Radeon RX 9060 XT & 9060 -ketju

Ite laitoin saman kortin verkkikestä tilaukseen kuun vaihteessa, tilauksen seurannassa näkyy arvioitu toimitus 12.-14.2. Voisi kuvitella että niin kauan kuin tilaustuotteena mahdollista laittaa tilaus sisään niin ei vielä ole ihmeellisiä toimitusvaikeuksia.

Saa nähdä kauanko todellisuudessa kestää, varauduin kyllä itse odottelemaan. Satasen saisi laittaa lisää jos muualta haluaa tilata saman kortin varastosta niin siihen nähden ei itseä haittaa pidempikään toimitusaika kunhan jokseenkin kohtuullisena pysyisi.

Ite laitoin saman kortin verkkikestä tilaukseen kuun vaihteessa, tilauksen seurannassa näkyy arvioitu toimitus 12.-14.2. Voisi kuvitella että niin kauan kuin tilaustuotteena mahdollista laittaa tilaus sisään niin ei vielä ole ihmeellisiä toimitusvaikeuksia.

Saa nähdä kauanko todellisuudessa kestää, varauduin kyllä itse odottelemaan. Satasen saisi laittaa lisää jos muualta haluaa tilata saman kortin varastosta niin siihen nähden ei itseä haittaa pidempikään toimitusaika kunhan jokseenkin kohtuullisena pysyisi.
Hyvä kuulla, kiitos! Näyttää tosiaan siltä, että tuo 12.-14.2. on useammalle sama arvio. Jään itsekin odottelemaan.

Hei!

Olen kasaamassa ensimmäistä PC:täni ja tilasin Radeon RX 9060 XT 16 GB -näytönohjaimen Verkkokaupalta jo 26.1.
Tuotteen arvioitu varastoon saapuminen oli aluksi 12.2., mutta nyt se on siirtynyt 15.-16.2.

Verkkokaupan sivun mukaan.

Onko kenelläkään kokemusta vastaavista viivästyksistä? Ovatko nämä yleensä vain pieniä siirtymiä vai voiko olla riski, että tilaus peruuntuu?

Kannattaako mielestänne odottaa vai harkita tilaamista jostain muualta, esim. Gigantista?
Tilasin saman kortin 24.1. ja arvioitu saapuminen 6.-8.2.

Statistiikka

Viestiketjuista
299 354
Jäsenet
81 625
Uusin jäsen
karvakoira

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom