Road to Vostok

Viimeisimmät tilastot.
1776435852450.jpeg

Tää peli tarjoaa kyllä joskus hektisiä ja dramaattisia hetkiä kaiken ton rauhallisen etenemisen vastapainoksi.

Meinasi päättyä 3 tunnin seikkailuretki kuolemaan kun luulin tyhjentäneeni kartan vaikka en ollutkaan. Vihu oven takana väijyssä ja ehtii ampua, mulle murtuma ja oma ukko ei ammu takas. Äkkiä karkuun nurkan taa ja varoiksi toinen ase käteen. Kun saan inventaarion auki huomaan että hp:t tippunut jo yhteen. Niin nopeaa kuin vaan saan medikit käyttöön, ja hipot nousi 75:een. Takaisin valmiuteen tiputtamaan vihu kun se ryntäämässä päälle. Latasin adrenaliinihuumassa koko G7-lippaan vihuun ja sain sen tiputettua. Huh!

Eipä ole aikoihin yksinpeli tarjonnut näin intensiivistä pariakymmentä sekuntia. :D

Toinen yllätys oli, kun sain highwayssa vakavan verenvuodon eikä mulla ollutkaan mitään mikä siihen olis auttanut.. no täysiä niin paljon kuin pystyy kohti mökkiä missä mulla olisi ollut medikit, vaan eihän se siellä mua auta. Ei varmaan olisi riittänyt edes jos koko inventaario olisi ollut täynnä buranaa, sen verran lujaa tahtia ne hipot siinä tippuu.

Osaa kyllä olla äärimmäisen raivostuttava peli. Aina kun saat lootattua kunnollista kampetta ja mietit että nyt on pakko lähteä mökille turvaan niin eiköhän se veri vedä vielä ottamaan yhden vihun kanssa yhteen ja kuolema kuittaa viimeistään siinä vaiheessa kun toinen latoo kylkeen laukauksia ja kaikki meni.

On kyllä kieltämättä aika koukuttava peli ja hyvä pohja valmiille nyt jo

Osaa kyllä olla äärimmäisen raivostuttava peli. Aina kun saat lootattua kunnollista kampetta ja mietit että nyt on pakko lähteä mökille turvaan niin eiköhän se veri vedä vielä ottamaan yhden vihun kanssa yhteen ja kuolema kuittaa viimeistään siinä vaiheessa kun toinen latoo kylkeen laukauksia ja kaikki meni.

On kyllä kieltämättä aika koukuttava peli ja hyvä pohja valmiille nyt jo

Taitaa tässä päteä sama viisaus mitä Deississäkin. Älä rakastu kamppeisiis. :D

Statistiikka

Viestiketjuista
305 394
Jäsenet
82 672
Uusin jäsen
paskaponttooni

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom