Kyllä se sinne Helenin järjestelmään kirjataan ihan samantien.Helenin osalta jos teet sopimuksen yli 90 päivän päähän, niin 90 päivän kohdalla se vasta kirjataan heidän järjestelmiin, että datahubiin. Tämä tulee ihan datahubin rajoitteesta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se sinne Helenin järjestelmään kirjataan ihan samantien.Helenin osalta jos teet sopimuksen yli 90 päivän päähän, niin 90 päivän kohdalla se vasta kirjataan heidän järjestelmiin, että datahubiin. Tämä tulee ihan datahubin rajoitteesta.
Puhuin näistä sopimuksista mitkä menevät yli 90 vuorokauden päähän. Kun katson tietoja, niin ei siellä näy minulla olevaa 1.10. alkavaa sopimusta. Se näkynee vasta kun on 90 vrk tai alle niin siellä.Kyllä se sinne Helenin järjestelmään kirjataan ihan samantien.
Tein itse sopimuksen lokakuulle.Puhuin näistä sopimuksista mitkä menevät yli 90 vuorokauden päähän. Kun katson tietoja, niin ei siellä näy minulla olevaa 1.10. alkavaa sopimusta. Se näkynee vasta kun on 90 vrk tai alle niin siellä.
Mäki oon kuullu et Helen saattaa kieltäytyä tarjoomasta jotain tiettyä sopparia jos on isompi talous. Ehkä ne vaan ei haulu ottaa riskii tai niillä on joku raja. Mut toi sun tilanne on kyl outo, et ne soitti sulle eikä vaan suostunu chatissa.Ymmärsinkö nyt niin, että kun on ottanut syksylle tuon Helenin 6.99 snt/kWh sopparin alkamaan, niin Helen ei suostukkaan myymään tuohon hintaan jos siirtyy Väreeltä suoraan Helenille koska yhtä suurta perhettä kohta?
Se on totta että se on järjestelmässä mutta pidemmälle olevat sopparit ovat jossain omassa odottamassa aktivointia 90 päivän kohdalle. En tiedä missä mutta näin olen ymmärtänyt.Tein itse sopimuksen lokakuulle.
Kun soitin heidän asiakaspalveluun ja pyysin päivittämään hintaa, niin asiakaspalvelija selvästi sanoi että hakee sopimuksen järjestelmästä.
Ja mainitsi vielä ettei pystynyt hintaa päivittämään, vaan poistaa sopimuksen järjestelmästä ja luo uuden sopimuksen mistä tulee automaattinen viesti.
Tuo on totta että asiakkaalle sitä sopimusta ei näytetä ennenkuin ovat saaneet syötettyä sen datahubin.
Mikä on ihan ymmärrettävää jos siellä on joku toinen sopimus estässä sopimuksen syntymisen, ja Helenin sopimus ei voi tilattua sopimusta laittaa voimaan.
Et ymmärtänyt oikein, koska tätä ei kukaan tiedä varmaksi. Tästä liikkuu nyt vain huhupuheita. Tämä on samaa kuin huhut vessapaperin loppumisesta ja kaikki ryntäävät Prismaan hamstraamaan.Ymmärsinkö nyt niin, että kun on ottanut syksylle tuon Helenin 6.99 snt/kWh sopparin alkamaan, niin Helen ei suostukkaan myymään tuohon hintaan jos siirtyy Väreeltä suoraan Helenille koska yhtä suurta perhettä kohta?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.