Pitäisi yksi 12V battery eliminator rakentaa ketjusahaa ja suorahiomakonetta varten. Ryobin akussa on napojen lisäksi kaksi muuta nastaa, mutta niille taitaa olla vastineet ainoastaan laturia varten? Onko tietoa paljonko akun purkuvirta voi suurimmillaan olla? Tyhjennetty Ryobin akku täyteen lyyttejä ja tämä auton akun perään, riittääkö?
www.aliexpress.com
Mistä halvin akkurunko? Maikita/Ryob adapteri? Jos jollain on kuollut akku Uudellamaalla, olen kiinnostunut.
Toinen asia mitä olen miettinyt on tuo perus laturien 18V 2A virtalähteen johtoon liitin väliin niin että saa suoraan paneelista mökillä ladata ja paneeli maihin jos meinaa nousta yli 18V. Tämäkin vaatisi pienen tutkimuksen, että latausvirta rajoitetaan laturissa eikä virtalähteessä.
1200W 50A DC-DC Boost Converter Step Up Power Supply Module 10-30V To Vin-50V Adjustable Voltage Charger - AliExpress 502
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com
Mistä halvin akkurunko? Maikita/Ryob adapteri? Jos jollain on kuollut akku Uudellamaalla, olen kiinnostunut.
Toinen asia mitä olen miettinyt on tuo perus laturien 18V 2A virtalähteen johtoon liitin väliin niin että saa suoraan paneelista mökillä ladata ja paneeli maihin jos meinaa nousta yli 18V. Tämäkin vaatisi pienen tutkimuksen, että latausvirta rajoitetaan laturissa eikä virtalähteessä.