Sähkönmyyntisopimukset ja niiden hinnat (EI yleistä sähkökeskustelua!)

kiinteat6-12kk.jpg

Onkohan kukaan onnistunut Keravan 6 kk -sopparia saamaan alkamaan syksylle? Pari sivua hain taaksepäin hain kommenteista enkä löytänyt mitään.

Onkohan kukaan onnistunut Keravan 6 kk -sopparia saamaan alkamaan syksylle? Pari sivua hain taaksepäin hain kommenteista enkä löytänyt mitään.
Laitoin aspaan tänään kyselyä tuosta, kattellaan mitä vastaavat. Ei mielestäni aiemmin ainakaan netistä onnistunut.

Helsingissä kauppakeskus-Redin käytävältä olisi saanut tänään Helenin myyntiständiltä 6kk kiinteähintaisen 7,99 + 2,99/kk alkamaan syyskuun alkuun.

EDIT: Näyttää onnistuvan sama ihan netistäkin ainakin tämän linkin kautta: Tilaa sähkösopimus | Helen
Minulle antoi kalenterista myöhäisimmän aloituspäivän 24.6.2026, eli 3kk päähän. Teenköhän jotain väärin kun en saa syyskuun alkua valittua vai joko muuttivat tuon :hmm:

Minulle antoi kalenterista myöhäisimmän aloituspäivän 24.6.2026, eli 3kk päähän. Teenköhän jotain väärin kun en saa syyskuun alkua valittua vai joko muuttivat tuon :hmm:
26.9 antaa päiväyksen laittaa ku valitsee "olen vaihtamassa sähkönmyyjää" Helenin asiakkaana ei anna laittaa kun tuon 24.6

26.9 antaa päiväyksen laittaa ku valitsee "olen vaihtamassa sähkönmyyjää" Helenin asiakkaana ei anna laittaa kun tuon 24.6
Mä Helenin asiakkaana "mokasin" ja laitoin "vahingossa" myyjän vaihdon tuota tilatessa. Sit seuraavana päivänä soitto myyntipalveluun ja homman varmistus, että tilaus ok. Ja samalla siirrettiin alkamispäivää vähän eteenpäin lokakuun alkuun.

Mutta sitten peruin sopparin...

Statistiikka

Viestiketjuista
303 787
Jäsenet
82 411
Uusin jäsen
techenthusiast88

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom