Sähkönmyyntisopimukset ja niiden hinnat (EI yleistä sähkökeskustelua!)

Mitenköhän toi menee, että alkaako se 14pv tosta kun sopimusvahvistus tulee vai alkoiko se heti tilauksesta? On toi vähän hämärä kun sitä hintaa ei lue tossa ekassa viestissä.
Tämä on kyllä kiintoisa kysymys, koska oma käsitykseni tosiaan on että se lasketaan sopimusvahvistuksen päivämäärästä. Jos se toimii niin, niin onhan se hupsua tällaisessa tapauksessa, jossa tilaus on oikeastaan tehty jopa kuukausia aiemmin.

Jep ja sanoit myös virheellisesti, että se sopimuksen hinta voisi yksipuolisesti muuttua sähkönmyyjän toimesta.

Tarkoitin kylläkin että hinta voi muuttua ennen sopimuksen voimaantuloa mutta sinun ei ole tietenkään pakko hyväksyä uutta hintaa. En usko että se hinta ihan sattumalta puuttuu tuosta ekasta tilausvahvistuksesta vaan siihen on jätetty aukko jotta sitä voidaan ennen syksyä muuttaa. Se on sitten tilaajan asia hyväksyykö muutoksen vai ei. Olen tilannut niin jää nähtäväksi miten käy syyskuussa.

Tarkoitin kylläkin että hinta voi muuttua ennen sopimuksen voimaantuloa mutta sinun ei ole tietenkään pakko hyväksyä uutta hintaa. En usko että se hinta ihan sattumalta puuttuu tuosta ekasta tilausvahvistuksesta vaan siihen on jätetty aukko jotta sitä voidaan ennen syksyä muuttaa. Se on sitten tilaajan asia hyväksyykö muutoksen vai ei. Olen tilannut niin jää nähtäväksi miten käy syyskuussa.
Ei muutu. Olet tehnyt sopimuksen ja sillä hyvä. Samaa spekulointia oli vuosi takaperin ja hyvin meni kaikilla vaikka olikin bugi tilausjärjestelmässä.

Niin mutta ei se voi muuttua. Se hinta on se mikä oli tilaushetkellä. Kun tilasit, teit sopimuksen.

Statistiikka

Viestiketjuista
302 892
Jäsenet
82 236
Uusin jäsen
wuhkass

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom