Ei löytyny yhtään 4 vkoa sit.Juu, ei mua se huoleta ettei saa testata, mut tuo kunnei taho löytyä mistään. Jos olit tuota puntaroinut niin tiiätkö jonkun muun paikan mikä toimittaa Suomeen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei löytyny yhtään 4 vkoa sit.Juu, ei mua se huoleta ettei saa testata, mut tuo kunnei taho löytyä mistään. Jos olit tuota puntaroinut niin tiiätkö jonkun muun paikan mikä toimittaa Suomeen?
Ja Neaton serveritkin ollaan piakkoin vetämässä alas:
![]()
Neato Confirms That Cloud Services Are Ending for Robot Vacuums
Neato Robotics has confirmed it will phase out its cloud services, ending app connectivity for all Neato robot vacuums. The company cites evolving cybersecurity and privacy regulations as the reason behind the move. Here’s what the shutdown means for owners, which features will stop working, and...vacuumwars.com

mulla o llu l50 joku 3-4 kk... sitä ennen poikamiesboxi (joskin 154m2 2 kerroksessa, derame päässy kyl viel yläkertaan ko se tyttöjen aluetta ko käyvät, ja vaikka iskä laiska ni niitä opetetaan siivoon jälkensäTänään päädyin pitkän puntaroinnin (ainakin 2 tuntia) jälkeen tilaamaan Dreame L50 Ultran ensimmäiseksi robotti-imuriksi. Talo on yksikerroksinen omakotitalo jossa on puolet ajasta kaksi päiväkotilasta. Ainakin arvostelujen perusteella tuon pitäisi olla ihan pätevä vehje?![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.