Samsung Galaxy S25 / S25+ / S25 Ultra

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aikoja
  • Aloitettu Aloitettu
Tilasin itse perjantaina DNA:lta S25 256 GB mallin 599€. Oli DNA:n asiakkaille ainakin, en ole varma onko vieläkin.
Joko oot saanut puhelimen DNA:lta? Kovasti mainostavat toimituksen olevan 1-3 päivää. Itse tilasin sunnuntaina ja eipä ole vielä edes liikkeellä.

Joko oot saanut puhelimen DNA:lta? Kovasti mainostavat toimituksen olevan 1-3 päivää. Itse tilasin sunnuntaina ja eipä ole vielä edes liikkeellä.
Juu, tuli maanantaina. Tilasin perjantaina aamulla ennen kahdeksaa. Otin toimituksen DNA kauppaan.

Tilasin itse perjantaina DNA:lta S25 256 GB mallin 599€. Oli DNA:n asiakkaille ainakin, en ole varma onko vieläkin.
No tuo on jo hyvä hinta. Ikävä kyllä en ole DNA:n asiakas, joten ei taida olla saatavilla itselleni.

Edit.
Kokeilin kirjautua DNA:n sivuille pankkitunnuksilla. Tarjosi tarjousta, jos ottaisi liittymän. 100€ olisi lähtenyt hinnasta, eli silläkään ei olisi päästy tuohon 599€ hintaan. On kyllä erityisen halpa hinta tuo 599€ S25 256gt:stä.

Viimeksi muokattu:
Onko tässä S25 semmosta asetusta jolla sais kuulokkeiden mikrofonin taustamelua pois?
Valittavat linjoilla että kuuluu kaikki kolina ja pauke mikin kautta puheluun.

S25U Chromella Googlen kuvahaku ei vieläkään toimi, 2 kuvaa aukeaa ja sen jälkeen pelkkää harmaata. Vituttaa ankarasti kun ongelma ei ole hävinnyt ja muilla ei tätä kai ole. En ole ainakaan löytänyt. Mitähän voisi tehdä?

Perus S25:een tuli One UI 8.0 ja Android 16, upposi sisään mukisematta.

Katselin tässä että samsungin sivuilta saisi huomattavasti paremman hyvityksen nykyisestä oneplus12 luurista kuin mitä esim DNA:lta jonka asiakas oon. Dna hyvittäis 140€ ja Samsungin sivusto lupas noin 340€ hyvitystä jolloin S25U 256gb:lle jäis hintaa joku ~760€ Sit toisaalta taas Edgen kohdalla Sampparin omien sivujen hinta olis 557€ kun sit taas Dna lupais (256gb tai 512gb sama hinta) 899€ mut sit sais 829€ tabletin kylkeen jonka vois si realisoida. Tos edgessä kiehtoo kyl toi koko mut akku mietityttää et riittääkö se kuinka hyvin. On taas vaikeita valintoja. Vai pitäiskö jäädä odotteleen uutta S26 mallisto? Huhujen mukaan akku tekniikkaan ei olis parannusta luvassa, muusta ei sit tietoo ookkaan mut eikös ne tossa keväällä taas tuu julki ne uudet luurit?

Katselin tässä että samsungin sivuilta saisi huomattavasti paremman hyvityksen nykyisestä oneplus12 luurista kuin mitä esim DNA:lta jonka asiakas oon. Dna hyvittäis 140€ ja Samsungin sivusto lupas noin 340€ hyvitystä jolloin S25U 256gb:lle jäis hintaa joku ~760€ Sit toisaalta taas Edgen kohdalla Sampparin omien sivujen hinta olis 557€ kun sit taas Dna lupais (256gb tai 512gb sama hinta) 899€ mut sit sais 829€ tabletin kylkeen jonka vois si realisoida. Tos edgessä kiehtoo kyl toi koko mut akku mietityttää et riittääkö se kuinka hyvin. On taas vaikeita valintoja. Vai pitäiskö jäädä odotteleen uutta S26 mallisto? Huhujen mukaan akku tekniikkaan ei olis parannusta luvassa, muusta ei sit tietoo ookkaan mut eikös ne tossa keväällä taas tuu julki ne uudet luurit?
Kannattaa ehkä huomioida että se S10 FE+ arvo ei ole lähelläkään tuota 829e, se on vain Samsungin ohjevähittäishinta sille.

Ko. tablettia saa käyttämättömänä Torista alta 400e. Ja noissakin pitää huomioida että tuo on se hinta niille mitkä on vielä jääneet myymättä, eli todellinen hinta jälleenmyydessä lienee siellä 300-400e haarukassa.

Statistiikka

Viestiketjuista
287 648
Jäsenet
79 391
Uusin jäsen
Timppa-

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom