Pari iltaa olen tota nyt vääntänyt, ja on kyllä ollut aika helvetin hauskaa. Aiempaa kokemusta mulla ei noista arenashootereista kovinkaan paljoa ole, jos ei noita muksuna botteja vastaan pelattuja UT/Q3 matseja lasketa. Nyt on välillä tullut turpaan aika kovaakin, joskin satunnaisesti pääsee onneksi myös helpompiinkin matseihin. Tasoerot näkyvät melko voimakkaasti, mikä on mielestäni moninpelien ehkä tärkein ominaisuus. Innolla odotan ranked dueleiden aloittamista, mutta vielä pitää vähän noita mappeja ja pelin perusteita harjoitella.
Toistaiseksi olen nyt pelannut vain deathmatchia, mutta jotain porukkapelejä voisi jossain vaiheessa kokeillakin, kunhan meno pysyy riittävän leppoisana.
Hyvä että tuli tätäkin peliä kokeiltua.
Sitten se varmaan olit sinä eilen. Minä pelaan niinkin kypsällä 15 vuotta vanhalla nimimerkillä kuin "K0ssu"
hypnos sanoi:Lähinnä instagibbiä on tullut pelailtua. Pitäisi vähän enemmän pelata niin saisi eloa lisää ja kovempia vastustajia niin voisi jaksaakin panostaa kun olis haastetta. Nyt vaan käy juoksemassa pelinkaks sillontällön. Cs-pohjalta, sitä tullut enemmän tai vähemmän pelattua vuodesta 2000. Quakeliveä ja siinä CA joskus 2010-2011 pelailin niin Quaken perusliikkuminen on jotenkin hallussa. Se on aika olennaista kyllä tuossa pelissä. CTF voi olla ihan jees kunhan se tulee. Kaverin kuake-pelejä katsellut sieltä viime vuosituhannen lopusta asti. Tosin hänkin taitaa olla jo eläkkeellä lajista
![]()
Mä oon pelannu nyt tasaisesti instagibbiä, deathmatchia sekä dueleita. Sen verran tuore pelaaja kuitenkin, ettei ole vielä rankkia 1v1:ssa eikä 2v2:ssa
Mulla on jonnevuosilta taustalla satunnaisten Q3 Arena -pelien lisäksi 5-6 vuotta Return to Castle Wolfensteinia ja Wolfenstein: Enemy Territorya, jotka käyttivät molemmat Q3-pelimoottoria. Siksipä tuo liikkuminen myös tässä QC:ssa kohtalaisen hallussa.
. Se on aika olennaista kyllä tuossa pelissä. CTF voi olla ihan jees kunhan se tulee. Kaverin kuake-pelejä katsellut sieltä viime vuosituhannen lopusta asti. Tosin hänkin taitaa olla jo eläkkeellä lajista