Saako vielä kysyä, että mitä modeja ja tankkeja tuolla on? Voisin nimittäin postitettuna maksaa pelkästään niistäkin vähän enemmän kuin 10€.
Mä en kyllä nyt enää noiden modien nimiä muista, koska tuossa on vuodesta -10, vuoteen -20 vehkeet, jolloin siirryin nuuskaamaan. Provari on siellä alkuajoilta ja kuvassa on tankki kiinni viimesimmässä modissa, joka maksoi 150€, eli kyllä mä aikoinaan aina ostelin niitä parhaita vehkeitä, mitä söhkörööki foorumilla hypetettiin.
Tankkeja on eri atomisaattoreille, on meshitankkiakin ja on useita tankkeja mihin kääritään itse coili. Coililankaa on useita rullia, eri punonnoilla ja vanuakin on täysi pussukka + tietenkin noita makunesteitä varmaan miljoona eri pulloa, täysiä ja vajaita.
Rahallisesti tuossa laatikossa on varmaan lähemmäs tonnin edestä kamaa, jos muinaisia kaupan hintoja miettii.
En minä kumminkaan ja valitettavasti rupea tuota boksia postiin raahaamaan. Kukaan ei ole vielä ilmoittautunut hakemaan, joten jollei noutajaa näy, niin kiikutan kesällä kaatikselle, pihansiivous roskien mukana.
Nouto käy kyllä milloin vain. Jollen oo kotona, niin voin nostaa boksin oveni eteen noukittavaksi.
Ja tuo kymppi nyt oli vain nimellishinta. Saa mulle tuoda vaikka pari kahvipakettia, sixpäkki keppanaa, 24-päkki vissyä tms, tai sitten vain se kymppi mobilepayllä.
Mutta tosiaan nouto vain. Etteköhän te, tai kaverinne käy joskus tuossa Ikeassa, niin tässä mä asun kilsan päässä siitä