdessä asennossa sinne navan puolelle. Sellanen ohuempi keskeltä joka putoaa sinne hahloon. Näin ainakin muistelen, että oli omassa Alfinessa vuosia sitten. Piti kiinto-/hylsyavaimella ikään kuin vääntää hiukka tuota koko mutteria vaijereineen.

Muistaakseni tuo kiinnike ei mene paikoilleen kuin yhdessä asennossa sinne navan puolelle. Sellanen ohuempi keskeltä joka putoaa sinne hahloon. Näin ainakin muistelen, että oli omassa Alfinessa vuosia sitten. Piti kiinto-/hylsyavaimella ikään kuin vääntää hiukka tuota koko mutteria vaijereineen.

Voi hyvinkin olla. Muistelin vain kun ekaa kertaa työskentelin Nexus 7 parissa että vähän kamppailin sen kanssa. En kyl muista sainko väärinpäin sitä sinne, ehkä en jos se ei mene edes väärinpäin? :D

Statistiikka

Viestiketjuista
304 526
Jäsenet
82 497
Uusin jäsen
fwfwfw

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom