rgb:n testaus ilman emolevyä

Tuli juotettua muutama irti lähtenyt rgb laite /johto paikoilleen eikä huvittaisi kytkeä takaisin koneeseen ilman testausta..
Mikähän olis hyvä tyyli testata, usb kontrolleri mutta nekin tuntuu olevan kaikki molex /sata eli voiko psu vaikka hajota tuosta jos on tyyliin nolla ja vaihde yhdessä 😱
worst case scenario olis kuitenkin kai emon kärvistyminen? on 4pin rgb:tä ja 3pin argb:tä molempia.

Eli nappipatteriin sipaisee vaihde- ja nollapinniä ja pitäs välähtää?
Näin mun järjellä teoriassa pitäis, mutta voltit nyt ei ihan täsmää ja mä olen kaukana sähkömiehestä. Itse kyllä ainakin testaisin surutta noin, varsinkin jos sattuu olemaan 9v patteri jo valmiiks kaapissa. Mutta jos hiukankin epäilyttää niin odota että joku kuka oikeasti tietää jostain jotain vastailee. :D

Näin mun järjellä teoriassa pitäis, mutta voltit nyt ei ihan täsmää ja mä olen kaukana sähkömiehestä. Itse kyllä ainakin testaisin surutta noin, varsinkin jos sattuu olemaan 9v patteri jo valmiiks kaapissa. Mutta jos hiukankin epäilyttää niin odota että joku kuka oikeasti tietää jostain jotain vastailee. :D
meitsil itseasiassa on sähkö- ja automaatioalan ammattitutkinto mut ei kerrota sitä kenellekään 😂

Statistiikka

Viestiketjuista
302 746
Jäsenet
82 212
Uusin jäsen
Vuorio

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom