Sackboy A Big adventure

Jos ostan lapsille tuon steamista niin voiko ne molemmat pelata sitä yhdessä pc:llä? Toimiiko se niin että ostain toisen padi ohjaimen ja ne molemmat saa toimii yht. Aikaa?

Screenshot_20260210_065721_Gmail.jpg

Jos ostan lapsille tuon steamista niin voiko ne molemmat pelata sitä yhdessä pc:llä? Toimiiko se niin että ostain toisen padi ohjaimen ja ne molemmat saa toimii yht. Aikaa?

Screenshot_20260210_065721_Gmail.jpg
Steam-sivun mukaan näyttäis olevan "Shared/Split Screen Co-op", eli voitte pelata yhtäaikaa kahdestaan yhdellä tietokoneella ja näppimistöllä/kahdella ohjaimella.

Steam-sivun mukaan näyttäis olevan "Shared/Split Screen Co-op", eli voitte pelata yhtäaikaa kahdestaan yhdellä tietokoneella ja näppimistöllä/kahdella ohjaimella.
Ok. Hyvältä vaikuttaa. Pitääköhän ohjaimien olla samaa merkkiä ja voisiko toimia niin että kuva jakautui kahden näytön välille kun mulla kax näyttöä koneessa?

Ok. Hyvältä vaikuttaa. Pitääköhän ohjaimien olla samaa merkkiä ja voisiko toimia niin että kuva jakautui kahden näytön välille kun mulla kax näyttöä koneessa?
Tuskin toimii kahden näytön kanssa ainakaan ilman mitään isompia kikkailuja/modeja. Ohjaimien ei tarvitse olla samaa merkkiä tai mallia.

Oon 99% varma että peli on vain yhdessä näytössä ja se sitten jaetaan kahtia. Ei näy kuvia split screenistä, mutten usko että tuosta tulee ongelma kun olette pelatessa varmaan aika lähekkäin toisia, ja vasta kun etäisyyttä tulee tarpeeksi alkaa ruutu jakautumaan.

Peliohjaimiin riittää että Steam tunnistaa ne, eli kaikki käy nykyään kun ongelmatilanteissa Steamissä pystyy määrittämään ohjainten napit tarkemmin. Itse käytän vain Xboxin ohjaimia koska aikojen alusta asti ne on toiminu varmasti ja on Windows yhteensopivia. Playstation ohjaimet tarvi aikoinaan DS4Windows-ohjelman mutta taitaa nykyään jo tunnistua ilman.

Sittenhän mun ohjain combo pitäisi toimi . Gulikit kk3max ja onko tuo toinen google stadia vai mikähän se oli.. tuli joskus cromecastin mukana

20260210_081439.jpg

Statistiikka

Viestiketjuista
300 085
Jäsenet
81 760
Uusin jäsen
Peltmi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom