Samsung Galaxy S25 / S25+ / S25 Ultra

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aikoja
  • Aloitettu Aloitettu
Kuulostaa sellaiselta ongelmalta, että kokeilisin melkein puhelimen resetointia.
Ei taida varsinaisesti olla ongelma sormenjälkilukijassa vaan järjestelmässä korruptoituu dataa...
Joo pitää varmaan koittaa tuota resetointia. On vaan aika työmaa asentaa puhelin uudestaan.

Mikähän tuohon korruptoitumiseen mahtaa olla syypäänä?

Backup pilveen jollei ole oletuksena jo ja sieltä takaisin ei oo kovin kummallinen työmaa.
nojoo noi toki on jo. mutta kaikki verkkopankkitunnukset, autentikaattorit yms.

Noihin ei varmaan mitään pika vinkkiä ole?

Pitääpä ryhtyä toimeen joka tapauksessa.

Kuinka S25U:n satakertainen zuumaus oikeasti toimii? Io-techin "Ai Space Zoom" on suttuinen kuin mikä, kun taas mobiili.fi:n digitaalinen zoom näyttää jopa erinomaiselta (linkit). Kumpi näistä on todellisuutta vai onko Ultrassa kahdenlainen jättizoom, hyvä ja paska?

Io-tech

Mobiili.fi (Äh, tätä ei saanutkaan suoraan linkattua, mutta kuva on 40/77 ja siinä on Söderkullan sosiaali- ja terveysaseman kyltti)

En lukenut koko ketjua mutta eikö tuohon saa suojakalvoa jonka läpi sormenjälkilukija toimii? ihmeissään myös miten AI lla pilattu hyvä kamera. Verrokkina s20fe. Paljon tärkeitä asetuksia piilotettuna. Mm. linssin vaihtuminen ja optimoinnit. Näytössä aina natural. Kaiken huippuna selvimmin kirkkauden ja värin vaihtele eli mihin ei pysty vaikuttaan peruskameralla 1x, käy ilmi mm. banaanin kuvaamisesta eri etäisyydeltä n.30cm ja 15cm. Todellinen sävy lähempää otettua. Miksi vain tässä värissä? Kokeilkaapa itse! Tuntuu että jopa samalta etäisyydeltä saa erilaisia kuvia. One UI 8.Puhelimen muut ominaisuudet ei houkuta vaihtamaan merkkiä.

20260511_193418.jpg

20260511_193423.jpg

Viimeksi muokattu:
En lukenut koko ketjua mutta eikö tuohon saa suojakalvoa jonka läpi sormenjälkilukija toimii? ihmeissään myös miten AI lla pilattu hyvä kamera. Verrokkina s20fe. Paljon tärkeitä asetuksia piilotettuna. Mm. linssin vaihtuminen ja optimoinnit. Näytössä aina natural. Kaiken huippuna selvimmin kirkkauden ja värin vaihtele eli mihin ei pysty vaikuttaan peruskameralla 1x, käy ilmi mm. banaanin kuvaamisesta eri etäisyydeltä n.30cm ja 15cm. Todellinen sävy lähempää otettua. Miksi vain tässä värissä? Kokeilkaapa itse! Tuntuu että jopa samalta etäisyydeltä saa erilaisia kuvia. One UI 8.Puhelimen muut ominaisuudet ei houkuta vaihtamaan merkkiä.

20260511_193418.jpg

20260511_193423.jpg
Kalvosta en tiedä, mutta Spigen GLAS.tR lasin kanssa toimii sormenjälki

20260511_193418.jpg

20260511_193423.jpg
Ainakin mulla toimii Spigenin lasin kanssa sormenjälkilukija hyvin sekä S25 Edgessä, että S25U:ssa.

Mitä kuviin tulee, onhan sulla kameran asetuksista Photo Enhancer kohdassa "Prioritize speed"? Tai vähintään Scene detection/optimizer pois päältä?

Täällä Play kauppa jumittaa täysin tämän päivityksen jälkeen. Wifi lataa jotain, mutta Play kauppa ei aukea.

IMG_2527.jpeg

IMG_2528.jpeg

Viimeksi muokattu:
Nauroin heille, joilla ongelmia päivityksissä. On näköjään mahdollista.

Nauroin itselle. Joo, olen Kiinassa.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
306 943
Jäsenet
82 996
Uusin jäsen
saapisti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom