No voi jeesus eiköhän ammattilaisurheilussa ja tiimeissä ole omat henkilönsä hoitamassa sopimusasioita. Kyllä Latvala varmaan mukana siellä on, mutta ei se minkäänlaisia päätöksiä tee. Ja eihän Latvala/Kankkunen nyt muutenkaan tuolla mitään määräämässä ole, vaan antamassa medialle haastatteluja ja muuten pällistelemässä paikalla.
Hmm, mitä nimiä siellä sitten on johtamassa, päättämässä.
Tiedostan että eri tallaille on erilaisia miehityksiä, ja eri vakansseissa erilailla valtaa.
Mutta onko nuo Toytotan nimi pääliköt sitten vain jotain äänettömiä jäseniä ja joku muu siellä ilmoittaa ketä istuu etupenkille. ja "päälikkö" sitten lukee tiedostusoston kirjoittaman prjun ääneen.
Nyt sitten latvala on kuiskutelle oikeille pääliköille että Kalle ei ole halukas ajaan koko kautta.
Vai tarkoitatko tässä nyt sitä että tallinpäälikkö ja kuski ei istu varsinaisessa vääntö pöydässä missä asiat hierotaan, vaan siellä on kummankin osapuolen edustajat vääntämässä niillä valtuuksilla mitä ovat saaneet.
Jos tässä nyt oli useampi osapuoli, Rovanperä, ja Toyota konsernista useampia tahoja, se isopomo ilmeisesti myös kiinnostunut (ainakin aiemmin uutisoitu niin)
Jos Rovanperän Jouhki on puhut Toytosta yleisemmin, ja nyt kerrotun mukaan palikoita soviteltu isommin.
Uutisoinin perusteella Ralli tallin kanta koko kausi, tai ei mitään, Jouhki tarinoinut että Rovenperällä optio, eli sillä ollut valinta, kokokaudet, tai jotain muuta. Toytota sitten tarjonnut jotain muuta.
Ammattilaiset vääntäneet ja tarinoineet, niin jos talous ja WRC veto olisi ollut isompi, niin ehkä Rovanperän puolella olisi ollut enemmän lypsettävää, vihjailla kilpailijoista, mutta tässä tilanteessa ei yhtä uskottavaa että joku kilpaileva WRC talli tarjoaisi rahakasta ajelua. Onko Toytota nähnyt Rovenperässä Japanin ulkopuolella jotain vetovoimaa että ...
Muistettava että Japanissa Suomalaisia rata-auto ajajia fanitettu, ja Rovenperällä on sitä ajantaista nuorta esiintymis kykyä muissa kanavissa.