Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En kyllä ymmärrä yhtään Ogieria, että miksi ajaa lähes kaikki kisat, mutta sen verran jättää pois, ettei voita mestaruutta. Tänak varmaan vie sitten mestaruuden tällä menolla.
Niin meni. Ogier toinen ja sunnuntain ja powerin ykkönen.Hienosti meni.. Kalle 4 ja Pajari 0 pistettä koko kisasta
Ei kai se sille mitään voi, että tulokset on tommosia melkein vasemmalla kädellä ja kokonaiset kaudet ei nappaa.En kyllä ymmärrä yhtään Ogieria, että miksi ajaa lähes kaikki kisat, mutta sen verran jättää pois, ettei voita mestaruutta. Tänak varmaan vie sitten mestaruuden tällä menolla.
Viime kaudella yritti ja mites kävi?Niin meni. Ogier toinen ja sunnuntain ja powerin ykkönen.
Ei kai se sille mitään voi, että tulokset on tommosia melkein vasemmalla kädellä ja kokonaiset kaudet ei nappaa.
No ei ajanut kyllä täyttä kautta viime vuonnakaan. Aivan eri asia lähteä alusta asti hakemaan mestaruutta ja ajaa täysi kausi, kun tehdä muutoksia kesken kauden ja takamatkalta lähteä tavoittelemaan jotain mikä nyt ei edes niin kiinnosta enää.Viime kaudella yritti ja mites kävi?
Melkein vasemmalla kädellä olis luullu voittavan ku kerran lähti yrittäänNo ei ajanut kyllä täyttä kautta viime vuonnakaan. Aivan eri asia lähteä alusta asti hakemaan mestaruutta ja ajaa täysi kausi, kun tehdä muutoksia kesken kauden ja takamatkalta lähteä tavoittelemaan jotain mikä nyt ei edes niin kiinnosta enää.
Eniten ranskalaisyhtiön polttoaine aiheutti ongelmia brittitalli M-Sport Fordin autoissa. Ensin Martins Sesksin bensatankki piti vaihtaa ja hetkeä myöhemmin myös Josh McErleanin.
MTV Urheilun tietojen mukaan myös Sami Pajarin mystinen tekninen vika perjantaina johtui polttoaineesta. Pajarin autosta vuoti nestettä pihalle, mutta todellista syytä ei vielä perjantain iltahuollossa keksitty.
Siksi Pajari vain ajoi pois Parc Fermestä lauantaiaamuna keskeyttääkseen heti uudestaan. Pajarin auton vika löytyi lauantaina ja hän pääsi vielä sunnuntaina ajamaan.
Toyotan tallipomo Juha Kankkunen vahvisti MTV Urheilun tiedot oikeiksi.
Viime kaudella jäi 2 kisaa 13:sta välistä + puola mutta siihen oli tarkoitus osallistua. Kaukana vasemmalla kädellä ajelusta.Niin meni. Ogier toinen ja sunnuntain ja powerin ykkönen.
Ei kai se sille mitään voi, että tulokset on tommosia melkein vasemmalla kädellä ja kokonaiset kaudet ei nappaa.
Siitähä tossa yllä on keskusteltu...Onkohan Ogierilla MM-titteli tähtäimessä?Sittenkin..
Siitähä tossa yllä on keskusteltu...![]()
Mielipiteet on tuskin muuttunu sit viimekerran, ku viimeksi äsken kysyit. Nyt oikeesti.. tää ei oo chätti.Ajanu kyllä hyvin,yhä paras rallikuski? Poislukien Loeb,joka lopetti kai ajat sitten..
Mielipiteet on tuskin muuttunu sit viimekerran, ku viimeksi äsken kysyit. Nyt oikeesti.. tää ei oo chätti.
Oliver Solberg Toyota GR Yaris Rally1 -auton rattiin Viron MM-rallissa.
![]()
Rallijytky: Kalle Rovanperälle uusi tallikaveri
Ruotsalaiskuski Oliver Solberg pääsee Viron MM-ralliin Toyotan ykköskaliiberin kalustolla kahden viikon kuluttua.www.mtvuutiset.fi
Miksi Solbergia pitäisi Pajariin verrata, kun Solbergilla kokemusta aivan helvetisti enemmän? Minä ainakin katson kuinka Solberg menee Rovanperään nähden.Mielenkiintoista nähdä miten pysyy Pajarin perässä kun niitähän ensimmäisenä vertaillaan ja Pajarin vauhti ei ole päätä huimannut koko kaudella. Antaa perspektiiviä kuinka paljon eroa 1 ja 2 luokan autossa on ajettavuuden kannalta
Tähän voi vastata samalla tavalla kuin vastasit minun viestiin, wrc2 kuskia verrata kaksinkertaiseen maailmanmestariin tuntuu kans erikoiseltaMiksi Solbergia pitäisi Pajariin verrata, kun Solbergilla kokemusta aivan helvetisti enemmän? Minä ainakin katson kuinka Solberg menee Rovanperään nähden.
Solbergilla on myös Rally1- luokan autolla kilpailemisesta reilusti enemmän kokemusta kun Pajarilla. Solberg ja Rovanperähän ne kaksi "ihmelasta" aikanaan oli joita vertailtiin, niin luonnollisesti verrataan nytkin varsinkin kun tallikin on sama.Tähän voi vastata samalla tavalla kuin vastasit minun viestiin, wrc2 kuskia verrata kaksinkertaiseen maailmanmestariin tuntuu kans erikoiselta![]()
Reilusti enemmän? Eikös Oliverilla ole vain hieman yli kymmenen kisaa pääluokassa?Solbergilla on myös Rally1- luokan autolla kilpailemisesta reilusti enemmän kokemusta kun Pajarilla. Solberg ja Rovanperähän ne kaksi "ihmelasta" aikanaan oli joita vertailtiin, niin luonnollisesti verrataan nytkin varsinkin kun tallikin on sama.
Ja 3 vuotta jo aikaakin tästä asiasta niin en pitäisi relevanttina. Autot on siitä ajasta muuttunu ja Pajari on nyt ajanu 7 kisaa peräkkäin rally1 luokan autolla niin pitäydyn kannassani että niitä kahta vertaisin ennemmin kuin Kallea ja SolbergiaSolbergilla on myös Rally1- luokan autolla kilpailemisesta reilusti enemmän kokemusta kun Pajarilla. Solberg ja Rovanperähän ne kaksi "ihmelasta" aikanaan oli joita vertailtiin, niin luonnollisesti verrataan nytkin varsinkin kun tallikin on sama.
No ei siltikään ole vertailukelpoista, koska Pajari ei tällä kaudella tuloksista vielä aja, eikä siis täysillä tuolla mene. Solberg taas todennäköisesti on antamassa näyttöjä, niin sen pitäisi jokseenkin hyvä tulos saada.Ja 3 vuotta jo aikaakin tästä asiasta niin en pitäisi relevanttina. Autot on siitä ajasta muuttunu ja Pajari on nyt ajanu 7 kisaa peräkkäin rally1 luokan autolla niin pitäydyn kannassani että niitä kahta vertaisin ennemmin kuin Kallea ja Solbergia![]()
Ei näköjään ollutkaan kun 8 rallia ainakaan Hyundain Rally1:sen ratissa. Mikähän ihmeen valemuisto mulla oli, että se olisi pari kautta tuolla rypenyt ennen lähtöpasseja.Reilusti enemmän? Eikös Oliverilla ole vain hieman yli kymmenen kisaa pääluokassa?