Mä ainaski otin 1.7. alkaen tuon ja nyt sit 1.1.2026 alkaen Heleni perään.Voinko ottaa tuon Lumpeen tarjouksen alkamaan 01.10, silloin tuo nykyinen perusmaksuton pörssisähkösoppari loppuu?
Vai kannattaako venailla vielä parempaa tarjousta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä ainaski otin 1.7. alkaen tuon ja nyt sit 1.1.2026 alkaen Heleni perään.Voinko ottaa tuon Lumpeen tarjouksen alkamaan 01.10, silloin tuo nykyinen perusmaksuton pörssisähkösoppari loppuu?
Vai kannattaako venailla vielä parempaa tarjousta?
Soita sinne Helenin aspaan ja kysy, ovat ennenkin myyneet noita kuukausimaksuttomia pörssisähkösoppareita "tiskin alta" ilman julkista mainostamista.Lumme 0e/6kk pörssihinnasto löytyi julkisesti, mutta Helenin vastaavaa ei äkkiseltään löytynyt.
Tai ei puusilmä muuten sitä huomannut...
Jooh, nappasin tuosta ton Lumpeen 1.10 -> kun aiempi kk maksuton loppuu, sitten keväällä pitänee laittaa jokin uus tulille.Mä ainaski otin 1.7. alkaen tuon ja nyt sit 1.1.2026 alkaen Heleni perään.
Lumme 0e/6kk pörssihinnasto löytyi julkisesti, mutta Helenin vastaavaa ei äkkiseltään löytynyt.
Kiitokset virka-avusta.
Just 16.7. otin itselle. Ihan Googlella sen löysin ja Lumpeelta piti päästä pois. En toki ole ihan varma oliko juuri tämä linkki: Heinäkuu 2025 - Pörssisähkön perusmaksut 6 kk 0 € | HelenLumme 0e/6kk pörssihinnasto löytyi julkisesti, mutta Helenin vastaavaa ei äkkiseltään löytynyt.
Kunhan on kuukausimaksuton niin ei väliä, pörssi ollut itsellä kaksiossa kerrostalossa ihan OK.Poika aloittaa opiskelut Jyväskylässä syyskuun alussa. Asunnoksi saimme keskustasta kaksion 45 neliötä (saunalla). Kiinteähintaista sopimusta nyt siis katselemme. Noissa eri firmoissa ei taida olla merkittäviä eroja energian hinnassa. Onko mitään riskiä mielestänne ottaa jokin 24 kk määräaikainen soppari vs. toistaiseksi voimassa oleva? Jotkut tarjoavat opiskelijoille 6 kk perusmaksut 0 euroa mutta mitään sudenkuoppia noissa ei taida olla? Itse olen tarkka pörssisähkön omakotitalokäyttäjä mutta asuttuani aikoinaan kaksiossa niin ei nyt kovin suuria laskuja saa aikaiseksi kerrostalossa jos sitä saunaakin nyt käyttää esim. pari kertaa kuukaudessa?
Kämpässä ei ole nyt sähköjä ja olemme sinne lähdössä ensi viikon alusta ja pitäisi saada sähköt päälle. Kauanko nykyään joutuu odottamaan sähköjen kytkemistä?
Kiitos etukäteen vastauksista!![]()