• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Ryobi One+HP 4Ah akku 2-pack 129,-

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JPN
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt voisi olla aika siis päivitykselle, vaikka en itse huomaa nykyisten 2014 ja 2017 akkujen huonontumista. Pitäisi nuokin mitata, että mikä on oikeasti tilanne.

Sattumalta osui silmiin kun Julassa kävin. Onneksi en ollut clubijäsen niin sai vielä tuon 10% pois.

Ostoskori, tilauksen yhteenveto, lisää alennuskoodi. Se toimii vanhoille myös, ei siis kannata ostaa ilman sitä ellei halua maksaa lisempää.

• Tykkää
Reactions: JPN
Olin jo ostohousuja kaivamassa, mutta huomasin että nuo onkin 4 Ah, eikä 5Ah, kuten taannoin Motonetin akkutarjous 2x5Ah 125€.

Kyl tuo 116,10 € hintaan vältti mulle ainakin 2 kpl noita kun en Motonetin outletien perässä ehtinyt.

Motonetti oli siis Outletia?
Onhan tuossa kyllä 2€/kWh ero hinnassa..
Oli Motonet juu outlet-tarjous. 5 Ah kestää 25 % kauemmin ladata ja mulla on jo 2 x RB1850X eli 5 Ah akkuja, sit just yks kennoviallinen 4 Ah (hajos pulttipyssyä käyttäessä ts. 1/4 kennoista jäljellä eli sippas kolme pykälää jäljellä), yks ehjä 4 Ah ja 2 Ah niin pari nelosta lisää oikein sopivasti tervetullut -> alkaa riittää omakotitalohommiin ja esmes autojen kuivailuun Ryobin sillä tuoreimmalla viime vuoden HP-puhaltimella. Sehän imee akkua ku mikä.

Mielenkiintoista toki, että 4 Ah ja 5 Ah just samat kooltaan ja painoltaan...

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
281 982
Jäsenet
78 331
Uusin jäsen
Tuke_7x

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom