Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kehtaan myös väittää jos ajelee Venäjällä, ne random itsemurhaladat tulee joka käänteessä vastaanJossain tämän dlc:n arvostelussa mainittiin ja hieman parjattiin tietokoneen ohjaamien autojen arvaamatonta käytöstä esimerkiksi liikenneympyröissä. Mitä nyt hieman olen itse ehtinyt kokeilemaan, niin eihän tuo eroa tosielämästä mitenkään - tarkkana saa olla![]()
Bussit nyt vielä menee, mutta henkilöautojen tuonti rekkasimulaattoriin on tosiaan vähän hassua. Vaan eipä siinä, toimiipahan paremmin junnujen ajo-opetuksessa.Alkaa vähän hävitä/hämärtyä näiden pelien rekkuus. Kun ETS2 saa linja-autot, niin ATS päästään Road Trippailemaan Fordeilla.
![]()
American Truck Simulator - Ford Car Pack on Steam
Engines at the ready! Hit the highways of American Truck Simulator like never before with the Ford Car Pack, a DLC add-on for the new Road Trip gameplay module!store.steampowered.com
Mods - SCS SoftwareOstinpa itsekin tuon uuden Nordic Horizonin. Oli kyllä hauskaa ajella omassa kotikaupungissa, kun tunnisti paikat ja tiet. Muutenkin tunnelmallisia ja yksityiskohtaisia maaseututeitä. Valoisa kesäyö näytti myös hienolta. HDR-päivitys oli kova sana Mini-LED näytön omistajalle ja aiemmin ostettu Logitech G29 toimii tässäkin hienosti. Tulee sopivasti haastetta lisää, kun hämmentää itse vaihteet ja kuorman kanssa pitää luistattaa kytkintä.
Aloitin aivan uudella profiililla puhtaasti, mutta latasin jumpstart-modin, jolla sai ensimmäisestä keikasta 100k XP:tä ja 400k rahaa. Sillä ostin itselle uuden Volvon kaikilla herkuilla, poistin modin ja nyt alan tienaamaan rahaa ahkerasti sekä rehellisesti. Vanhalla profiililla oli rehdisti tienattuna kymmeniä rekkoja ja melkein loputtomasti rahaa. Ei jaksanut enää pelata sillä
Uusi DLC kyllä huutaa täysperävaunuyhdistelmiä. Lisäksi joku Winter DLC olisi aivan upeaa. Saisi ajaa oikeasti kunnon lumisissa maisemissa liukkaalla ja pikkuteillä olisi riski jäädä jumiin.
Toimii, ainakin tuo yllä mainittu Kastin versio.Toimikos ets 2:ssa täysperämodit ihan oikein? Eli dolly käyttäytyy niinku pitää. Nimimerkillä keskiviikkona inssi ja käsittelykoe tuottaa tuskaa
Oon kyl ihan käsi täs, siis miten saan helpoiten täysperän toimivalla dollyllä? Itse peliähän en koskaan oo pelannu ja ainoo mitä pitäs päästä tekeen on täysperällä pakittelu, kaikki muu on turhaa tässä tapauksessa.
Latasin (kai?) ton kastin version mutta mistä mää ne täysperät nyt sit löydän
Eli latasit tuon base modin ja sitten addonin tietylle kuorma-autolle sekä myöskin modin että saat ne täysperät?Oon kyl ihan käsi täs, siis miten saan helpoiten täysperän toimivalla dollyllä? Itse peliähän en koskaan oo pelannu ja ainoo mitä pitäs päästä tekeen on täysperällä pakittelu, kaikki muu on turhaa tässä tapauksessa.
Latasin (kai?) ton kastin version mutta mistä mää ne täysperät nyt sit löydän
Joo tipahin jo kärryiltä, eli kolme modiako tässä nyt pitää ladataEli latasit tuon base modin ja sitten addonin tietylle kuorma-autolle sekä myöskin modin että saat ne täysperät?
