.
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)
Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.
Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.
Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.
Okei, minä olen Teemu Vehkala. Voisitko lakata kopioimasta blogini juttuja foorumeille?Myönnät siis vihdoinkin että Teemu Vehkala on oikeassa SUPO:n suhteen? Hyvä että lopetit päättömän jankkaamisen siitä että olisin Teemu Vehkala.
Tuon viestin jälkeen voin todeta että paljastit oman motivaation. Jäit kiinni, joten et voi enää syyttää minua Vehkalaksi vaan SUPO:n agentiksi. Kai sinä ymmärrät SUPO-agentti että kansa saa valtansa takaisin vaikka kuinka pyritte siihen vaikuttamaan?
Okei, minä olen Teemu Vehkala. Voisitko lakata kopioimasta blogini juttuja foorumeille?
Kuka minun identiteettini on vienyt?Täytyy kertoa Teemu Vehkalalle identiteettirikoksesta.
Kuka minun identiteettini on vienyt?![]()
Kuka minun identiteettini on vienyt?![]()
No ei se kovin vakava ole, taidan ottaa rennosti enkä lähde jahtaamaanKai sinä ymmärrät että tuo on vakava rikos? Tiedän ettet ole Vehkala. Sen puolesta puhuu muutenkin jo se että epäilit minua Vehkalaksi.

Juu kannattanee ottaaLääkkeiden aika?
Oletat, että ketään kiinnostaa oikeasti v*ttujakaan.
Onhan se aika surullista postailla omasta blogista paskaa foorumeille ja vielä käyttää omaa blogia lähteenäJa mitä sitten vaikka olisinkin Teemu Vehkala? Miten se muuttaisi mitenkään mitään?
Onhan se aika surullista postailla omasta blogista paskaa foorumeille ja vielä käyttää omaa blogia lähteenä![]()
Harmittaako noin paljon että Vehkala on saanut elämänsä aikana paljon enemmän aikaan kun sinä? On se kieltämättä helppo vähätellä ja sanoa että kaikki on paskaa mitä Vehkala kirjoittaa, mutta vielä koittaa sekin päivä kun heräät Matrix-unestasi.
En tiennytkään, että minulla on sellainen vaikutus. Varsinkin kun keksin kaikki blogijutut suoraan päästäniKai sinä tiedät että moni nwohavaintoja -blogia lukevat vaistoavat sen että Teemulla on sitä jotain. Hän vaikuttaa kosmiselta viestintuojalta, jonka tehtävä on pelastaa ihmiskunta?

Kai sinä tiedät että moni nwohavaintoja -blogia lukevat vaistoavat sen että Teemulla on sitä jotain. Hän vaikuttaa kosmiselta viestintuojalta, jonka tehtävä on pelastaa ihmiskunta?
En tiennytkään, että minulla on sellainen vaikutus. Varsinkin kun keksin kaikki blogijutut suoraan päästäni![]()
Tämä teksti on jo niin out-there, että tän on pakko olla sarkasmia, ja sitä kautta erinomaisen taidokas Trolli. Well done sir! Well done!
Vehkala kertoi minulle henkilökohtaisesti että häneen injektoitui nuorempana jonkinlainen Valon galaktisenliiton sielu, jonka avulla hän tietää asioita normaalia ihmisiä enemmän.
Lukisit Vehkalan kirjoituksia niin tajuaisit ettei se ole trollaamista. Maailmassa on reptiliaaneja, sekä galaksissa on Valon galaktinenliitto.
Ja reptiliaanit on suoraan David Icken juttuja. Valon Galaktinen Liitto taas ihan perus new age -paskaa. Kamoon, jotain originelliakin välillä!
Sinun mielestäsi. Tiesitkö että Aurinko on heidän emoaluksensa aurinkokunnassamme? Heidän ansiosta saamme valoa ja elämme.
Voihan olla, että tämä webspy koittaa vaan saada sonon jutut kuulostamaan fiksummiltaSen verran tuuheata settiä jopa lituskamaan kannattajiin nähden tulee nimittäin
Tai sitten sono/webspy-fin on yksi ja sama henkilö. Kuka tietää näistä?
Mutta vakavasti ottaen litteämaa on CIA:n psyop.

Ei se ole mikään mielipide, vaan fakta. Icke on paasannut tuota reptiliaaniasiaa jo muutaman vuosikymmenen. Hänen jutuistaan se on lähtenyt liikkeelle, ja siitä lopulta Suomen oman Teemun repertuaariin.
.gif)
Tämä aina jaksaa kummastuttaa salaliittosällien parissa. Vaikka todetaan toisen puhuvan täyttä paskaa, ollaan kuitenkin samaa mieltä käytännössä. Harmi vain näin peruslampaan näkökulmasta, ettei näin ollen pysty oikein erottamaan että mikä on oikeaa hörhöilyä ja mikä valehörhöilyä. Kaikki voi kuitenkin perustella viimeistään SUPOlla ja CGIllä, olipa väite mikä tahansa.
Itsehän kirjoittelen tällä hetkellä avohoitopotilaana. Lääkkeitä en käytä, vaikka pitäisi. Mitä suotta.
Siinähän se on! Se on kuin kävelisit suolla, jos rimpuilet vastaan niin uppoat vaan syvemmälle. Miksi rimpuilla vastaan kun voit vaan hyväksyä totuuden ja valistaa muita kansalaisia totuudesta?
Onko teillä Teemun kanssa samantyylisiä oireita ja ehkä lääkityskin? Oletteko vertailleet kun olette ilmeisen hyviä ystäviä keskenänne?
Eli uskoa kiltisti kaikki paska internetistä, vaikka intomielisimmätkin salaliittohörhöt pitävät niitä paskana? Ja sitten valistaa muita että uskokaa tekin tähän paskaan vaikka se on paskaa?
Oletko sitä mieltä että Suomessa on oikein viedä toisinajattelijoita pakkohoitoon?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.