Rekkasimulaattorit

Jos tallentaa pelin ja lataa uudestaan, niin silloin muut ajoneuvot resetoituvat pois tieltä. Luulisi toimivan myös noihin helikoptereihin ja pelastusajoneuvoihin.

Jos tallentaa pelin ja lataa uudestaan, niin silloin muut ajoneuvot resetoituvat pois tieltä. Luulisi toimivan myös noihin helikoptereihin ja pelastusajoneuvoihin.
kiitos 🙏
nyt kun käynnistin uudelleen siinä oli paloauto ja liikenne meni sen läpi 🤦🏻
pääsin pientareelta 🎖️

melko harvoin pelaan rekkaa.
gta 4 / watchdogs pyörii usein.

tämä rekka peli jää aina pyörimään taustalle vaikka poistuu normaalisti tai Alt+F4:llä.
mittariin kertyy kohta 1400 tuntia (todellisuudessa 400 varmaa)

Näyttökuva 2026-01-27 232902.png

Ei taida minusta kunnon rekkapenaa tulla. Olin vasta hakemassa lastia ja hieman liiaksi vauhtia motarin liittymää lähestyessä ja nuppi kyljelleen tielle :D

Ei taida minusta kunnon rekkapenaa tulla. Olin vasta hakemassa lastia ja hieman liiaksi vauhtia motarin liittymää lähestyessä ja nuppi kyljelleen tielle :D

Joo nuo "tässä 100% realistiset asetukset" ovat yleensä täyttä skeidaa, mitä netissä jaetaan. Ei noita niin helposti saa kyljelleen.

ATS 1.58 Beta lisäilee kaikkea jännää, ja vihdoin HUD:ia on parannettu mitä itse olen odottanut vuosia. Edelleenkään ei saa esimerkiksi virtuaalipeilien kokoa muutettua, mutta on tuo sentään selvästi parempi kuin vanha. Kivasti kaikki mun modit toimi heittämällä betan kanssa. Tämä tekee muutoksia myös tulevia pikkuautoja varten, jotka toivottavasti julkaistaan toisinsanoen jo pian, maistuisi. Ei ole oikein mitään kivaa kruisailupeliä nykyään PC:lle, BeanNG pyörii mun koneella niin hemmetin huonosti, sitä uramoodia kyllä tahkoaisin mielelläni mutta pitää kasata uusi kone ennen kuin pystyy. :D

Changelog

Gameplay

• Driving Academy - Double Trailer Handling

Vehicles
  • Vehicle Behaviour, Physics & Collisions Update
Map
  • Route 66 Rework Project
  • Map Changes In Preparations for Road Trip
  • New Truck Garages
UI
  • Tutorial Redesign & Contextual Hints
  • Route Advisor Redesign