Esimerkiksi Kastin versio ja siihen addon täysperille Ekeri Trailers Revision by Kast (20.11.25) - SCS Software
Ei vaan neljä, eli rigid chassis base mod ja siihen addon millä autolla aiot sitä käyttää, sekä peräkärryn base mod ja siihen täysperä addon.Joo tipahin jo kärryiltä, eli kolme modiako tässä nyt pitää ladata
Modien asennus peliin vaatii aika paljon tietämystä ja käynnistysjärjestys on tärkeä. Jos sinulla ei ole kartta- tai automodeja päällä aseta tuo rigid addon base pohjalle, sen yläpuolele autojen addonit ja niiden yläpuolelle kärrymodit sekä niiden addonit.joo sen verta monta tuntia on menny värkkäillessä että joo. Onko olemassa yhtää simua missä on täysperät valmiina?
BeamNG.Drivessä on trailerit ja trailer dolly valmiiksi, liekkö nuo sitte yhtään mitä haet? Trailer dollyn saa liitettyä trailerin tai rekan perään jne.joo sen verta monta tuntia on menny värkkäillessä että joo. Onko olemassa yhtää simua missä on täysperät valmiina?
Snowrunner noin periaatteessa, mutta en uskalla suositella sitä. Kontrollit ovat kankeat ja kärryt jotenkin kevyen oloisia eikä aisa käänny linkkuun asti. Samat ratin liikkeet siinä pitää tehdä kuin oikeastikin, mutta kankeaa se on yrittää. Tulee yleensä vaan puskettua kärryä kelkkana, kun ei peli rankaise siitä mitenkään.joo sen verta monta tuntia on menny värkkäillessä että joo. Onko olemassa yhtää simua missä on täysperät valmiina?
Ei oo rutiinia ku ihan vaan muutaman tunnin päässy pakitteleen ja se 15 minuutin aikaraja mikä on inssissä nii yhen kerran oon alittanu sen. Mutta joo ei jaksa enää värkätä, menee läpi jos meneeSnowrunner noin periaatteessa, mutta en uskalla suositella sitä. Kontrollit ovat kankeat ja kärryt jotenkin kevyen oloisia eikä aisa käänny linkkuun asti. Samat ratin liikkeet siinä pitää tehdä kuin oikeastikin, mutta kankeaa se on yrittää. Tulee yleensä vaan puskettua kärryä kelkkana, kun ei peli rankaise siitä mitenkään.
Sanoisin että jos inssi on ylihuomenna, niin ei kannata ottaa hirveää stressiä enää peleistä päälle. Mikä peruuttelussa tuntuu erityisesti vaikealta?
E:eikö peruspelissä ole b-yhdistelmä jo valmiiksi? Sama idea sen peruuttamisessa on kuin täysperävaunussakin.
E2: ei ollutkaan peruspelissä vaan beyond the baltic sea-lisäosassa, jossa saa hct-yhdistelmät käyttöön suomen alueella.
Ei oo rutiinia ku ihan vaan muutaman tunnin päässy pakitteleen ja se 15 minuutin aikaraja mikä on inssissä nii yhen kerran oon alittanu sen. Mutta joo ei jaksa enää värkätä, menee läpi jos menee
Joo no ei musta ammattikuskia oo tulossa, muutaman kerran kesässä pitäs kärryä vetää ihan sivuhommanaEi ota stressiä, kyllä se siitä.. 15min on kuitenkin aika pitkä aika tehdä se. Pidän peukkuja ja toivotan onnea tulevalle ammattikuljettajalle o7
Talven aikana voi treenata vaikka tolla BeamNG:llä. Siinä on fysiikat ainakin kohdallaan ja voi tehä minkä vaan yhdistelmän mitä löytyy. Peileistä peruutuskin onnistuu kun grafiikka asetuksia säätää. Välillä voi hypätä kuskin paikalta ja käydä jalan katsomassa missä mennään jos ei halua "huijata" kamerakulmaa vaihtamalla. Tuossa on aikalailla simuloitu trailerin lukitusmekanismeista ja jarruista lähtien kaikki. ETS ja Snowrunneri ei pärjää tolle simulaationa mitenkään.Joo no ei musta ammattikuskia oo tulossa, muutaman kerran kesässä pitäs kärryä vetää ihan sivuhommana
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.