Peliseura asiaan en osaa kommentoida kovin tarkkaan. Mitäs näitä raketin ympärillä pyöriviä yhteisöjä on? 3xPM Rocket League on ainakin yksi, mutta siellä taitaa olla pääosin champion-timanttitason pelaajia. Aina toki kannattaa kysyä peliseuraa, kertoo vain rankin niin tulee samantasoista peliseuraa. Pappaliiga, jos on +30v, mutta en ole varma onko siellä jotain peliseurakanavaa, jossa junnutkin hyväksytään. Onkos firmapelien Kanaliigalla joku discord? Siellä on ainakin monen tason seppää sarjapeleissä, jos olen oikein ymmärtänyt, luulisi löytyvän peliseuraa monelta tasolta. Kai joku yleinen "Rocket League Suomi" discord myös löytyy? Discordista peliseuraa löytää parhaiten.
Ihan hauska katsoa
@Diablo IV tilastojasi. Miten helvetissä sulla on 31t backwards goals? Muutenkin maalit/ottelu 4,9 aika käsittämätön luku tuollaisilla tuntimäärillä kuitenkin. Vai onko alemman tason pelit jotain 20-15 shootoutteja? Itse pelannut käytännössä 5+ vuotta C3-GC2 välillä ja tiimipelimuotoja niin siellä maalit per ottelu ei voi olla mitenkään noin korkea. Ainiin 1vs1 peleissä maaleja tietysti tehdään paljon per pelaaja. Toisaalta tuolla on 32t turtle goals myös niin aika hämmentäviä lukemia! Itsehän olen tehnyt kokonaiset 38 kpl turtlesmaalia 13t+ pelin aikana.