Hyväksyn minä, ei kyse siitä ole.
Mielestäni on silti varsinkin kaikille hankintaa tässä vaiheessa alennuksista hankkiville eduksi tietää millaisesta pelistä on kyse ja mitä ongelmia siinä mahdollisesti on. Minä ainakin olisin ollut kiitollinen, jos olisin ennen ostopäätöstä tietänyt nämä kaikki asiat. En minä ole selvästikään ainoa, joka näistä on kommentoinut, mutta Rockstarin muut pelit ovat olleet yleisesti paljon vakuuttavampia näiltä osin, joten menin halpaan. Tuo väite siitä että "teknisesti peli on huippulaatua" on kukkua, kun sehän juuri ei ole huippulaatua mm. juuri niiden kontrollien ja käyttöliittymän sun muiden kötöstysten osalta. Graafisesti ihan kiva, mutta muuten tulee mieleen joku pre-release -versio. Ne toimintojen lagaamiset ja pakkoanimaatiot voivat olla jollekin plussaa, mutta yleisesti ottaen sellaiset kuitenkin lasketaan peleissä puutteiksi tai suoranaisiksi bugeiksi. Voi olla, että sinulla tai jollakin toisella on kynnys matalammalla ja sekin on ihan ok.
Ehkä voisi pikemminkin kysyä, että miksi näitä ongelmia ei saisi tuoda esille? Tuntuu siltä, että porukka loukkaantuu henkilökohtaisesti, jos siitä omasta lempipelistä löytyy moitittavaa.