Kusetuksen maku on subjektiivistaJa mikähän sinusta on sitä "kusetusta"? Onko firma tehnyt jonkun sopimusrikkomuksen? Onko hinnoittelu tai tuotepaletti jotenkin erityisen poikkeavaa alan muista toimijoista? Oikeasti nyt kaikki jotka itkee "kusetuksista", ymmärrän, että vituttaa kun hinnat nousee, mutta ei se tarkoita, että firma "kusettaa" teitä. Tuntuu, että nämä "kusetusta"-huutajat ovat kaikki näitä jotka on seilannut "toistaiseksi voimassa oleva"-soppareilla ja suuttuvat kun tilanne muuttuu markkinatilanteen takia.
Minulle kaupattiin ihan Fortumista soittamalla tuota Vakio liittymää viime vuoden joulukuussa.
Ei muijja minulle puhelimessa muistanut sanoa että oikeastaan tämä soppari on vain näennäinen ja muutamme hintoja ihan mielemme mukaan.
Sen se osasi kertoa että sähkön hinta on sulle 7,5snt kesäkuuhun 2022 asti ja sitten päivittyy Fortum Vakio ehdoilla uuteen hintaan joulukuulle asti.
Se mikä tästä tekee kusetuksen maun on tuo aktiivinen myynti tuotteella jota sitten muuttavat täysin toiseen tuotteeseen vaan ilmoittamalla ”sori, ryssittiin hommat”
Edit: Lisätään vielä että Ukrainan sota alkoi jo helmikuussa, Uniperin ongelmat oli tiedossa jo viime vuonna. Miksi lopettivat liittymän vasta heinäkuussa vaikka siihen vaikuttavat syyt olivat jo osittain tiedossa ennen minulle kaupattua sopparia?
Viimeksi muokattu: