Robotti-imurit

Samansuuntainen väli on täälläkin, koira ja kaksi kissaa pitää huolen siitä, että jatkuvasti löytyy lattioilta karvaa ja pölypalloja.
Joo, meillä on vain kaksi kissaa, niin voi varmaan olla kokeilemisen arvoista imuroida melkein joka päivä. Ootko tsekannut robotin pölysäiliöön imuroinnin päätteeksi? Jos se on täynnä, niin on se imurointitulos varmasti huono, eikä syy ole välttämättä imuvoiman puute.

Joo, meillä on vain kaksi kissaa, niin voi varmaan olla kokeilemisen arvoista imuroida melkein joka päivä. Ootko tsekannut robotin pölysäiliöön imuroinnin päätteeksi? Jos se on täynnä, niin on se imurointitulos varmasti huono, eikä syy ole välttämättä imuvoiman puute.
Tyhjennän aina joka imurointikerran jälkeen, kun tosiaan melkein kertaimurointi riittää siihen, että S8:n suhteellisen pieni säiliö on täynnä, ja suodatin vähintään tukossa karvasta. Kompuralla puhaltaa suodattimen puhtaaksi niin auttaa onneksi. Voi olla, että vanha suodatinkin on vaan jo sen verran tukossa kaikenlaisista hiukkasista, että vaikuttaa imutehoon. Uudet suodattimet onneksi tulossa maanantaina, pitää testata ennen ja jälkeen -tulokset.

Itse olen nyt alkanut harkitsemaan tuon tilaamani Dreame Aqua 10 Ultra Rollerin ja Roborock Saris 10r välillä kun Dreamen toimitus viivästyy. Roborockia saisi heti ja vähän yli 100€ halvemmalla. Mielipiteitä kannattaisiko perua Dreamen tilaus ja ostaa Roborock🤔

Tuohon Roborockiin olen minä myös kääntymässä. Just A Dad vertaili hyvin noita track mop vs roller mop laitteita.Takuuasiat ja Dreamen vastaamattomuus niihin myös painavat (toki tämä siis netistä luettua).
Saros10R vaiko tuo CurvX malli? Olisiko joku jolla tuo CurX halukas jakamaan kokemuksia?

Tässä ei tartte pelailla pölypussin kanssa. YT revikat ei huonoja toki kaikissa puolensa. Kenelläkään näkemystä puolesta tai vastaan?

Dreame Aqua 10 Ultra Rollerin tilasin itsekin tuohon 935€ hintaan Dreamen sivuilta ja alennuskoodilla:

"BFDREAME"

Kuponkin voimassaoloaika: 10.–30. marraskuuta 2025

Kun kuponki syötetään, alennus vähennetään automaattisesti normaalihinnasta.

Laajuus: 10 % alennus koskee vain seuraavia malleja:

MatriX 10 Ultra, Aqua 10 Ultra Roller, X50 Ultra Complete, X50 Ultra, L50 Ultra White, D20 Ultra, D20 Plus, D20, R20 Ultra, Z30 Ultra, Z30 AquaCycle™, H15 Mix, H12 Pro FlexReach.

Alennus ei koske tarvikkeita.

Eipä taida olla enää voimassa tää koodi. Tosin L50 Ultra ja X50 Ultra Complete valkoisena oli myyty jo loppuun. Musta pomppais ehkä vähän liikaa sisustuksessa, koska kylppäriin ei taida uskaltaa asentaa ja vaatekaappiin ei viitsisi vetää virtajohtoa..

Joo, nää ei tosiaan ole mitään sisustuselementtejä. Just askartelin L40:lle pesäkolon eteiskaappiin. Tuli tosi hyvä! Eikä tuota kulku-aukkoakaan paljoon näe kun tuo sokkeli on tuollainen sisenevä. Vesien ja pölypussin vaihto onnistuu hyllyjä poistamatta. Inspiraatiota muillekin:

1000089642-jpg.1634467

Statistiikka

Viestiketjuista
292 773
Jäsenet
80 331
Uusin jäsen
xtremehz

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom