Robotti-imurit

En kuvittele että ovat herkempiä, mutta nuo liittimet/läpiviennit ym näyttää niin pieniltä ja heppoisilta että jos aine vähänkään kuivahtaa johonkin niin tuo menee tukkoon? Ja puhdistaminen näyttäisi olevan todella hankalaa jos ei mahdotonta. Niin sillä pelottaa laittaa mitään muuta kuin alkuperäistä. Vaikka varmasti joku muukin toimisi, mutta kokemuksesta monet pesuaineet ajan kanssa tahmaavat.
Juuri näin. Tuntuu muutenkin oudolta verrata hienomekaniikkaa moppiin ja sankoon :D

Sekoitettuna pesuveteen? Tuossa tuskin haittaakaan mitään kun määrät on niin pieniä, mutta itse siis laittaisin ihan raakana tuonne pesunestesäiliöön.
Eikö ole helpompi sitten pestä moppirinkulat itse? Harva laite käyttää sitä pesuainesäiliötä muuhun kuin moppien pesuun, ei lattian pesuun. Puhdasvesisäiliöln kun laittaa pesuainetta, sillä pestään lattia.

Tästä keskustelusta voimaantuneena laitoin Dreamen pesuveden sekaan Kiilto yleispuhdistusainetta jota siis olen käyttänyt moppaamiseen muutenkin, annostus oli puolet pullon ohjeesta. Jätin Marvinin tekemään syväpuhdistusta työpäivän ajaksi, illalla nähdään tulos :tup:

Ei se pesuaine rakettitiedettä ole, PH neutraali ja mahdollisimman vähän kupliva + riittävän mieto annostelu

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
293 014
Jäsenet
80 410
Uusin jäsen
Kartzaa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom